Homeko zerrenda

Publicado: lunes, 8 de septiembre de 2014, 12:00
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Susana Aldao

Susana Aldaoren bideo-kanala

  • Didakteka
  • Creado: 11 de julio de 2025
  • Visitas: 135
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 0

Susana Aldaok, Coruñako Hizkuntza Eskolako irakasleak, bideo-kanal interesgarria du YouTuben. Teknologiarekin eta hizkuntzen ikas-irakaskuntzarekin lotutako bideo laburrak sortu eta partekatzen ditu bertan. Landutako gaien artean Moodle eta H5P daude.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Área de conocimiento:
    • Teknologia
  • Autor/a de la entrada:
    • Murua Anzola, Iñaki
UZEI

Neoloteka, UZEIren hitz berriak biltzeko gune dinamikoa

  • Didakteka
  • Creado: 26 de junio de 2025
  • Visitas: 217
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 0

Sarrera honetan, UZEIk sortutako Neoloteka egitasmoaren berri eman nahi da. Neolotekak euskarazko neologismoak identifikatu, bildu eta sarean zabaltzeko helburua du. Hizkuntzaren normalizazio-prozesuan, lexiko berria sortzea eta zaintzea funtsezkotzat jotzen da. Neolotekak oraindik ‘Euskaltzaindiaren Hiztegia’n ageri ez diren 50 neologismo biltzen ditu hasiera batean, eta hilero 20 berri gehitzeko asmoa dago.

  • Atala:
  • Área de conocimiento:
    • Lengua
  • Edukiak:
    • Lexikoa
  • Hizkuntza-arloa:
    • Lingüística
  • Autor/a de la entrada:
    • Maya Urroz, Ainara
Pedagogías plurilingües para la enseñanza del inglés

Pedagogías plurilingües para la enseñanza del inglés (Orcasitas-Vicandi, M., & Perales-Fernández-de-Gamboa, A.)

  • Didakteka
  • Creado: 23 de junio de 2025
  • Visitas: 149
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

Liburu honek estrategia pedagogikoak eta kasu praktikoak eskaintzen ditu hezkuntza eleaniztunaren erronkei eta aukerei aurre egiteko, eta irakasleei tresnak eskaintzen dizkie hizkuntza-aniztasuna errespetatzen duten herritarrak hezteko.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Reseña
  • Áreas de conocimiento:
    • Didaktika
    • Pedagogia
  • Edukiak:
    • Gaitasun linguistikoa
  • Autor/a de la entrada:
    • Insausti Albisu, Izaskun
HABE

HABEren Prestakuntza Plana 2025

HABEren 2025eko prestakuntza-plana, 2025eko ekainaren 17ko HABEren zuzendariaren Ebazpenez onartua.

migratzaileei nola irakatsi

Nola hobetu migratzaileentzako hizkuntzen irakaskuntza

  • Didakteka
  • Creado: 25 de junio de 2025
  • Visitas: 256
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

Hizkuntzen irakaskuntza nola egokitzen den migratzaile helduen testuingurura aztertzen da sarrera honetan. Kasu horietan, irakasleek malgutasunez eta sentiberatasun handiz jokatzea komeni da. Migratzaileekin bideratutako ikas-irakas prozesuetan, honako gako didaktiko hauek erabili behar dira: bost zentzumenak barne hartzen dituzten jarduerak, errealitateari loturiko ikaskuntza esanguratsua eta eguneroko hizkera erabiltzea. Aldi berean, ezinbestekoak dira osasun mentala zaintzea eta parte-hartzean presiorik ez jartzea.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Áreas de conocimiento:
    • Didaktika
    • Aniztasuna
  • Edukiak:
    • L1
    • L2
    • Motivación
  • Autor/a de la entrada:
    • Maya Urroz, Ainara
Carmen Ramos

Bitartekotza C2 mailan: nola diseinatu jarduera egokiak eta motibagarriak

  • Argitalpenak
  • Creado: 20 de junio de 2025
  • Visitas: 208
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 0

Azken urteotan, bitartekotzaren hotsa geroz eta gehiago ari da entzuten. Bai, orain, hizkuntza-eskuliburuetan usu ageri da, maila askotan; eta ez da harritzekoa hizkuntza egiaztatzeko probetan ere eskatzea, erakunde batean eta bestean. Ustea da komunikazio-modu bat dela, trebetasuna ez baino; baduela zer eskainia didaktikarako eta pedagogiarako, eta ez dela hizkuntzak ikasten laguntzeko bakarrik... hortaz, komeni da bitartekotza-jarduera batzuk gelan ere lantzea, baina nola? Ikus dezagun zer egin daitekeen C2 mailan bitartekotza-jarduera batzuk planifikatzeko, aipatu diren alderdi horiek lantze aldera.

https://doi.org/10.54512/QCTE9131

  • Atala:
  • Egilea:
    • Ramos Méndez, Carmen
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Área de conocimiento:
    • Didaktika
  • Nivel:
    • C2
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
  • Komunikazio-modua:
    • Bitartekotza
ImagineThatStudio, Pixabay

Irakasleentzako inklusio-jarraibide orokorrak

  • Didakteka
  • Creado: 17 de junio de 2025
  • Visitas: 268
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 0

Euskaltegietan ere, euskara-eskolak gero eta inklusiboagoak eta egokituagoak izan daitezen lanean dihardute eta, hala, sarrera honetan, irakasleentzako jarraibide orokor batzuk ematen dira praktika didaktikoa elikatzeko lagungarri izan daitezen.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Áreas de conocimiento:
    • Didaktika
    • Aniztasuna
  • Autor/a de la entrada:
    • Mungia Idarreta, Alex
HABE Liburutegia

Bitartekotzaren inguruko bibliografia

  • Didakteka
  • Creado: 11 de junio de 2025
  • Visitas: 164
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

HABE Liburutegiaren bildumatik eta Dialnet plataforma osagarritik hartutako lanen bidez, hizkuntzen didaktikaren alorrean bitartekotzaren inguruko ikuspegi zabala ematen du bibliografia honek. Helburua da hizkuntzen didaktikan dihardutenei eguneroko praktikan lagungarri izan daitekeen materiala eskaintzea.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Área de conocimiento:
    • Didaktika
  • Komunikazio-modua:
    • Bitartekotza
  • Autor/a de la entrada:
    • Insausti Albisu, Izaskun
IS 57

Itzulpen Saila 57 sarbide irekian (OA)

  • Albisteak
  • Creado: 2 de junio de 2025
  • Visitas: 209
  • Comentarios: 1
  • Favoritos: 1

Itzulpen Saila bildumako 57. zenbakia ere sarbide irekian (open access) jarri du HABEk. Hala, eta bildumako beste zenbait libururekin egin den bezala, interesaturik dagoen orok eskura izango du Enrica Piccardok eta Brian Northek idatzitako "Ekintzara bideratutako ikuspegia" Irakasbil webgune honetan, pdf formatuan eta "Creative Commons by-nc-nd" lizentziapean (Aitortu-EzKomertziala-LanEratorririkGabe).

ChatGPT bidez sortutako irudia

NotebookLM: podcastak sortzeko tresna

  • Didakteka
  • Creado: 27 de mayo de 2025
  • Visitas: 279
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

Sarrera honetan, Google-k garatutako adimen artifizialaren laguntzaileetako bat aurkeztuko dizuegu: NotebookLM. Merkatuan badaude NotebookLMren antzeko funtzioak dituzten beste tresna batzuk ere, besteak beste, Copilot, ChatGPT edota Claude. Tresna hauek norberaren testuetan oinarrituta galderak, laburpenak, azalpenak eta ideia nagusiak eskaintzeko gai dira. Irakaskuntzan oso erabilgarriak izan daitezke materialak antolatzeko eta ikasleei laguntzeko.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Áreas de conocimiento:
    • Teknologia
    • Didaktika
  • Autor/a de la entrada:
    • Maya Urroz, Ainara
Reyes Llopis-García

Reyes Llopis-Garcíarekin hizkuntzalaritza kognitibo aplikatuaz solasean

  • Didakteka
  • Creado: 20 de mayo de 2025
  • Visitas: 189
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 0

New Yorkeko Columbia Unibertsitateko irakasle den Reyes Llopis García izan da LdeLengua podcastaren 164. atalerako Francisco Herrerak elkarrizketatu duen aditua. Hizkuntzalaritza kognitibo aplikatua izan da landutako gaia. Azaldu dutenez, Llopis Garcíaren monografia bat argitaratu zen iaz gaiaz.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
    • Sarrera
  • Área de conocimiento:
    • Didaktika
  • Edukiak:
    • Lexikoa
    • Gramatika
  • Hizkuntza-arloa:
    • Lingüística
  • Autor/a de la entrada:
    • Murua Anzola, Iñaki
Klimova & De Paula

Atzerriko hizkuntzak ikasteko ikuspegien hobekuntza zahartze osasuntsua sustatzeko: berrikuspen sistematiko bat

  • Argitalpenak
  • Creado: 22 de mayo de 2025
  • Visitas: 215
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

Azterlan honen helburu nagusia hauxe da: adineko pertsonei atzerriko hizkuntza bat irakasteko ikuspegi edo planteamendu egokienak zein diren ikertzea, erdietsi nahi dituzten emaitzak lortzen laguntzeko, eta zer onura dituzten aztertzeko. Analisiak zorrotz jarraitzen dio berrikuspen sistematikoak eta metaanalisiak egiteko PRISMA metodologiari, eta belaunaldi zaharrenentzat atzerriko hizkuntzak ikasteko dauden ikuspegiak landu dituzten funtsezko ikerketa esperimentalak identifikatzea du xede.

Guztira, aurkitutako bederatzi ikerlan hartu dira aintzat berrikuspen sistematiko honetan. Horien iturriak Web of Science eta Scopus atarietan eskuratu dira. Egindako aurkikuntzek aditzera ematen dute atzerriko hizkuntzak ikasteak adinekoen ongizatea eta kalitatez zahartzea bultza ditzakeela, ikaskuntzaren emaitzak edozein direla ere.

Horrek esan nahi du atzerriko hizkuntzak ikasten dituzten hirugarren adineko pertsonentzat onura nagusia ez dela hizkuntzan lortzen duten gaitasun-maila, subjektiboki gogobeteta sentitzea baizik. Hori, hain zuzen, pizgarri egokia izan daiteke ikaskuntzan emaitza hobeak lortzeko, baldin eta ikasleei ikaskuntza-ingurune atsegina eta segurua eskaintzen bazaie, eta ikasteko ikuspegi egokiak erabiltzen badira; era horretan, dagoeneko badituzten ezagutzetan eta esperientziatik abiatuta aurrera egin dezakete, bai eta interesatzen zaizkien gaiei buruz eztabaidatuta ere.

Beraz, atzerriko hizkuntzako irakasleek zeregin garrantzitsua dute adinekoen hezkuntza-prozesuan; izan ere, metodo eta material didaktikoek, pertsona nagusien hezkuntza-premietara egokitzen badira, eragin positiboa izan dezakete adinduen funtzio kognitiboak mantentzeko –eta, are hobetzeko–, bai eta haien jarduera mentalak hobera egiteko ere; horren ondorioz, osasuntsu zahartzen jarraitzen dute.

JATORRIZKO ARGITALPENA

Klimova, B. eta de Paula Nascimento e Silva, C. (2024). Enhancing Foreign Language Learning Approaches to Promote Healthy Aging: A Systematic Review. Journal of Psycholinguist Research, 53, 48. https://doi.org/10.1007/s10936-024-10088-3

Aldizkariaren eta egileen baimenaz egokitua, itzulia eta argitaratua.

  • Atala:
  • Egileak:
    • Klímová, Blanka
    • De Paula Nascimento e Silva, Cecília
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Área de conocimiento:
    • Didaktika
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 105
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Beste iturrietatik
LETRA LARRIAK ETA XEHEAK

Letra larrien eta xeheen erabilera

  • Didakteka
  • Creado: 8 de mayo de 2025
  • Visitas: 344
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

Euskaltzaindiak Euskara Batuaren Ortotipografia (EBO) arautzeko asmoz, iaz argitaratu zuen 200.araua, Letra larriak eta xeheak erabiltzeari buruzkoa. Sarrera honek letra larrien eta xeheen erabileraren inguruko gogoeta eta gomendio batzuk jasotzen ditu.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Área de conocimiento:
    • Lengua
  • Hizkuntza-arloa:
    • Lingüística
  • Autor/a de la entrada:
    • Maya Urroz, Ainara
Larrañaga eta Ibarra

Euskara-txinera: hizkuntza-aniztasunaren kolore aberatsak

  • Argitalpenak
  • Creado: 14 de mayo de 2025
  • Visitas: 1011
  • Comentarios: 1
  • Favoritos: 1

Piktogramen bidez mandarin-txineraren eta euskararen arteko zubiak eraikitzeko baliabide bat aurkeztuko da artikulu honetan. Izan ere, Euskal Autonomia Erkidegoan jatorri txinatarra duten pertsonak 6.000 inguru dira, eta mandarin-txinera da batzuen lehen hizkuntza. Pertsona horien arteko zenbait gurasoak dira eta beste zenbait eskoletako ikasleak. Batetik, gurasoek euskara ikastearen aukera egin dezakete seme-alabei ikasprozesuan laguntzeko. Bestetik, ikasle hauen lehen hizkuntza txinera bada, jakina da horretan oinarritzeak edo herentzia-hizkuntza babesteak mesede egiten diola hizkuntza gehigarriak ikasteari.

Halaber, piktogrametan oinarritutako materialek aukerak eskaintzen dituzte irisgarritasun kognitiboa ahalbidetuz ikasteko. Hori honela, piktogramez sorturiko baliabideak erabiltzen dira derrigorrezko eskolatzean, ordezko sistemetako bat direlako eta horretarako protokoloa abian delako. Artikulu honetan, Euskal Herrian dauden txinatar pertsonen datuak eta eskola-familia-komunitatearen arteko harremanen gaia azaldu ondoren, mandarin-txineraren ezaugarriak eta hizkuntzaren ezagutza egiaztatzeko ziurtagiriak aurkeztuko dira. Gero, piktogramek ikas-irakaskuntzarako duten balioa erakutsiko da eta sorturiko baliabidea (mandarin-txineraz eta euskaraz 21 ataletan sailkatutako 686 piktograma) zertan datzan eta nola sortu den argituko da. Azkenik, ondorioak eta erreferentziak daude.

https://doi.org/10.54512/BBPQ2631

  • Atala:
  • Egileak:
    • Ibarra Lizundia, Irune
    • Larrañaga Olabe, Maider Xiaoxin
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Áreas de conocimiento:
    • Didaktika
    • Lengua
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 105
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Las redes sociales digitales en la enseñanza del español como lengua extranjera.

Sare sozialak eta elkarreragin komunikatiboa (Méndez Santos, M.C. eta Vela Delfa, C.)

  • Didakteka
  • Creado: 30 de abril de 2025
  • Visitas: 212
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

“Las redes sociales digitales en la enseñanza del español como lengua extranjera" liburua Maria del Carmen Méndez Santos eta Cristina Vela Delfa autoreek idatzi dute, eta espainieraren irakaskuntzan sare sozialen erabilera aztertzen dute. Irakasleentzako baliabide gisa pentsatuta dago liburuxka hau.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Reseña
  • Área de conocimiento:
    • Didaktika
  • Edukiak:
    • Interaccion
  • Autor/a de la entrada:
    • Maya Urroz, Ainara
ALTE LAMI Txostena

Hizkuntza-eskakizun asimetrikoak

  • Didakteka
  • Creado: 29 de abril de 2025
  • Visitas: 267
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

"Uneven language profiles & differentiated language requirements" izeneko txostenak hizkuntzen ebaluazio bidezkoagoa bultzatzea du helburu, Carlsenek, Roccak eta Machettik idatzi eta ALTEren —Association of Language Testers in Europe—LAMI taldeak —Language Assesment for Migration and Integration— 2023an argitaratu du. Bereziki, migratzaile helduen hizkuntza-profil desorekatua —trebetasun batzuetan maila handiagoa beste batzuetan baino— ohikoa dela azpimarratzen du, eta horren araberako ebaluazio- eta eskakizun-ereduak proposatzen ditu. Gogoan izan dezagun, inoiz adierazi dugun bezala, Eusko Jaurlaritzaren izenean HABE dela ALTEko eskubide osoko kideetako bat.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Área de conocimiento:
    • Ebaluazioa
Encarna Atienza

«Gutxi ordaintzen didate, baina izugarri gustatzen zait nire lana». Hizkuntza gehigarrien eskolak, errealitatea zalantzan jartzeko tokia

  • Argitalpenak
  • Creado: 25 de abril de 2025
  • Visitas: 198
  • Comentarios: 1
  • Favoritos: 0

Hizkuntza gehigarrien eskoletan jarrera eta kulturartekotasun kritikoak garatuko badira, Diskurtsoaren Azterlan Kritikoen eta kulturartekotasun berrituaren suposizio teorikoetatik abiatu behar da, hiru gai hauei erreparatuz nagusiki: identitateen eraikuntza, bestetasunaren eraikuntza eta egitateen irudikapena. Hala, era askotako jarduera didaktikoak proposatuko dira hiru gai horien inguruan. Ikuspegi pedagogikotik, jarrera eta kulturartekotasun kritikoa garatzeak esan nahi du ikaskuntzaren erdigunean jarri behar dela nork bere buruari galderak egiteko, gauzak zalantzan jartzeko eta norbera ere zalantzan jartzeko gaitasuna; halaber, beste modu batera planteatu behar direla irakasleen eta ikasleen rolak, bai eta material didaktikoei heltzeko era ere.

Azkenik, ikuspegi didaktikotik, sekuentzia didaktikoak bost fasetan antolatzeko planteamendua landuko da: aktibazioa, gauzak zalantzan jartzea eta gogoeta egitea, esanahi propioak ematea, informazioa biltzea eta eraldaketa soziala lortzeko ekoiztea (prosumizioa).

https://doi.org/10.54512/SNZK4387

  • Atala:
  • Egilea:
    • Atienza Cerezo. Encarna
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Área de conocimiento:
    • Didaktika
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 105
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
JCCALL aldizkaria

Adimen artifiziala aldamio-tresna gisa

  • Didakteka
  • Creado: 16 de abril de 2025
  • Visitas: 135
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 0

“Spanish language learning in the AI era: AI as scaffolding tool” [AA garaian gaztelania ikasten: AA aldamio-tresna gisa] artikulua argitaratu berri dute. Testu horren oinarri den ikerketan, gaztelania hizkuntza gehigarri gisa ikasten ari diren hamar ikaslek ChatGPT nola erabili duten aztertu dute Shanshan Huang eta Daniel Cassanyk. Ikerketak baditu mugak baina, hala ere, zenbait ondorio praktiko atera daitezke adimen artifizialaren erabileraz, besteak beste, eta izenburuan ageri denari jarraikiz, halako erremintek ikasprozesuetan aldamiatzean izan dezaketen rolaz. Labur esanda, adimen artifizialak H2en ikaskuntzarako erreminta gisa dituen alderdi sendoak eta mugak aztertu nahi izan dituzte ikertzaileek. Hortaz gain, beste ikerketa eta lan batzuen berri ere badugu artikuluan.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Áreas de conocimiento:
    • Teknologia
    • Didaktika
  • Autor/a de la entrada:
    • Murua Anzola, Iñaki
Clases inclusivas de lenguas extranjeras - Lucila María Pérez Fernández

Ikaskuntzarako Diseinu Unibertsala (IDU)

  • Didakteka
  • Creado: 10 de abril de 2025
  • Visitas: 480
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsalaren oinarria hezkuntza inklusiboa da, eta ikasle guztien beharrak kontuan hartzea du xede, bereziki aniztasun funtzionala edo ikasteko estilo desberdinak dituzten ikasleekin.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Áreas de conocimiento:
    • Didaktika
    • Aniztasuna
  • Edukiak:
    • Autonomia
  • Autor/a de la entrada:
    • Maya Urroz, Ainara
Ignacio Alustiza Bacchella

HEOCeko adierazpide linguistiko batzuek B2 eta C1 azterketetako idazlanetan duten isla. HABE-IXA corpusa aztergai

  • Argitalpenak
  • Creado: 7 de abril de 2025
  • Visitas: 378
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 0

Lan honetan Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculumeko adierazpide linguistiko zehatz batzuek benetako ekoizpenetan zer-nolako agerpena eta erabilera duten ezagutzeko burutu den ikerketa aurkeztuko da. Egiaztatze-prozesuetan aritu izan diren hainbat adituk HEOCeko adierazpideen artean B2 eta C1 mailetan erabiltzeko desiragarri diren 5 fenomeno lehenetsi ondoren, HABE-IXA corpuseko 240 idazlan aztertu dira. Horretarako Markin tresnaren bidez aukeratutako adierazpide linguistikoen agerpen-kopurua, erabilera zuzenak eta erabilera okerrak eskuz etiketatu dira.

Horrela, teoriak (HEOCak eta adituek) diotena eta ekoizpen errealek islatzen dutenaren arteko aldea enpirikoki aztertuz, bai hizkuntzalaritza konputazionalaren alorrean interes orokorra dutenentzat, bai euskararen irakaskuntza- eta ebaluazio-esparruetan jarduten duten eragileentzat, ekarpen bat egitea da artikulu honen xede nagusia.

https://doi.org/10.54512/VXDE7178

  • Atala:
  • Egilea:
    • Alustiza Bacchella, Ignacio
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Áreas de conocimiento:
    • Ebaluazioa
    • Teknologia
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 105
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Ikerketak
IS 45

Irakasle motibatzaile ona izateko estrategiak

  • Didakteka
  • Creado: 26 de marzo de 2025
  • Visitas: 260
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

Hizkuntza-ikasleen motibazioa sustatzeko zenbait estrategia daude, eta irakasleek pausoz pauso aplika ditzakete. Zoltan Dörnyei-ren "Motibazio-estrategiak hizkuntz ikasgelan" liburuak motibazio-estrategia ugari biltzen ditu. Liburua HABEk euskaratu zuen 2003an, eta irakurleei bukaeratik hastea gomendatzen zitzaien, azken atalean motibazio-estrategia guztiak zerrendatzen baitira. Gogora ekar ditzagun.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Edukiak:
    • L2
    • Motivación
  • Autor/a de la entrada:
    • Maya Urroz, Ainara
Irakasbil

Irakasbilen parte-hartze aktiboagoa izateko

  • Didakteka
  • Creado: 28 de marzo de 2022
  • Visitas: 1820
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

Zer egin behar duzu Irakasbil webgunean erabiltzaile gisa aritzeko eta parte-hartze aktiboagoa izateko? Grafiko eta irudi bidez azaltzen saiatuko gara sarrera honetan.

eHIZPIDE

Revista e-HIZPIDE. Directrices para autores/as

  • Argitalpenak
  • Creado: 18 de noviembre de 2021
  • Visitas: 6680
  • Comentarios: 2
  • Favoritos: 1

Revista e-HIZPIDE. Directrices para autores/as

APA Style

APA, aipuak eta erreferentzia bibliografikoak egiteko jarraibideak

  • Didakteka
  • Creado: 10 de noviembre de 2023
  • Visitas: 1258
  • Comentarios: 3
  • Favoritos: 1

Lan akademiko bat egitean erabilitako iturriak aipatu behar izaten dira horrelakoak aurkezteko dauden arau jakinen bitartez. Jarraibide hori egokia da, oro har, sortzen dugun edozein testutarako. Gaur egun, aipuak eta erreferentzia bibliografikoak egiteko arau-mota ugari badaude ere, APA estiloa da erabilienetako bat erakunde akademikoetan, aldizkari zientifikoetan eta argitaldarietan. Horri erreparatzen diogu, besteak beste, e-Hizpiden eta Irakasbilen oro har.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Autor/a de la entrada:
    • Murua Anzola, Iñaki
HABE

HABEren Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako II. Plana

  • Didakteka
  • Creado: 7 de julio de 2022
  • Visitas: 1410
  • Comentarios: 0
  • Favoritos: 1

"HABEren Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako II. Plana" dokumenturen bidez, HABEk emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna lortzeko orduan duen konpromiso politikoa berresten da, erakundeak arlo honetan izango dituen helburu estrategikoak finkatuz eta horiek betetzeko behar diren baliabideak jarriz. Bat dator Legegintzaldirako gobernu-programan jasotako konpromisoekin eta Emakumeen eta Gizonen Berdintasunerako VII. Planarekin, eta aintzat hartzen du I. Planean egindako ibilbidea.

  • Atala:
  • Dokumentu-mota:
    • Planes
  • Área de conocimiento:
    • Berdintasuna
DOI

DOI identifikadorea e-Hizpide aldizkarian

  • Argitalpenak
  • Creado: 17 de diciembre de 2021
  • Visitas: 1556
  • Comentarios: 2
  • Favoritos: 1

Ez da berria e-Hizpide aldizkarian argitaratzen diren artikuluen erreferentzietan DOI identifikadoreak ikustea. Orain, aldiz, e-Hizpideko artikuluek eurek ere badute DOIa. Baina, zer da hori eta zertarako balio du?