Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
"Language Education in Digital Spaces: Perspectives on Autonomy and Interaction" liburua (Fuchs, C., Hauck, M., eta Dooly, M.)
- Didakteka
- Sortua: 21 January 2025
- Bisitak: 76
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Teknologiak gure bizitzako alderdi guztietan duen eraginak hizkuntzen irakaskuntza ulertzeko eta praktikan jartzeko modua ere eraldatu egin du; online-irakaskuntzan aldaketa eragin duenez, eremu digitaletan ikaslearen autonomia sustatzeko beharra nabarmendu egin da. Gaur gomendatzen dugun liburua ekarpen egokia izan liteke. Izan ere, material asko eskaintzen baitu ikaslearen autonomiaren harreman dinamikoari, hizkuntzen irakaskuntzari eta teknologiari buruzko hausnarketarako; gainera, ikuspegi pedagogikoki aplikagarri eta teorikoki aberatsak ematen dizkie hartzaileei, hau da, hizkuntza-irakasleei, ikertzaileei, irakasle-prestatzaileei, materialen/curriculumen diseinatzaileei eta ikasleei.
- Atala:
- Egilea:
- Insausti Albisu, Izaskun
- Dokumentu-mota:
- Review
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- Edukiak:
- Autonomia
- Interaction
"Adimen Artifiziala erabiltzeko irizpideak" web-mintegia
- Prestakuntza-jarduerak
- Sortua: 17 January 2025
- Bisitak: 458
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Egoitz Etxeandia adituak "Adimen Artifiziala (AA) erabiltzeko irizpideak" mintegia eskainiko du, HABEk antolatuta. Mintegi honetan, euskara-eskolak ematean AA erabiltzeko irizpideak eta zenbait erabilera-modu aztertuko dira.
Mintegia bi saiotan banatuko da:
1. Saioa (2025/01/30). Oinarrizko ezagutza: instrukzio praktikoak, promptak nola egin, aluzinazioak, sesgoa, alderdi etikoa...
2. Saioa (2025/03/06). Bigarren hizkuntzen irakaskuntzarekin lotutako gaiak: klaseen planifikazioa, material didaktikoa egin, ebaluazio-errubrikak, irudiak...
- Atala:
- Egilea:
- Etxeandia Romero, Egoitz
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- Jarduera motak:
- Online
- web-mintegia
- Jardueraren antolatzailea:
- HABE
Ikasle migratzaile helduen ahotsa hizkuntza-ikasgelan
- Didakteka
- Sortua: 14 January 2025
- Bisitak: 135
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
“La alfabetización afectiva en la enseñanza de lenguas: la voz de los adultos migrantes” artikulua Mª Carmen Fonseca Mora Huelvako Unibertsitateko irakasleak argitaratu du ‘Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature’ aldizkari espezializatuaren 2024ko 17. zenbakian. Artikulu horretan, harrera-herriaren hizkuntzan irakurtzeak pertsona heldu migratzaileen bizitzetan duen eragina aztertzen da. Helburu nagusia da irakurketa-prozesuaren gainean hausnartzea, hezkuntza eraldatzeko funtsezko elementu gisa. Gure gizarte multikultural eta multimodalean, bertako migratzaile helduei hizkuntza hobeto irakatsi dakieke alderdi afektiboei erantzunez, alfabetatze afektiboa ikasgeletan aplikatzeari buruzko ikerketek erakusten dutenez. Horrez gain, hizkuntzen irakaskuntzan txerta daitezkeen zenbait jarraibide eta praktika on ere ematen ditu.
- Atala:
- Egilea:
- Maya Urroz, Ainara
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- Post
- Areas of knowledge:
- Curriculuma
- Didaktika
- Psikologia
- Lenguage
- Trebetasunak:
- Entzumena
- Mintzamena
- Irakurmena
- Idazmena
- Edukiak:
- Motivation
- Komunikazio-modua:
- Bitartekotza
"Inteligencia artificial y educación: construyendo puentes" liburua (Amaia Arroyo Sagasta, koordinatzailea)
- Didakteka
- Sortua: 19 December 2024
- Bisitak: 184
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Irakasle, ikertzaile eta profesionalei zuzendutako liburua da 2024ko hasieran argitara emandako honako hau; izan ere, hezkuntzaren munduan ere badu eraginik adimen artifizialak eta AAk ikasi eta irakasten dugun modua eralda dezake.
Zortzi atal ditu liburuak. Funtsezko gaiei erreparatzen zaie, bakoitzean arlo bati helduta, baina, aldi berean, garapen bati jarraikiz. Atalek, gainera, badute ezaugarri komuna: galdera gisa planteatu dira, eta halakoxea dute izenburua. Are, galdera gehiago sortaraztea ere badago liburuaren xede gisa. Oinarrizko erreferentziak eskaintzen dira testuan zehar, era askotakoak eta ez soilik bibliografia.
- Atala:
- Egilea:
- Murua Anzola, Iñaki
- Dokumentu-mota:
- Review
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
"La atención a los factores afectivos en la enseñanza de ELE" liburua (Jane Arnold eta José Manuel Foncubierta)
- Didakteka
- Sortua: 13 December 2024
- Bisitak: 272
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Hizkuntzen irakaskuntzan esperientzia aitortua duten Jane Arnold eta José Manuel Foncubiertak Edinumen-erako idatzi duten "La atención a los factores afectivos en la enseñanza de ELE" liburua baliagarria izango da hizkuntzen irakaskuntzan ikuspegi zabalagoa eta integratzailea aplikatu nahi duen irakaslearentzat. Liburu honetan, teoriaz gain, bigarren hizkuntzen irakaskuntzan erabiltzeko jarduera praktiko eta eraginkorrak aurkezten dira, alderdi afektiboekin lotura dutenak.
- Atala:
- Egilea:
- Zubimendi Zubillaga, Naiara
- Dokumentu-mota:
- Review
- Area of knowledge:
- Didaktika
"Enseñanza de idiomas e inclusión. La discapacidad sensorial en el aula" liburua (Beatriz Reverter)
- Didakteka
- Sortua: 11 December 2024
- Bisitak: 181
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
"Enseñanza de idiomas e inclusión. La discapacidad sensorial en el aula" liburuan, zentzumen-desgaitasuna duten pertsonei hizkuntzak nola irakatsi aztertu du Beatriz Reverter irakasleak.
- Atala:
- Egilea:
- Maya Urroz, Ainara
- Dokumentu-mota:
- Review
- Areas of knowledge:
- Didaktika
- Psikologia
- Pedagogia
- Aniztasuna
55 urtetik gorako helduen hizkuntzen ikas-irakaskuntzarako ikuspegi bat
- Argitalpenak
- Sortua: 5 December 2024
- Bisitak: 329
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
55 urtetik gorako helduei beste hizkuntza bat irakasteko ikuspegi pedagogiko espezifikoa behar da, bai eta haien beharrak eta interesak errespetatuko dituzten ikaskuntza estrategikoak izango dituen didaktika bat ere. Irakasleak haien ikas-irakas prozesuan inplikatutako faktore afektibo, kognitibo eta sozialak ulertu behar ditu, bai eta aipatutako adin-tarteko ikasleek dituzten motibazio-ardatzen azpian dagoen erronkaz jabetu ere.
Artikulu honetan, helduentzako metodologia baten oinarri diren zutabe pedagogikoak deskribatuko dira laburki, eta zenbait jardueraren adibide zehatzak emango dira azaldutako teoria praktikan jartzeko.
- Atala:
- Egilea:
- Fritzler, Marcela
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Areas of knowledge:
- Curriculuma
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 104
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bestelako lankidetzak
"(Enseñar a) leer y escribir con IA generativas" artikuluaz (Daniel Cassany)
- Didakteka
- Sortua: 4 December 2024
- Bisitak: 155
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Adimen artifizialaz artikulu berria plazaratu du Daniel Cassanyk, ohi duen estilo argiari jarraikiz. Azkenaldi honetan eman dituen hiru hitzalditan adierazitakoa hartu oinarri gisa. Oraindik behin betiko bertsioa ez dagoen arren, eskura dago testua Sarean.
- Atala:
- Egilea:
- Murua Anzola, Iñaki
- Dokumentu-mota:
- Review
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- Trebetasunak:
- Irakurmena
- Idazmena