Skip to main content
Irakasbil
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
-
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
Ikasten
  • Home
  • Didakteka
    Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Prestakuntza-jardueretako laburpenak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak Bestelako bideoak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Albisteak
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Euskara ‎(eu)‎ Français ‎(fr)‎
You are currently using guest access
Log in
Home Didakteka Collapse Expand
Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
Argitalpenak Collapse Expand
e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
Bideoteka Collapse Expand
Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Prestakuntza-jardueretako laburpenak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak Bestelako bideoak
Prestakuntza-jarduerak Collapse Expand
Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
Albisteak Foroak Collapse Expand
Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
e-Berrikaria Nire ikastaroak
  1. Irakasbil_webgunea
  2. Irakasbil
  3. Didakteka
  4. Aniztasuna

Irakasbil

AniztasunaBerdintasunaCurriculumaDidaktikaEbaluazioaHizkuntzazIrakastenTeknologia

Aniztasuna

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Aniztasuna

Argitaratua: Thursday, 31 October 2024, 2:07 PM
  • Atala:
    • Irakasbil kudeaketa
Iragazkiak
Iragazkiak

Iragazkiak

Area of knowledge

Area of knowledge
Agerraldi kopurua 22
Clases inclusivas de lenguas extranjeras - Lucila María Pérez Fernández

Ikaskuntzarako Diseinu Unibertsala (IDU)

  • Didakteka
  • Sortua: 10 April 2025
  • Bisitak: 263
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsalaren oinarria hezkuntza inklusiboa da, eta ikasle guztien beharrak kontuan hartzea du xede, bereziki aniztasun funtzionala edo ikasteko estilo desberdinak dituzten ikasleekin.

"Clases inclusivas de lenguas extranjeras" - Lucila María Pérez Fernández.

Unitate didaktiko inklusiboen diseinua (Pérez Fernández, L.M.)

  • Didakteka
  • Sortua: 19 March 2025
  • Bisitak: 240
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Lucila María Pérez Fernándezek Clases inclusivas de lenguas extranjeras liburua argitaratua du 2024an. Liburu honek hizkuntzen irakaskuntzan inklusioak duen garrantzia aztertzen du, ez soilik printzipio etiko gisa, baizik eta estrategia eraginkor moduan, ikasle guztiek ahalik eta gaitasunik handiena lor dezaten, beren maila edozein delarik ere. Laugarren kapituluak hizkuntzen irakaskuntza inklusiboarekin lotutako metodo, estrategia eta printzipio zehatzak aztertzen ditu, eta jarduera-adibide batzuk proposatzen ere bai.

Paradigmas lingüísticos en la enseñanza y aprendizaje de lenguas

"Paradigmas lingüísticos en la enseñanza y aprendizaje de lenguas" (Soto Aranda, B., Penas Ibáñez, M. ª A. eta Ivanova, O.)

  • Didakteka
  • Sortua: 29 January 2025
  • Bisitak: 238
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Atzerriko hizkuntzen eta bigarren hizkuntzen didaktikaren garrantzia nabarmen areagotu da azken hamarkadetan. Bigarren hizkuntzak menderatzea funtsezkoa da XXI. mendeko herritarren garapen profesional eta pertsonalerako. Hori dela eta, hizkuntza-irakasleek, filologian, hizkuntzalaritzan edo itzulpengintzan adituak izateaz gain, bereziki prestatuta egon behar dute gai pedagogiko zehatzetan, hala nola metodologian, teknologia berrien bidezko irakaskuntzan, irakaskuntzaren berrikuntzan edo ebaluazio-sistemetan.

Liburuaren helburua da atzerriko hizkuntzen irakaskuntzara hurbiltzea, gaur egungo ikuspegitik. Bederatzi kapituluren inguruan eraikitzen da lana, eta horietan hizkuntzen ikaskuntzaren funtsezko hainbat gai jorratzen dira; adibidez, irakaskuntza- eta ebaluazio-metodoak, gaitasun eta trebetasun espezifikoen didaktika, ikasleen profil desberdinak edo informazioaren eta komunikazioaren teknologiak (IKT).

HABE

Helduen euskalduntzearen alorreko metodologiagintzan ikertzaile bat gaitzeko beka-deialdia egin du HABEk

  • Didakteka
  • Sortua: 19 December 2024
  • Bisitak: 420
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

HABEk ikerketa-eremu berriak zabaldu eta landu nahi ditu helduen euskalduntzean, bereziki aniztasun funtzionalaren eremuari erreparatuz, bigarren hizkuntzen ikas-irakas prozesuen eta desgaitasunen eremuekin zerikusia duten gaietan prestatzeko egitasmo zehatzak emanez. Horretarako, ikertzaileen gaikuntzarako beka-deialdia egitea erabaki du.

Hala, 2024ko abenduaren 12ko Ebazpena argitaratu da EHAAn, bekaren oinarriak onartu eta deia egiten duena. HIlabeteko epea dago eskariak aurkezteko, argitaratu eta hurrengo egunetik zenbatzen hasita.

GIELE

Azterketen Diseinu Unibertsala (UTD): Hizkuntza-ebaluazio bidezko eta inklusiboago baten bila

  • Didakteka
  • Sortua: 17 December 2024
  • Bisitak: 335
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Nola sortu hizkuntza-azterketa inklusiboagoak eta fidagarriagoak? Azken urteotan, gero eta gehiago hitz egiten da hizkuntza-ebaluazioetan aniztasunari eta inklusibitateari erantzuteko beharrari buruz. Cadizko Hizkuntza Eskolan azaroaren 15ean eta 16an ospatu ziren GIELEren jardunaldietan, Antonia Liberalen "Atención a la diversidad / adaptaciones" tailerrean parte hartzeko aukera izan genuen. Bertan, hizkuntza-mailen egiaztapenean Azterketen Diseinu Unibertsala (Universal Test Design, UTD) aplikatzeko gako interesgarriak jorratu ziren.

Sarrera honetan, UTDk hizkuntza-ebaluazio bidezkoago bat lortzeko eskaintzen dituen printzipioak, HABEren eguneroko jardunarekin duen lotura, eta bere aplikazio praktiko nagusiak azalduko ditugu.

Enseñanza de idiomas e inclusión. La discapacidad sensorial en el aula (Reverter Oliver, B.).

"Enseñanza de idiomas e inclusión. La discapacidad sensorial en el aula" liburua (Beatriz Reverter)

  • Didakteka
  • Sortua: 11 December 2024
  • Bisitak: 279
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

"Enseñanza de idiomas e inclusión. La discapacidad sensorial en el aula" liburuan, zentzumen-desgaitasuna duten pertsonei hizkuntzak nola irakatsi aztertu du Beatriz Reverter irakasleak.

HABE

Ezagutzaren gaineko gaitasun mugatua. Ebaluazioa eta egiaztatzegintza.

  • Didakteka
  • Sortua: 14 November 2024
  • Bisitak: 263
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2020 irailaren 9ko Aginduan xedatutakoari jarraikiz, ezagutzaren gaineko gaitasuna mugatzen dien desgaitasuna duten ikasleen kasuan egokitzapenak egin dira egiaztatzegintzako B1 mailako azken hiru deialdietan. Egokitzapen horien berri emango da sarrera honetan.

HARRERA jardunaldiak

"Ongi etorri euskararen mundura. Harrera jardunaldiak" Gasteizen: bertan esandakoak eta ondorioak.

  • Didakteka
  • Sortua: 21 October 2024
  • Bisitak: 436
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Aitor Aldasoro Hizkuntza eta Kultura Politikako sailburuordeak eman zuen harrera-hitzaldia "Ongi etorri euskararen mundura" jardunaldietan. Jardunaldiok urriaren 10ean eta 11n izan ziren Gasteizko Europa jauregian, Euskalgintzaren Kontseiluak eta Eusko Jaurlaritzako HPSk antolaturik. Bertan parte hartu zuten hizlari eta adituek migratzaileak euskararen mundura erakartzeko bideak aztertu zituzten, eta euskara ardatz izanik, sustatu beharreko politikak zeintzuk izan daitezkeen aditzera eman, hau da, Euskal Herria harrera-hizkuntza bidezkoa izan dadin zer egin daitekeen. Horretarako, harrera-protokolo orokor bat behar dela ikusi zen, tokian tokiko berezitasunak kontuan hartuz.

  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • 3 Page 3
  • » Next page
Help and documentation
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa
Powered by Moodle
Kaixo ikasten!!!!!
hcms layout