IZEN-EMATEA IREKITA: "H12-24 La dislexia y las discapacidades sensoriales en el marco de las L2/LE: desde la identificación hacia la intervención educativa" / "Dislexia eta zentzumen-desgaitasunak AH/H2aren esparruan: identifikatu eta esku hartu"

Argitaratua: Wednesday, 24 April 2024, 8:39 AM
Diego Paniagua Martin

Irakaslea

Diego Paniagua Martín

Ikastaroaren zuzendaria: Ana Labaka Usabiaga. HABE

Aurkezpena

Gauza jakina da azken hamarkadetan ikerketa gutxi egin direla AH/H2aren irakaskuntzaren esparruko ikaskuntzaren nahasmenduen eta Hezkuntza Premia Berezien arloan. Era berean, argi dago oso beharrezkoa dela ikastetxeetan eta erakundeetan gaiari buruzko prestakuntza espezializatua jasotzea.

Beraz, kontuan hartuta gaiari buruzko ikerketa urria, desgaitasun ugari daudela eta gai honetan sektoreak dituen beharrak, honako hauek dira prestakuntza honen helburuak: ekarpen teorikoetatik haratago, batetik, ikasle hauei AH/H2a irakastea zertan datzan argitzea eta, bestetik, ikuspegi inklusibo eta berritzaile batetik, irakasleei eskaintzea ezaugarri horiek dituzten ikasleekin erabili beharreko hezkuntza-joera berriak, tresnak eta estrategiak, betiere komunikazioan eta lankidetzan oinarrituta.

Antolatzailea

EHU Uda Ikastaroak - HABE

Hartzaileak

  • Irakasleak 
    • Bereziki helduen euskalduntzean dihardutenak edota hizkuntzen ikas-irakaskuntzan
  • Unibertsitateko ikasleak

Ikastaro-mota

Aurrez aurrekoa

Datak

2024ko uztailaren 10, 11 eta 12

Ordutegia

09:00-13:30

Iraupena

13,5 ordu (balio akademikoa: 30 ordu)

Lekua

Donostian, Miramar jauregian

Matrikularen prezioa

Gazte-tarifa 25,00  € (2024-05-31 arte). 81,00  € (2023-07-10 arte)

Orokorra 116,00 €

Matrikula murriztu orokorra 98,00 €

Matrikula-exentzioa 81,00 €

Irakasteko ikasten 98,00 €

Euskaltegi edo autoikaskuntzarako zentro homologatuko kide 98,00 €

ELKAReko bazkide 98,00 €

Izen-ematea eta informazio gehiago

Dislexia eta zentzumen-desgaitasunak AH/H2aren esparruan: identifikatu eta esku hartu| UIK

(tokiak bete arte)

Beste eduki interesgarriak

Diego Paniagua

Dislexiaren paradoxa bigarren hizkuntzaren / atzerriko hizkuntzaren irakaskuntzan

The aim of this article is to outline the scope of second or foreign language teaching for students with dyslexia and to provide teachers with strategies, methodologies, intervention guidelines and educational resources to do so in an optimal way. This impairment, characterised both by difficulties in decoding and rapid word retrieval in reading and by problems in reading fluency, prosody, handwriting and the appropriate use of arbitrary spelling, places an obstacle on learning additional languages because the problems encountered by learners are the result of those experienced in their native language.