Skip to main content
Irakasbil
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
-
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
Ikasten
  • Home
  • Didakteka
    Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Prestakuntza-jardueretako laburpenak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak Bestelako bideoak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Albisteak
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • More
English ‎(en)‎
English ‎(en)‎ Español - Internacional ‎(es)‎ Euskara ‎(eu)‎ Français ‎(fr)‎
You are currently using guest access
Log in
Home Didakteka Collapse Expand
Aniztasuna Berdintasuna Curriculuma Didaktika Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia
Argitalpenak Collapse Expand
e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide / Zutabe aldizkariak Hizpide / Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen Saila HABE_Curriculumak Bestelakoak
Bideoteka Collapse Expand
Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Prestakuntza-jardueretako laburpenak Ikasturtearen hasiera-ekitaldiak Bestelako bideoak
Prestakuntza-jarduerak Collapse Expand
Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak/txostenak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
Albisteak Foroak Collapse Expand
Irakasbil-foroa Curriculum-foroa Didaktika-foroa Ebaluazio-foroa eHizpide-foroa Hizkuntza-foroa Prestakuntza-foroa Teknologia-foroa Aniztasunari buruzko foroa Berdintasunari buruzko foroa Ikasbil-foroa Boga-foroa Ingura-foroa Moodle-kudeatzaileen foroa Jardun bikoa foroa*
e-Berrikaria Nire ikastaroak
  1. Irakasbil_webgunea
  2. Irakasbil
  3. Bilatzailea

Irakasbil

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak
Iragazkiak

Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From  
 
 
 

To

To  
 
 
 

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 242
LETRA LARRIAK ETA XEHEAK

Letra larrien eta xeheen erabilera

  • Didakteka
  • Sortua: 8 May 2025
  • Bisitak: 38
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Euskaltzaindiak Euskara Batuaren Ortotipografia (EBO) arautzeko asmoz, iaz argitaratu zuen 200.araua, Letra larriak eta xeheak erabiltzeari buruzkoa. Sarrera honek letra larrien eta xeheen erabileraren inguruko gogoeta eta gomendio batzuk jasotzen ditu.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Lenguage
  • Hizkuntza-arloa:
    • Linguistics
ALTE LAMI Txostena

Hizkuntza-eskakizun asimetrikoak

  • Didakteka
  • Sortua: 29 April 2025
  • Bisitak: 179
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

"Uneven language profiles & differentiated language requirements" izeneko txostenak hizkuntzen ebaluazio bidezkoagoa bultzatzea du helburu, Carlsenek, Roccak eta Machettik idatzi eta ALTEren —Association of Language Testers in Europe—LAMI taldeak —Language Assesment for Migration and Integration— 2023an argitaratu du. Bereziki, migratzaile helduen hizkuntza-profil desorekatua —trebetasun batzuetan maila handiagoa beste batzuetan baino— ohikoa dela azpimarratzen du, eta horren araberako ebaluazio- eta eskakizun-ereduak proposatzen ditu. Gogoan izan dezagun, inoiz adierazi dugun bezala, Eusko Jaurlaritzaren izenean HABE dela ALTEko eskubide osoko kideetako bat.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • HABE
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
JCCALL aldizkaria

Adimen artifiziala aldamio-tresna gisa

  • Didakteka
  • Sortua: 16 April 2025
  • Bisitak: 85
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

“Spanish language learning in the AI era: AI as scaffolding tool” [AA garaian gaztelania ikasten: AA aldamio-tresna gisa] artikulua argitaratu berri dute. Testu horren oinarri den ikerketan, gaztelania hizkuntza gehigarri gisa ikasten ari diren hamar ikaslek ChatGPT nola erabili duten aztertu dute Shanshan Huang eta Daniel Cassanyk. Ikerketak baditu mugak baina, hala ere, zenbait ondorio praktiko atera daitezke adimen artifizialaren erabileraz, besteak beste, eta izenburuan ageri denari jarraikiz, halako erremintek ikasprozesuetan aldamiatzean izan dezaketen rolaz. Labur esanda, adimen artifizialak H2en ikaskuntzarako erreminta gisa dituen alderdi sendoak eta mugak aztertu nahi izan dituzte ikertzaileek. Hortaz gain, beste ikerketa eta lan batzuen berri ere badugu artikuluan.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
Blogak eta sare sozialak ikaskuntza esanguratsurako: proposamen digital baten gako didaktikoak

Blogak eta sare sozialak, ikaskuntza esanguratsua sustatzeko

  • Didakteka
  • Sortua: 15 April 2025
  • Bisitak: 191
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Zer gertatzen da ikasleek blog edo sare sozialen bidez plazaratzen dituztenean beren ideiak? Zer-nolako eragina izan dezake horrek ikaskuntzan eta motibazioan? Ikasleek eduki multimodalak sortu eta partekatzen dituzten egitasmoek gaitasun digitalak, lan kolaboratiboa eta komunikazioa indartzen dituzte, eta horrek ikasleen motibazioan eragin positiboa du, haien parte-hartzea areagotzen baita. Irakasleak testuinguru esanguratsuak sortu, ikasleen ekimenak gidatu eta ikuspegi kritikoa sustatzen du. Helduen euskalduntze-prozesuan ere, proposamen hauek ikasleen ahotsa gizarteratzeko eta elkarlana sustatzeko aukera ematen dute.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
  • Edukiak:
    • Autonomia
    • Motivation
Clases inclusivas de lenguas extranjeras - Lucila María Pérez Fernández

Ikaskuntzarako Diseinu Unibertsala (IDU)

  • Didakteka
  • Sortua: 10 April 2025
  • Bisitak: 261
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ikaskuntzaren Diseinu Unibertsalaren oinarria hezkuntza inklusiboa da, eta ikasle guztien beharrak kontuan hartzea du xede, bereziki aniztasun funtzionala edo ikasteko estilo desberdinak dituzten ikasleekin.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Didaktika
    • Aniztasuna
  • Edukiak:
    • Autonomia
IS 45

Irakasle motibatzaile ona izateko estrategiak

  • Didakteka
  • Sortua: 26 March 2025
  • Bisitak: 222
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Hizkuntza-ikasleen motibazioa sustatzeko zenbait estrategia daude, eta irakasleek pausoz pauso aplika ditzakete. Zoltan Dörnyei-ren "Motibazio-estrategiak hizkuntz ikasgelan" liburuak motibazio-estrategia ugari biltzen ditu. Liburua HABEk euskaratu zuen 2003an, eta irakurleei bukaeratik hastea gomendatzen zitzaien, azken atalean motibazio-estrategia guztiak zerrendatzen baitira. Gogora ekar ditzagun.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Edukiak:
    • L2
    • Motivation
Paradigmas lingüísticos en la enseñanza y aprendizaje de lenguas

Hizkuntza-jardueren ikuspegi integratua hizkuntzen irakaskuntzan (Soto Aranda, B., Penas Ibáñez, M.ª A. & Ivanova, O.)

  • Didakteka
  • Sortua: 12 March 2025
  • Bisitak: 189
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

'Paradigmas lingüísticos en la enseñanza y aprendizaje de lenguas' liburuaren seigarren kapituluaren izenburua honako hau da: “Didactica de las actividades lingüisticas implicadas en el aprendizaje de lenguas”. EEMBaren Liburu osagarriko komunikazio-moduak lantzen dira ikuspegi integratu batetik. Seigarren kapituluak hizkuntza-trebetasunen ikuspegi integratua eskaintzen du, irakasleei teoria eta praktika uztartzen laguntzeko.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Curriculuma
    • Didaktika
  • Edukiak:
    • Autonomia
AArekin sortutako irudia

Adimen artifizialarekin euskara praktikatzeko aukera

  • Didakteka
  • Sortua: 7 March 2025
  • Bisitak: 374
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Sarrera honetan, adimen artifizialaren bidez euskaraz hitz egiteko aukera bat aurkezten da. Adimen artifizialaren bidez. Gaur egun, ChatGPT mugikorretarako aplikazioak, esaterako, "Advanced Voice" funtzioa eskaintzen du, eta, horri esker, erabiltzaileek euskaraz hitz egin dezakete, eta, nahi izanez gero, aldi berean edo elkarrizketaren ondoren, transkripzioa ikusi ere bai. Tresna honek mintzamena lantzeko eta hizkuntza-gaitasuna hobetzeko baliabide berriak eskaintzen ditu. Funtzio hori aktibatzeko, aplikazioa deskargatu eta mikrofonoaren ikonoa sakatu besterik ez da egin behar. Adimen artifiziala lagungarri izan daiteke euskara praktikatzeko, urrutiko mintzalagun digital gisa erabiliz.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Maya Urroz, Ainara
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
  • Edukiak:
    • Interaction
  • 1 Page 1
  • 2 Page 2
  • 3 Page 3
  • 4 Page 4
  • 5 Page 5
  • 6 Page 6
  • 7 Page 7
  • 8 Page 8
  • 9 Page 9
  • 10 Page 10
  • …
  • 31 Page 31
  • » Next page
Help and documentation
You are currently using guest access (Log in)
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa
Powered by Moodle
Kaixo ikasten!!!!!
hcms layout