"Competencia metodológica para la enseñanza y el aprendizaje" udako ikastaroa (Diaz Maggioli)

Argitaratua: Friday, 3 March 2017, 1:21 PM
Miramar jauregia

15 emanaldik osatzen dute Competencia metodológica para la enseñanza y el aprendizaje 2016ko uda ikastaroa, HABEk eta EHUk lankidetzan eratua, eta Gabriel Díaz Maggioli, Uruguaiko Hizkuntz Politiketako koordinatzaile orokorrak eskainia. Bideoek euskaraz prestatutako azalpen-testua ere badute.

1. Hizkuntzen irakaskuntzaren metodoak eta joerak ulertzeko esparrua. H406_Un marco para la comprensión de los métodos y tendencias en la enseñanza de lenguas
2. Hizkuntzak irakasteko metodoen bilakaera. H407_La evolución de los métodos de enseñanza de lenguas.
3. Atzerriko hizkuntzak ikasi edo eskuratzen dira? H408_Las lenguas extranjeras, ¿se adquieren o se aprenden?
4. H1 irakaskuntza-testuinguru formaletan ikastea. H409_Aprender L1 en contextos formales de enseñanza
5. H2 testuinguru formaletan ikastea. H410_Aprender L2 en contextos formales
6. Hizkuntzen ikaskuntzaren testuinguru psikologikoa. H411_El contexto psicológico del aprendizaje de lenguas
7. Hizkuntzen ikaskuntzari buruzko ikuspegi garaikide batzuk. H412_Algunos enfoques contemporáneos en el aprendizaje de lenguas
8. Ikasleek ikaskuntza autokudeatzea eta bitartekotza irakaskuntzaren funtsezko estrategia gisa. H413_La autogestión del aprendizaje por parte de los aprendices y las mediación como estrategia primordial de enseñanza
9. Ikasleen lanean oinarritutako ikuspegiak. Kultura faktorea. H414_Enfoques centrados en el desempeño de los aprendices. El factor cultura
10. Hizkuntzen makrogeruzen kudeaketa ikuspegi garaikideetan. H415_La gestión de las macrodestrezas lingüísticas en los enfoques contemporáneos.
11. Gelako metodoak eta kudeaketa. H416_Los métodos y la gestión del aula
12. Ikasteko materialak. H417_Los materiales de aprendizaje.
13. Irakaslea ulertzea. H418_Comprender al docente
14. Teknologiaren eginkizuna hizkuntzen irakaskuntzan eta ikaskuntzan. H419_El papel de la tecnología en la enseñanza y el aprendizaje de lenguas
15. Pragmatismo informatuaren aldeko esparru metodologiko baterantz. H420_Hacia un marco metodológico que aboga por un pragmatismo informado

Beste eduki interesgarriak

Itzulpen Saila 55

Hizkuntza-irakaslea: irakaskuntzarako eta ikaskuntzarako gaitasun metodologikoa

HABEk eta Euskal Herriko Unibertsitateak antolatutako XIX. Uda ikastaroaren ondorio bat da obra hau. Hala, Itzulpen Sailaren baitakoa den arren, Gabriel Díaz Maggioli irakasleak HABEk plazaratzeko propio idatzitako liburua da. 2014an izan zuen sorburua, Joanba Bergarak (garai hartan HABEko Prestakuntza ataleko arduraduna zenak, hain zuzen) egilearekin harremanetan jartzea erabaki zuenean, eta elkarrekin hizkuntza-irakasleen gaitasun metodologikoa garatzeko proposamena definitzen hasi zirenean. Gaitasun hori, hain justu, hizkuntza-irakasleek beren ikasleen ikaskuntza-premiak asetzeko behar dituzten metodoak, teknikak, ikuspegiak eta paradigmak aukeratzeko duten trebetasuna da. 2024ko apiriletik, sarbide irekian (Open Access, OA) dago eskura liburu osoa, CC BY NC ND gisa (aitortu, ez komertziala, lan eratorririk gabea). https://doi.org/10.54512/IS55-2018