Didakteka
Didaktika
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Padlet aplikazioaren erabilera euskara-eskoletan
- Didakteka
- Creado: 28 de noviembre de 2024
- Visitas: 65
- Comentarios: 0
- Favoritos: 0
Padlet online dagoen tresna edo horma-irudi bat da, eta deskargatu beharrik gabe ikasleek zernahi idatz dezakete horma horretan: beren lanak, zereginak eta, oro har, artxiboak igo. Tresna hau ideiak, argazkiak, bideoak, iritziak edota baliabideak besteekin partekatzeko erabili daiteke. Hortaz, oso tresna indartsua da elkarlanean aritzeko. Sarrera honetan, padlet aplikazioari zein erabilera eman diezaiokegun labur azaltzen da.
- Atala:
- Egilea:
- Maya Urroz, Ainara
- Dokumentu-mota:
- Sarrera
- Área de conocimiento:
- Teknologia
- Edukiak:
- Autonomia
“Gamificación en ELE: la transformación de un examen final en un juego (de escape)” artikuluaz
- Didakteka
- Creado: 20 de noviembre de 2024
- Visitas: 130
- Comentarios: 1
- Favoritos: 1
Artikulu honetan, Susana Madinabeitia idazleak gaztelaniaren irakaskuntzan amaierako ebaluazioa egiteko gamifikazio-proba bat (ihes-gela) erabiltzearen esperientzia azaltzen digu.
Hasteko, gamifikazio-probaren nondik norakoak azaltzen dizkigu. Proposatzen den ebaluazio-proba 30 minutukoa izango da, gutxi gorabehera, eta gaitasun digitala, pentsamendu kritikoa eta talde-lana ebaluatzen ditu. Aurretik, ebaluazio-proba nolakoa izango den azaldu ondoren, ikasleei zenbait jarraibide ematen dizkie irakasleak, egunean bertan: “ezin duzue gelatik atera, gaztelaniaz hitz egin behar duzue eta taldean lan egin behar duzue”. Horretaz gain, irakaslea ez da gelan egongo eta bideokonferentziaz jarraituko du saioa, baina txata erabil dezake saioaren jarraipena egiteko eta ikasleen lana bideratzeko. Azken probaren xedea izango da ikasleek jarduera egin ahal izatea eta amaierara iristeko gai izatea, euren kabuz edo ahalik eta laguntza gutxienarekin. Horrela, joko-mota honen bidez, ikasleek hizkuntza-gaitasuna garatuko dute eta hizkuntza-ezagutza modu atsegin eta errazean barneratuko dute.
- Atala:
- Egilea:
- Labaka Usabiaga, Ana
- Dokumentu-mota:
- Liburua
- Sarrera
- Áreas de conocimiento:
- Curriculuma
- Ebaluazioa
- Lengua
Hezkuntza-organizazioen diseinua eta garapena: berrikuntzaren barne- eta kanpo-eragileak
- Didakteka
- Creado: 20 de noviembre de 2024
- Visitas: 71
- Comentarios: 0
- Favoritos: 0
Jose Luis Muñoz Moreno eta Joaquín Gairín Sallán idazleek "Diseño y desarrollo de las organizaciones educativas" liburuaren 11. kapituluan etengabeko hobekuntza lantzen dute. Izan ere, erakundeak hobetzeko alternatiba berrien bila aritzeak berrikuntza bultzatzen du. Baina aldaketa berrikuntza bihurtzea nahi bada, garrantzitsua da kontuan izatea aldaketarako baldintzak, faseak eta aldaketa-eragileak. Hurrengo taulan, Gairin, Armengol eta Muñoz adituek "Revista de Curriculum y Formación" aldizkarian jasotako ikerketa baten ondorioak daude ikusgai. Ezkerreko zutabean, berrikuntza egitean aztertu diren alderdiak bildu dituzte idazleek: zein diren berrikuntza egiten duten ikastetxeen ezaugarriak, baldintzak, mugak eta hobeto funtzionatzen duten egitasmoen ezaugarriak. Bigarren eta hirugarren zutabeetan, aldiz, arlo horietan kanpoko zein barneko eragileek egindako ekarpenak daude jasota.
