Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
"H12-24 La dislexia y las discapacidades sensoriales en el marco de las L2/LE: desde la identificación hacia la intervención educativa" / "Dislexia eta zentzumen-desgaitasunak AH/H2aren esparruan: identifikatu eta esku hartu" ikastaroa
- Didakteka
- Sortua: 24 April 2024
- Bisitak: 982
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 1
Gauza jakina da azken hamarkadetan ikerketa gutxi egin direla AH/H2aren irakaskuntzaren esparruko ikaskuntzaren nahasmenduen eta Hezkuntza Premia Berezien arloan. Era berean, argi dago oso beharrezkoa dela ikastetxeetan eta erakundeetan gaiari buruzko prestakuntza espezializatua jasotzea.
Beraz, kontuan hartuta gaiari buruzko ikerketa urria, desgaitasun ugari daudela eta gai honetan sektoreak dituen beharrak, honako hauek dira prestakuntza honen helburuak: ekarpen teorikoetatik haratago, batetik, ikasle hauei AH/H2a irakastea zertan datzan argitzea eta, bestetik, ikuspegi inklusibo eta berritzaile batetik, irakasleei eskaintzea ezaugarri horiek dituzten ikasleekin erabili beharreko hezkuntza-joera berriak, tresnak eta estrategiak, betiere komunikazioan eta lankidetzan oinarrituta.
- Atalak:
- Egilea:
- Paniagua Martín, Diego
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Areas of knowledge:
- Psikologia
- Lenguage
- Pedagogia
- Jarduera motak:
- Aurrez aurrekoa
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- EHU-UPV
H253 - Helduen euskara-irakasleen hasierako prestakuntza / La formación inicial del profesor en la enseñanza de euskera a adultos
- Bideoteka
- Sortua: 12 February 2024
- Bisitak: 153
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Benito Fizek eta Xabier Bastidak hitzaldi bat eman zuten euskaraz 2009an HABEk EHUrekin batera antolatutako Ikastaroen barruan, "Helduen euskara-irakasleen hasierako prestakuntza / La formación inicial del profesor en la enseñanza de euskera a adultos" izenburupean.
"El profesor de segundas lenguas/II. La formación inicial y el desarrollo de la competencia docente" ikastaroa eratu zuten EHUk eta HABEk, Donostiako XXVIII. Udako Ikastaroen barruan.
- Atala:
- Egilea:
- Fiz, Benito
- Bastida, Xabier
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- IFB zenbakia:
- 66 (V-1)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
H252 - Técnica y corazón en la formación inicial del profesor de español
- Bideoteka
- Sortua: 12 February 2024
- Bisitak: 207
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Antonio Ortak hitzaldi bat eman zuenn gaztelaniaz 2009an HABEk EHUrekin batera antolatutako Ikastaroen barruan, "Técnica y corazón en la formación inicial del profesor de español" izenburupean.
"El profesor de segundas lenguas/II. La formación inicial y el desarrollo de la competencia docente" ikastaroa eratu zuten EHUk eta HABEk, Donostiako XXVIII. Udako Ikastaroen barruan.
- Atala:
- Egilea:
- Orta, Antonio
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- IFB zenbakia:
- 66 (IV-1)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
H13-23 - Claves para la enseñanza semipresencial: herramientas y estrategias básicas / Jardun biko irakaskuntzarako gakoak: oinarrizko erremintak eta estrategiak
- Didakteka
- Sortua: 21 April 2023
- Bisitak: 1326
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Egungo bizi-erritmoek lanarekin eta familiarekin bateragarriak diren ikas-irakas ereduak eskatzen dituztela ematen du. Halaber, ezinbestekoa da ikas-irakas prozesuak pertsona bakoitzaren ikaskuntza-erritmoei egokitu beharra. Eszenatoki honetan badago, gainera, beste eragile bat: pandemiak sortarazitako ikas- eta irakas-esperientziak. Horregatik, litekeena da irtenbidea eszenatoki hibrido edo jardun bikoetan egotea, horietan konbinatuz modu sinkronoak eta asinkronoak.
Ikastaro honetan, jardun biko irakaskuntzaren marko teoriko-praktikotik abiatuta, esparru honetako esperientziak aurkeztuko ditugu. Horretaz gain, eredu honetan jardun duten edo jardungo duten irakasleei baliagarriak gerta dakizkien zenbait estrategia eta erreminta ere aurkeztuko dizkiegu.
Teoriko-praktikoa izango da planteamendu metodologikoa. Hala, aurkeztutako estrategia eta erreminta batzuk baliatzeko aukera izango da, baita helduen hizkuntzen ikas-irakaskuntzaren esparruko proposamenak era kritikoan aztertzeko ere.
Azkenik, helduen euskalduntzean jardun biko ereduan interesa duten pertsonen arteko komunikazioa eta lankidetzarako proposamen bat egingo da.
- Atalak:
- Egilea:
- Murua Anzola, Iñaki
- Goñi Zugarramurdi, Agurtzane
- Rodríguez Arangoa, Ana
- Pastoriza Espasandín, Diana
- Fernández González, Maria
- Colomo Cantero, Ana
- Vegas Fernández, Fidel
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Areas of knowledge:
- Ebaluazioa
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Jardunaldia
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- EHU-UPV
H09-22 ikastaroko sarrera-hitzak (Jokin Azkue)
- Bideoteka
- Sortua: 15 September 2022
- Bisitak: 300
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Bideo honetan, Jokin Azkue HABEren zuzendariak H09-22 Udako Ikastaroan egindako sarrera-hitzak dituzue entzungai.
- Atala:
- Egilea:
- Azkue Arrastoa, Jokin
- Dokumentu-mota:
- HABE & EHU Summer Courses
- Jarduera motak:
- Conference
H09-22 - Nola landu eta ebaluatu ikasleen ahozko komunikazio-gaitasuna? Euskara-ikasleen ahozko hizkuntza sekuentzia didaktikoen bidez lantzeko proposamena (bideo-laburpena)
- Didakteka
- Sortua: 15 September 2022
- Bisitak: 834
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 2
Bideo honetan, ikastaroaren zuzendariaren aurkezpena eta Yolanda Olasagarre irakaslearen azalpenak ditu entzungai ikastaroaren nondik norakoen berri jakin nahi izan dezanak.
- Atalak:
- Egilea:
- Olasagarre Mendinueta, Yolanda
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Areas of knowledge:
- Ebaluazioa
- Didaktika
- Trebetasunak:
- Mintzamena
- Edukiak:
- Motivation
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- Udako Euskal Unibertsitatea
- Bideoteka:
- Prestakuntza-jardueretako laburpenak
H09-22 Nola landu eta ebaluatu ikasleen ahozko komunikazio-gaitasuna? Euskara-ikasleen ahozko hizkuntza sekuentzia didaktikoen bidez lantzeko proposamena
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 25 April 2022
- Bisitak: 2396
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 2
Nola lantzen dugu ikasleen ahozko komunikagaitasuna ikasgelan? Emaitza hobeak lortzeko, garrantzizkoa da ikas-irakas prozesua behar bezala planifikatzea eta sistematizatzea. Ahozko ekoizpena lantzean, irizpide zehatzik gabe, sarritan ez da jakiten zer eta nola ebaluatu, eta guztia ebaluatzera jotzen da. Bestalde, ahozko ekoizpenean grabazioak erabiltzen badira, eraginkorrago balioetsi ahal izango da aurrerapena.
- Atala:
- Egilea:
- Olasagarre Mendinueta, Yolanda
- Dokumentu-mota:
- HABE & EHU Summer Courses
- Areas of knowledge:
- Ebaluazioa
- Didaktika
- Jardueraren egoera:
- Iragarpena
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- EHU-UPV
H16-21 - Teknologiak eta gaitasun digitalak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: elkarrekin eta elkarrengandik ikasteko gakoak. Ikastaroaren aurkezpeneko bideoak
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 26 July 2021
- Bisitak: 878
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Uztailaren 12, 13 eta 14an HABEk EHUrekin elkarlanean antolatutako "H16-21 - Teknologiak eta gaitasun digitalak hizkuntzen ikas-irakaskuntzan: elkarrekin eta elkarrengandik ikasteko gakoak" ikastaroa burutu zen.
Lehen eguneko aurkezpenean, besteak beste, Jokin Azkue HABEren zuzendari nagusiak eta Iñaki Murua ikastaroaren zuzendariak hartu zuten hitza.
Bideo banatan bildu ditugu bien aurkezpenak (erantsitako dokumentuan, Jokin Azkueren hitzak).
- Atala:
- Egilea:
- Murua Anzola, Iñaki
- Azkue Arrastoa, Jokin
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika