Passer au contenu principal
Irakasbil
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
-
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
Ikasten
  • Accueil
  • Didakteka
    Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Prestakuntza-jardueretako laburpenak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak Bestelako bideoak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Albisteak
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • Plus
Français ‎(fr)‎
English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Euskara ‎(eu)‎ Français ‎(fr)‎
Vous êtes connecté anonymement
Connexion
Accueil Didakteka Replier Déplier
Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
Argitalpenak Replier Déplier
e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
Bideoteka Replier Déplier
Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Prestakuntza-jardueretako laburpenak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak Bestelako bideoak
Prestakuntza-jarduerak Replier Déplier
Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
Albisteak Foroak Replier Déplier
Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
e-Berrikaria Nire ikastaroak
  1. Irakasbil_webgunea
  2. Irakasbil
  3. Bilatzailea

Irakasbil

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: mardi 9 septembre 2014, 10:57
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak
Iragazkiak

Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Domaine de connaissance

Domaine de connaissance

Niveau

Niveau

De

De  
 
 
 

À

À  
 
 
 

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 2565
Larrañaga eta Ibarra

Euskara-txinera: hizkuntza-aniztasunaren kolore aberatsak

  • Argitalpenak
  • Sortua: 14 mai 2025
  • Bisitak: 24
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Piktogramen bidez mandarin-txineraren eta euskararen arteko zubiak eraikitzeko baliabide bat aurkeztuko da artikulu honetan. Izan ere, Euskal Autonomia Erkidegoan jatorri txinatarra duten pertsonak 6.000 inguru dira, eta mandarin-txinera da batzuen lehen hizkuntza. Pertsona horien arteko zenbait gurasoak dira eta beste zenbait eskoletako ikasleak. Batetik, gurasoek euskara ikastearen aukera egin dezakete seme-alabei ikasprozesuan laguntzeko. Bestetik, ikasle hauen lehen hizkuntza txinera bada, jakina da horretan oinarritzeak edo herentzia-hizkuntza babesteak mesede egiten diola hizkuntza gehigarriak ikasteari. Halaber, piktogrametan oinarritutako materialek aukerak eskaintzen dituzte irisgarritasun kognitiboa ahalbidetuz ikasteko. Hori honela, piktogramez sorturiko baliabideak erabiltzen dira derrigorrezko eskolatzean, ordezko sistemetako bat direlako eta horretarako protokoloa abian delako. Artikulu honetan, Euskal Herrian dauden txinatar pertsonen datuak eta eskola-familia-komunitatearen arteko harremanen gaia azaldu ondoren, mandarin-txineraren ezaugarriak eta hizkuntzaren ezagutza egiaztatzeko ziurtagiriak aurkeztuko dira. Gero, piktogramek ikas-irakaskuntzarako duten balioa erakutsiko da eta sorturiko baliabidea (mandarin-txineraz eta euskaraz 21 ataletan sailkatutako 686 piktograma) zertan datzan eta nola sortu den argituko da. Azkenik, ondorioak eta erreferentziak daude.

https://doi.org/10.54512/BBPQ2631

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egileak:
    • Ibarra Lizundia, Irune
    • Larrañaga Olabe, Maider Xiaoxin
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Domaines de connaissance:
    • Didaktika
    • Langue
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 105
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Lola Torres

1252 – ¿Cómo planificar y dinamizar el aula con diferentes niveles?

  • Prestakuntza-jarduerak
  • Sortua: 12 mai 2025
  • Bisitak: 35
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Nola planifikatu jarduerak ikasgelan maila bat baino gehiago ditugunean? Nola erantzun ikasleen behar, erritmo eta maila ezberdinei? Nola diseinatu maila ezberdinetarako jarduerak, ikasle guztiek ikasi eta ahalik eta etekin handiena atera dezaten? Nola proposatu aldamiatze-teknika koherentea? Eta nola egin ikasle bakoitzaren jarraipen pertsonalizatua? Ikastaro honetan, ikuspegi praktiko eta aktibo batetik abiatuta, galdera horiei erantzungo zaie. Arreta berezia jarriko diegu hasierako mailetako talde heterogeneoei (A1, A2, B1).

  • Atala:
    • Prestakuntza-jarduerak
  • Egilea:
    • Torres Ríos, Lola
  • Domaine de connaissance:
    • Didaktika
  • Jardueraren egoera:
    • Matrikula itxita
  • Jardueraren antolatzaileak:
    • HABE
    • AEK
Beñat Erezuma eta Elia Revuelta

1250 – Adimen artifiziala, irakasleen gaitasun digitala aberasten

  • Prestakuntza-jarduerak
  • Sortua: 12 mai 2025
  • Bisitak: 50
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Ikastaroak AEKko irakasleen gaitasun digitalak hobetzeko xedea du, adimen artifizialaren erabilera praktiko eta pedagogikoak barneratuz. Adimen artifizial sortzaileen azken aurrerapenek irakasleen lanbidean aldaketa sakonak ekarri dituzte. Gainera, ebaluazio-metodoak eta -estrategiak ere eguneratu behar dira, ikasle bakoitzaren aurrerapena zehatzago neurtzeko eta hezkuntza prozesua pertsonalizatzeko aukera emanez. Horrela, ikastaro honen bidez, irakasleak teknologia berrien erabilera didaktikoan trebatuko dira, etorkizuneko erronkei eraginkortasunez aurre egiteko prestatuz.

  • Atala:
    • Prestakuntza-jarduerak
  • Egileak:
    • Erezuma, Beñat
    • Revuelta, Elia
  • Domaines de connaissance:
    • Teknologia
    • Didaktika
  • Jardueraren egoera:
    • Matrikula itxita
  • Jardueraren antolatzaileak:
    • HABE
    • AEK
LETRA LARRIAK ETA XEHEAK

Letra larrien eta xeheen erabilera

  • Didakteka
  • Sortua: 8 mai 2025
  • Bisitak: 39
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Euskaltzaindiak Euskara Batuaren Ortotipografia (EBO) arautzeko asmoz, iaz argitaratu zuen 200.araua, Letra larriak eta xeheak erabiltzeari buruzkoa. Sarrera honek letra larrien eta xeheen erabileraren inguruko gogoeta eta gomendio batzuk jasotzen ditu.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Domaine de connaissance:
    • Langue
  • Hizkuntza-arloa:
    • Linguistique
H09-25 irudia

"H09-25 Adimen artifiziala helduen euskalduntzean" UIK ikastaroa

  • Prestakuntza-jarduerak
  • Sortua: 8 mai 2025
  • Bisitak: 178
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Aurten ere udako ikastaroa antolatu du HABEk EHUko UIK Fundazioarekin elkarlanean. Puri-purian dagoen gaia landuko da Donostian uztailaren 2tik 4ra: adimen artifiziala.

Matrikulazio-epea, maiatzaren 8tik aurrera.

  • Atala:
    • Prestakuntza-jarduerak
  • Egilea:
    • HABE
  • Dokumentu-mota:
    • HABE & EHU Udako ikastaroak
  • Domaine de connaissance:
    • Teknologia
  • Jarduera mota:
    • Aurrez aurrekoa
  • Jardueraren antolatzailea:
    • HABE
INGURA

INGURA euskara online: prestakuntza-saioak kudeatzaileentzat eta irakasleentzat

  • Prestakuntza-jarduerak
  • Sortua: 7 mai 2025
  • Bisitak: 320
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

2024-2025 ikasturtean abiatu zen INGURA, euskara online ikasteko ingurune digitala. Ikasturte honetan A1 maila eskaini da osorik, eta euskaltegi, autoikaskuntza-zentro zein erakunde batzuetan hasi dira ingurune hau erabiltzen. Aurreikusita dago 2025-2026 ikasturtean A2 maila ere osorik eskaintzea. Hori dela eta, HABEk bi prestakuntza-saio antolatu ditu INGURA erabiliko duten irakasle zein kudeatzaileei begira.

  • Atala:
    • Prestakuntza-jarduerak
  • Domaines de connaissance:
    • Teknologia
    • Didaktika
  • Irakasten-arloak:
    • Ingura
  • Jardueraren antolatzailea:
    • HABE
Las redes sociales digitales en la enseñanza del español como lengua extranjera.

Sare sozialak eta elkarreragin komunikatiboa (Méndez Santos, M.C. eta Vela Delfa, C.)

  • Didakteka
  • Sortua: 30 avril 2025
  • Bisitak: 147
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

“Las redes sociales digitales en la enseñanza del español como lengua extranjera" liburua Maria del Carmen Méndez Santos eta Cristina Vela Delfa autoreek idatzi dute, eta espainieraren irakaskuntzan sare sozialen erabilera aztertzen dute. Irakasleentzako baliabide gisa pentsatuta dago liburuxka hau.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
  • Dokumentu-mota:
    • Erreseina
  • Domaine de connaissance:
    • Didaktika
  • Edukiak:
    • Interaction
ALTE LAMI Txostena

Hizkuntza-eskakizun asimetrikoak

  • Didakteka
  • Sortua: 29 avril 2025
  • Bisitak: 179
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

"Uneven language profiles & differentiated language requirements" izeneko txostenak hizkuntzen ebaluazio bidezkoagoa bultzatzea du helburu, Carlsenek, Roccak eta Machettik idatzi eta ALTEren —Association of Language Testers in Europe—LAMI taldeak —Language Assesment for Migration and Integration— 2023an argitaratu du. Bereziki, migratzaile helduen hizkuntza-profil desorekatua —trebetasun batzuetan maila handiagoa beste batzuetan baino— ohikoa dela azpimarratzen du, eta horren araberako ebaluazio- eta eskakizun-ereduak proposatzen ditu. Gogoan izan dezagun, inoiz adierazi dugun bezala, Eusko Jaurlaritzaren izenean HABE dela ALTEko eskubide osoko kideetako bat.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • HABE
  • Dokumentu-mota:
    • Sarrera
  • Domaine de connaissance:
    • Ebaluazioa
  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • 3 Page 3
  • 4 Page 4
  • 5 Page 5
  • 6 Page 6
  • 7 Page 7
  • 8 Page 8
  • 9 Page 9
  • 10 Page 10
  • …
  • 321 Page 321
  • » Page suivante
Aide et documentation
Vous êtes connecté anonymement (Connexion)
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile
HABE | Lege informazioa
Fourni par Moodle
Kaixo ikasten!!!!!
hcms layout