- Atala:
- Egilea:
- Labaka Usabiaga, Ana
- Dokumentu-mota:
- Liburua
- Sarrera
- Áreas de conocimiento:
- Curriculuma
- Kudeaketa
Ikaskuntza kooperatiboa: “eztabaida akademikoaren teknika”
- Didakteka
- Creado: 19 de noviembre de 2024
- Visitas: 83
- Comentarios: 0
- Favoritos: 0
"Ikaskuntza kooperatiboa gogoetaren ikuspegitik" liburua argitaratu du HABEk. Liburu horren zazpigarren kapituluaren izenburua “Bateratze-lana: ikaskuntza kooperatiboa eta irakaslearen hausnarketa hizkuntzen irakaskuntzan” da, eta bertan aurreko sei kapituluetako ideiak laburbiltzen dira bost ikasgai praktikotan.
- Atala:
- Egilea:
- Maya Urroz, Ainara
- Dokumentu-mota:
- Sarrera
- Áreas de conocimiento:
- Curriculuma
- Didaktika
- Trebetasunak:
- Entzumena
- Mintzamena
- Edukiak:
- Elkarrekintza
- Interaccion
Ezagutzaren gaineko gaitasun mugatua. Ebaluazioa eta egiaztatzegintza.
- Didakteka
- Creado: 14 de noviembre de 2024
- Visitas: 145
- Comentarios: 0
- Favoritos: 1
2020 irailaren 9ko Aginduan xedatutakoari jarraikiz, ezagutzaren gaineko gaitasuna mugatzen dien desgaitasuna duten ikasleen kasuan egokitzapenak egin dira egiaztatzegintzako B1 mailako azken hiru deialdietan. Egokitzapen horien berri emango da sarrera honetan.
- Atala:
- Egilea:
- Irazu Ibáñez, Alberto
- Dokumentu-mota:
- Sarrera
- Áreas de conocimiento:
- Ebaluazioa
- Aniztasuna
Ikaskuntza kooperatiboaren zortzi printzipioak
- Didakteka
- Creado: 6 de noviembre de 2024
- Visitas: 97
- Comentarios: 0
- Favoritos: 0
Itzulpen Saileko "Ikaskuntza kooperatiboa gogoetaren ikuspegitik" liburuaren 2. kapituluan, ikaskuntza kooperatiboaren zortzi printzipio biltzen dira. Printzipio hauek guztiak elkarrekin erlazionatuak daude eta helduen irakaskuntzan ezagunak zaizkigu, hein handi batean:
- Atala:
- Egilea:
- Labaka Usabiaga, Ana
- Dokumentu-mota:
- Sarrera
- Áreas de conocimiento:
- Curriculuma
- Didaktika
"Insights into Senior Foreign Language Education" liburua (Marek Derenowski)
- Didakteka
- Creado: 6 de noviembre de 2024
- Visitas: 177
- Comentarios: 0
- Favoritos: 1
Aldaketa sozio-kulturalek eta gizartearen zahartzeak nolabaiteko interesa piztu dute adinekoen hezkuntzaren esparruan. Nolanahi ere, adinekoen hezkuntzaren gaiak ez du behar besteko arretarik izan oraindik. Horregatik, "Insights into Senior Foreign Language Education" liburuak giza zahartzearen prozesuari eta bizialdi osoko ikaskuntzaren filosofiari lotutako gai batzuk jorratzen ditu, arlo horrek ezinbestean ezagutza eta arreta handiagoa eskatzen duela iritzita.
- Atala:
- Egilea:
- Insausti Albisu, Izaskun
- Dokumentu-mota:
- Reseña
- Áreas de conocimiento:
- Didaktika
- Psikologia
- Lengua
Eusko Jaurlaritzaren Aroa Plana: euskaraz gehiago eta errazago ikastea helburu
- Didakteka
- Creado: 29 de octubre de 2024
- Visitas: 187
- Comentarios: 0
- Favoritos: 1
Erakunde publikoetako Euskara Sustatzeko Ekintzak Plana ordezkatzera dator "Aroa" Plana (Euskara indarberritzeko eta euskaldunok ahalduntzeko marko estrategikoa). Planaren helburu nagusia honakoa da: gizarteak azken urteetan izan dituen aldaketei erantzun, eta gaur egungo testuinguru eleaniztunean, euskal hiztun aktiboak eta ahaldunduak dituen komunitatea indartzea, gizarte ekitatibo eta justua eraikitzeko.
- Atala:
- Egilea:
- Labaka Usabiaga, Ana
- Dokumentu-mota:
- Txostena
- Área de conocimiento:
- Kudeaketa