Skip to main content
Ikasten
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
  • Didakteka
    Didaktika Curriculuma Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia Berdintasuna
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide/Zutabe aldizkariak Hizpide/Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen saila Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Bateratze-saioak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Prestakuntza-foroa Didaktika-foroa Curriculum-foroa Ebaluazio-foroa Hizkuntza-foroa eHizpide-foroa Ikasbil-foroa Ingura-foroa* Boga-foroa* Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • You are currently using guest access (Log in)
  • Irakasbil
  • Didaktika
  • Jardunean
  • Curriculuma
  • Ebaluazioa
  • Bidaide
  • Topic 6
  • Home
  • Calendar

Irakasbil

  1. Home
  2. Courses
  3. HABE
  4. Lantaldeak
  5. Irakasbil
  6. Irakasbil
  7. General
  8. Irakasbil
  9. Bilatzailea

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From
 
 
   

To

To
 
 
   

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 114
La evaluación de la lengua oral

Ahozkotasunaren ebaluazioa: erronkak eta alternatibak

  • Didakteka
  • Sortua: 6 September 2016
  • Bisitak: 2703
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Ebaluazioaz hitz egitea ikasteaz hitz egitea da. Beti. Are gehiago mintzamenean berezkoak dituen ezaugarriengatik: berehalakotasuna eta atzeraezintasuna. Izan ere, ekoizpena eta ebaluazioa batera gauzatzen dira, idazmenean ez bezala.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Txabarri, Luis Mari
    • Vilà i Santasusana, Montserrat
    • Castellá, Josep M.
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
Susan Martin

“Zer egiten dugu hitz egiten dugunean?”: procesos, factores y estrategias en la interacción oral en L2

  • Didakteka
  • Sortua: 3 December 2015
  • Bisitak: 2622
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

La conferencia pretende mostrar los procesos y factores que intervienen en el desempeño de la interacción oral, con el doble objetivo de entender las dificultades que ofrece esta destreza comunicativa para los aprendices no nativos y de reflexionar sobre las estrategias que pueden ayudarles a resolverlas.

  • Atalak:
    • Didakteka
    • Bideoteka
  • Egilea:
    • Martín Leralta, Susana
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
  • Bideoteka:
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
Hector Rios

Podcast bidez prosumirtuatu ELE eskolan. Kontsumitzaile pasibo izatetik eduki-prosumitzaile izatera

  • Argitalpenak
  • Sortua: 24 September 2015
  • Bisitak: 2298
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Azken urte hauetan, aipatzen da oso garrantzitsua dela ekintzara bideratutako ikuspegia lantzea, zertarako-eta garatzeko bai ikasleen autonomia, baita Life Long Learning kontzeptua edo bizitza osorako ikaskuntza ere. Ikasgelaren barruan eta kanpoan ikuspegi hori erabiliz lan egiten badugu eta ikuspegi hori web-tresnak baliatuz ezarriz gero, komunikazio- gaitasun digitala ahalbidetuko duten ikaskuntza-estrategiak sustatu eta ikasle autonomoen eta prosumirtutzaileen (kontsumitu + produzitu + elkarri eragin) kontzeptua garatu ahal izango dugu, atzerriko hizkuntzen ikaskuntzan. Artikulu honetan, Gaztelania Atzerriko Hizkuntza Gisa proiektu digitalen bidez (gure kasuan, podcast-en bidez) ikasteko prozesuen aldeko arrazoiak eman nahi dira.

Lankidetzak eta talde-lanak garrantzi handia dute prestakuntza-prozesuetan. Horregatik, web 3.0 tresnek ahalbidetu eta areagotu egiten dute talde bateko partaide izatearen sentsazioa, eta, horrenbestez, komunikatzeko gaitasuna aro digitalean.

Ekintzara bideratutako ikuspegia ikasgelara eramateak eta planteamendu hori zeregin digital bidez osatzeak ikuspegi zehatzagoa eman diezaguke irakasleon eta ikasleon prestakuntza-prozesuetan esku hartzen duten gaitasunez, jarrerez, prozesuez, trebetasunez eta jakintzez.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Ríos, Héctor
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Teknologia
    • Didaktika
  • Trebetasunak:
    • Entzumena
    • Mintzamena
  • Irakasten-arloak:
    • Esperientziak
  • Edukiak:
    • Gaitasun estrategikoa
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 86
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Beste iturrietatik
Colour pencils

Eskolan elkarrizketak pizteko irudiak

  • Didakteka
  • Sortua: 12 August 2019
  • Bisitak: 1578
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Arancha Pastor irakasleak egin zuen galdera eta haria zabaldu Twitterren: zeintzuk dira eskolan elkarrizketa pizteko gogokoen dituzun irudiak? Bertan jasotakoak hona ekarriko ditugu, proposamenak erabilgarriak izan daitezkeelakoan. Edonola ere, erabili aurretik, ez ahaztu egile-eskubideen arloa.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Murua Anzola, Iñaki
    • Pastor, Arancha
  • Dokumentu-mota:
    • Post
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
Itzulpen Saila 54

Nola irakatsi berba egiten?

  • Argitalpenak
  • Sortua: 15 December 2015
  • Bisitak: 1408
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Gehienek onartzen dute hizkuntza bat jakitea eta hizkuntza horretan berba egiten jakitea ez direla sinonimoak. Badaki italieraz esateak ez du nahitaez esan gura Badaki italieraz berba egiten. Hala ere, alde askotatik, bigarren hizkuntzak edo beste hizkuntza batzuk irakatsi izan dira jakitea eta berba egitea gauza bera balira bezala. Hau da, gramatika ikasten duzu, hiztegi pixka bat ikasten duzu, esaldiak egiten dituzu eta ondo ahoskatzen dituzu, eta, presto!, badakizu berba egiten. Hori ahozko ingelesa ikasteko mila liburutan ikusten da islatuta, liburu horiek funtsean gramatika ahoskatzen ikasteko liburuak besterik ez badira ere.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Thornbury, Scott
  • Dokumentu-mota:
    • Itzulpen Saila
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 54
Beste iturrietatik

Erroreen zuzenketa, tresna didaktiko gisa

  • Argitalpenak
  • Sortua: 2 September 2014
  • Bisitak: 1365
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Sarri askotan, frustrazio-sentsazioarekin lotzen dute erroreak zuzentzea hizkuntza lantzean, bai zuzenketa egiten dutenek, bai jasotzen edo pairatzen dutenek. Hizkuntza-irakasleak luze aritzen dira zuzentzen, eta ahalegin handia egiten dute ikasleen erroreak zuzentzeko; eta, hala ere, gauza handirako balio ez duela iruditzen zaie. Askok uste dute zuzentzea irakasle txarra ez izateko egin beharreko zerbait dela.

Gu, ordea, ziur gaude onuragarria dela zuzentzea, nahiz eta gaizki, ohikeriaz eta koherentzia eskasez egiten den askotan. Ondorioz, alde batetik, irakasleak zapuztuta egoten dira beti, errore berberak behin eta berriro errepikatzen direla uste baitute, nahiz eta haiek beti zuzentzen aritzen diren. Eta, bestetik, ikasle asko lotsatu eta erroreak egiteko beldur izaten dira, edota porrot-sentsazioa izaten dute, goitik behera gorriz markatutako testu bat itzultzen bazaie.

Irakasleek zuzentzea alferrikakoa dela uste dute sarri —hau da, ez dela eraginkorra—, baina uste oker batean oinarritua dago iritzi hori: errore bat antzeman eta zuzendu ondoren, ikasi egin dela uste ohi dute. Sinpleegia da ikaskuntza-prozesua ikusteko modu hori; zerbait ikasteko zer horretaz jabetzea nahikoa izango balitz bezala. Nolanahi ere, H2 ikasteko prozesuak askoz ere konplexuagoak dira. Zuzenketa ikaskuntza-prozesua indartzeko tresnatzat hartu behar da, ikasleari tarteko hizkuntzaren arauak baieztatzea edo zalantzan jartzea ahalbidetzen dion feedbacka edo atzeraelikadura emateko modu gisa; baina ez du automatikoki funtzionatzen. Zuzenketaren bidez, ikasleak erroreen inguruan berriz hausnartu, eta ekoizpena hobetzen du, irakaslearen laguntzaz. Prozesu horrek faktore konplexu ugari ditu: ikaskuntzaren sekuentziak, zuzenketaren unean ikasleak duen arreta edota afektibitatearekin lotutako alderdiak (adibidez, motibazioa edo jarduera gauzatzen denean duen estres-maila).

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Ribas, Rosa
    • D’Aquino-Hilt, Alessandra
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
    • Idazmena
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 84
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Beste iturrietatik
Daniel Cassany

La cocina del conferenciante

  • Didakteka
  • Sortua: 25 July 2013
  • Bisitak: 1287
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Usando la propia conferencia como ejemplo y demostración práctica, el ponente tratará algunas de las cuestiones más relevantes relacionadas con la preparación, ejecución y evaluación de exposiciones orales magistrales.

Se trata de una charla distendida, llena de ejemplos y comentarios prácticos, pero no exenta de información, recomendaciones y propuestas para la clase.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Cassany, Daniel
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
Ane Ortega

Ahozko elkarreragina lantzeko hiru aldien eredua eta ariketen tipologia bat

  • Didakteka
  • Sortua: 11 July 2013
  • Bisitak: 1251
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Ahozko adierazpenean eta, bereziki, elkarrekintzan, sortzen diren mezuak berehalakoak dira; eta berehalakotasun horrek sortuko dizkio zailtasunak ikasleari. Alde horretatik, batetik, ikasleak egoera horretan erabili behar dituen hizkuntz baliabideak ezagutu behar ditu; eta, bestetik, prestakuntza denbora barik eta errebisiorik egin gabe errekuperatu eta martxan jarri beharko ditu baliabide horiek. Hitzaldi honetan, berehalako ahozko komunikazioak dituen zailtasunak aztertuko dira; eta zailtasun horiek gainditzeko ikasleak izan beharko lukeen entrenamenduari buruzko hausnarketa egingo da. Bigarren hizkuntzen ahozkoaren didaktikaren ikuspegitik, Thornburyren (2006) hiru aldien eredua aurkeztuko da. Gainera, aldi horietako bakoitzean erabil daitekeen jarduera-tipologiaren proposamen bat egingo da.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Ortega Etcheverry, Ane
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
  • Edukiak:
    • Gaitasun estrategikoa
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • …
  • 15
  • » Next page

Help and documentation

You are currently using guest access (Log in)
Irakasbil
  • Didakteka
    • Didaktika
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
    • Hizkuntzaz
    • Irakasten
    • Teknologia
    • Berdintasuna
  • Argitalpenak
    • e-Hizpide aldizkariak
    • e-Hizpide artikuluak
    • Hizpide/Zutabe aldizkariak
    • Hizpide/Zutabe artikuluak
    • Monografiak eta ikerketak
    • Itzulpen saila
    • Curriculumak
    • Bestelakoak
  • Bideoteka
    • Nabarmenduak
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
    • Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    • Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak
    • HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak
    • Bateratze-saioak
    • Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    • Irakasbil-foroa
    • Prestakuntza-foroa
    • Didaktika-foroa
    • Curriculum-foroa
    • Ebaluazio-foroa
    • Hizkuntza-foroa
    • eHizpide-foroa
    • Ikasbil-foroa
    • Ingura-foroa*
    • Boga-foroa*
    • Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Euskara ‎(eu)‎
    • Français ‎(fr)‎
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa