Skip to main content
Ikasten
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
  • Didakteka
    Didaktika Curriculuma Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia Berdintasuna
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide/Zutabe aldizkariak Hizpide/Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen saila Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Bateratze-saioak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Prestakuntza-foroa Didaktika-foroa Curriculum-foroa Ebaluazio-foroa Hizkuntza-foroa eHizpide-foroa Ikasbil-foroa Ingura-foroa* Boga-foroa* Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • You are currently using guest access (Log in)
  • Irakasbil
  • Didaktika
  • Jardunean
  • Curriculuma
  • Ebaluazioa
  • Bidaide
  • Topic 6
  • Home
  • Calendar

Irakasbil

  1. Home
  2. Courses
  3. HABE
  4. Lantaldeak
  5. Irakasbil
  6. Irakasbil
  7. General
  8. Irakasbil
  9. Bilatzailea

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From
 
 
   

To

To
 
 
   

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 33
Eneko Anton eta Jon Andoni Duñabeitia

Elebitasuna, bi hizkuntza hitz egitea baino gehiago

  • Argitalpenak
  • Sortua: 30 December 2016
  • Bisitak: 3420
  • Iruzkinak: 2
  • Gogokoak: 0

Elebidun izateak baditu ondorioak, hizkuntza baten baino gehiagotan komunikatzeko gaitasuna izateaz gain. Hau honela, elebidunen eta elebakarren arteko alderaketek zientzilari askoren interesa piztu dute aspalditik. Artikulu honetan, ondorio linguistikoei eta kognitiboei erreparatuko diegu, ondorio positiboei zein negatiboei, eta horretarako hainbat ikerketaren emaitzetan oinarrituko gara. Halaber, “abantaila elebidunaren” hipotesia aurkeztuko dugu

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Antón, Eneko
    • Duñabeitia, Jon Andoni
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 89
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Juan Ezeiza

Moodle-ri etekina ateratzen: ikasleak motibatzeko hainbat erabilera

  • Argitalpenak
  • Sortua: 17 April 2018
  • Bisitak: 2823
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Moodle da software askeko Ikaskuntza Kudeatzeko Sistema (Learning Management System - LMS) hedatuena. Etapa guztietako ikastetxeetan eta unibertsitatean erabili arren, gutxitan aprobetxatzen dira ahalbidetzen dituen posibilitate gehienak. Izan ere, dokumentu- edo baliabide-biltegi soil gisa erabiltzen dute Moodle irakasle askok; jarduerekin aritzen diren irakasle gehienek, aldiz, zereginak (ikasleak bidali beharreko dokumentu edo fitxategitan oinarrituriko aktibitateak), galdetegiak edota foroak baino ez dituzte. Hala ere, askoz gehiago da Moodle. Artikulu honetan, Moodle-ri etekina ateratzen lagunduko diguten eta ikasketa ludikoago eta erakargarriago egingo duten hainbat baliabide eta jarduera aztertuko dugu.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Ezeiza Gutiérrez, Juan
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Area of knowledge:
    • Teknologia
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 92
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Abel Camacho eta Pedro Lonbide

Zer dugu Moodle-ren kontra? Eta alde?

  • Argitalpenak
  • Sortua: 30 December 2016
  • Bisitak: 2557
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 3

Gaur egun, ikaskuntza kudeatzeko sistema (LMS) edo plataforma telematikoen artean Moodle da ezagunena, ezbairik gabe. Hezkuntza-etapa guztietako zentroetan ari da erabiltzen, gurean nahiz nazioartean. Hala ere, ikaragarrizko zabalkunde hori gorabehera, galdera asko datozkigu Moodleren erabileraren egokitasunaz. Moodleren erabiltzaile guztiek behar al dute Moodle? Beren beharrak asetzen al ditu? Zein dira Moodlek ekar ditzakeen abantailak? Eta desabantailak? Artikulu honetan, galdera horiei erantzuten saiatuko gara; betiere, hezkuntza-zentro txiki edo ertain batean ari den irakasle edo ikastaro-sortzaile baten ikuspuntutik.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Camacho, Abel
    • Lonbide, Pedro
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 89
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Amaia Arroyo

Irakaskuntzarako bideoak: zergatiak, irizpideak eta gidalerroak

  • Argitalpenak
  • Sortua: 30 June 2017
  • Bisitak: 1943
  • Iruzkinak: 2
  • Gogokoak: 1

Egun, gutxiago irakurtzen dugun ideia bolo-bolo dabil: liburu gutxiago, aldizkari gutxiago… Informazio gutxiago jasotzen al dugu? Argi dago ezetz. Informazioa inoiz baino saretuago dagoen momentu honetan, bistakoa da edukiak kontsumitzeko ohiturak aldatu egin direla, oro har. Ikus-entzunezko komunikazioa edo komunikazio digitala da hedatuen dagoena, testu idatzitik harago doana, hain zuzen ere, eta bideoa da horren adibiderik garbiena. Hezkuntza-esparruak ezin dio muzin egin agertoki berri horri eta hezkuntza-jardunean bideoak txertatzeko ahalegina egin beharko litzateke. Artikulu honen helburua da horretarako irizpideak eta gidalerroak eskaintzea

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Arroyo Sagasta, Amaia
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 90
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Alcedo eta Pastor

Zortzi urrats irakaskuntzatik itzulpengintzara

  • Argitalpenak
  • Sortua: 4 December 2015
  • Bisitak: 1608
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Urteak emanda euskararen irakaskuntzan euskaltegi publiko batean, itzultzaile-lanetan aritu beharrean kausitu ginen eta bi unibertso horien — irakaskuntza eta itzulpengintza— arteko jauzia egin beharrean, beraz. Bi mundu horien arteko trantsizioan topatu ditugun aldeak eta egin behar izan ditugun urratsak batu, eta zortzi kategoriatan sailkatuta azaldu nahi izan ditugu artikulu honetan.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Alcedo Momoitio, Begoña
    • Pastor Martínez, Noemí
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 87
  • Hizkuntza-arloa:
    • Linguistics
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Yolanda Arrieta

NI-tik GU-ra, tailer-giroan

  • Argitalpenak
  • Sortua: 4 December 2015
  • Bisitak: 1605
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Bi tailer egin berri ditut euskara-irakasleekin: bata, idazketa sortzailearen inguruan; bestea, literaturaren ahozko baliabideak ardatz hartuta. Ez dira lehenak, ia mende laurden baitaramat esanak eta idatziak josten, bakarka nahiz taldean.

Tailerrotan egin duguna idatziz azaltzeko eskatu didate. Tailerron motorra ekinez ikastea izanik, zaila egiten zait modu informatzaile hutsean aritzea. Artikulu hau izan bedi, bada, tailerron berariazko izana ere ezagutzeko lagina.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Arrieta Malaxetxebarria, Yolanda
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
  • Trebetasunak:
    • Idazmena
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 87
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Olga Juan-Lázaro eta Aránzazu Bernardo

DigCompEdu eta Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren Liburu Osagarria: ahozko online elkarreragina FlipGrid eta WhatsApp-ekin

  • Argitalpenak
  • Sortua: 12 April 2021
  • Bisitak: 1410
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Teknologia, erritmo desberdinetan, ikasgelaren fisionomia taxutzen duen elementu bat gehiago da hezkuntzan. Ikasgelaren barruan eta kanpoan lan egitea errazten duen programazio batean hura egoki integratzea funtsezkoa izan daiteke ikaskuntza- edo irakas-kuntza-esperientzia atsegin baterako, eraginkortasunari eta motibazioari dagokienez. Artikulu honetan, teknologia aurrez aurreko eskoletan txertatzeko sei etapako eredutik abiatuko gara, urrats horiek ikaskuntza autonomoa eta ikasgelaz kanpoko elkarreragina errazten baitituzte, eta, hortaz, ikasleak luzaroago daude xede-hizkuntzaren eraginpean, beren profil digitala eta lankidetza-ikaskuntza garatuz. Adibide gisa, bideoen bitartez parte hartzeko sare sozial bat proposatuko dugu, Flipgrid, eta istanteko mezularitza-sareetako ahots-oharrak erabiltzea –WhatsApp, adibidez, edo, bestela, Telegram edo Signal–.

Esparru teoriko modura, Hizkuntzen ikaskuntza, irakaskuntza eta ebaluaziorako Europako Erreferentzia Marko Bateratuaren (EEMB) Companion Volume edo Liburu Osagarriaren «online elkarreragina» inbentario berritik eta DigCompEdu gisa ezagutzen den Irakasleen gaitasun digitalerako esparru europarretik abiatuko gara. Hau da gure helburua: XXI. mendeko irakasleengan jarrera esperimentalak sustatzea eta ikaskuntza aktiboaren elementu batzuk adibide gisa jartzea, ikasgelatik kanpo ahozko online elkarreragina sustatzeko diseinatutako proposamen didaktikoen bidez, eskolan irakasleak beteko baitu ezinbestekoa den gidariaren rola.

https://doi.org/10.54512/WRED6660

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Juan-Lázaro, Olga
    • Bernardo Jiménez, Aránzazu
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 97
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Natalia Contreras

Azpititulazioa eta bikoizketa: bigarren hizkuntzak ikasteko estrategia motibagarriak

  • Argitalpenak
  • Sortua: 8 October 2020
  • Bisitak: 1389
  • Iruzkinak: 2
  • Gogokoak: 1

Gure gizartean, gero eta leku handiagoa ari dira hartzen irudia zein teknologien eta sare sozialen erabilera demokratizatua. Halako gizartean, bada, bideoa ezinbesteko elementu bihurtu da hizkuntzen irakaskuntzan, eta oso eraginkorra eta motibatzailea gerta daiteke, planteamendu didaktiko sendoekin erabilita. Azpititulazioak eta bikoizketak —ikus-entzunezko itzulpenaren mundutik datoz modalitateok— hamar urtetik gora daramate bigarren hizkuntzen irakaskuntzari buruzko ikerketa didaktikoan, eta ikaslea jartzen dute ikaskuntzaren erdigunean, hura baita aktore nagusia. Lan honetan, modalitate horien egoera teorikoaren sarrera labur bat egingo da, eta hizkuntzen irakaskuntzarako eskuragai eta erabilgarri izan daitezkeen proposamen didaktikoen zenbait adibide emango dira.

https://doi.org/10.54512/JPOL5814

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Contreras de la Llave, Natalia
  • Dokumentu-mota:
    • Artikulua
    • e-Hizpide artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 96
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • » Next page

Help and documentation

You are currently using guest access (Log in)
Irakasbil
  • Didakteka
    • Didaktika
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
    • Hizkuntzaz
    • Irakasten
    • Teknologia
    • Berdintasuna
  • Argitalpenak
    • e-Hizpide aldizkariak
    • e-Hizpide artikuluak
    • Hizpide/Zutabe aldizkariak
    • Hizpide/Zutabe artikuluak
    • Monografiak eta ikerketak
    • Itzulpen saila
    • Curriculumak
    • Bestelakoak
  • Bideoteka
    • Nabarmenduak
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
    • Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    • Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak
    • HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak
    • Bateratze-saioak
    • Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    • Irakasbil-foroa
    • Prestakuntza-foroa
    • Didaktika-foroa
    • Curriculum-foroa
    • Ebaluazio-foroa
    • Hizkuntza-foroa
    • eHizpide-foroa
    • Ikasbil-foroa
    • Ingura-foroa*
    • Boga-foroa*
    • Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Euskara ‎(eu)‎
    • Français ‎(fr)‎
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa