Didakteka
Didaktika
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Eskuartean dugu PRIMERAN! C1.1 ikaslearen liburua
- Didakteka
- Creado: 6 de junio de 2023
- Visitas: 111
- Comentarios: 0
- Favoritos: 1
PRIMERAN! C1 euskara ikasteko metodoaren lehen liburukia argitaratu berri du HABE erakundeak. Datozen egunetan, euskaltegi guztietara ale bana banatuko da eta Euskal Herriko saltoki nagusietan izango da salgai. PRIMERAN C1.2 datorren urteko irailerako-edo prest egotea da aurreikuspena.
- Atala:
- Egilea:
- HABE
- Dokumentu-mota:
- Albistea
- Área de conocimiento:
- Didaktika
- Irakasten-arloak:
- Primeran metodoa
ALTEren VIII. Nazioarteko Jardunaldiak
- Didakteka
- Creado: 16 de mayo de 2023
- Visitas: 167
- Comentarios: 0
- Favoritos: 1
2020ko udaberrian, pandemiaren ondorioz, bertan behera geratu ziren ALTEren VII. Nazioarteko Jardunaldiak. Aurtengo hauek dira 3 urteko etenaldi horren ostean egin diren lehenak, "Etorkizunari begirako egiaztatzegintza" izenburupean. Areto Nagusian landutako gaien laburpena jaso da sarrera honetan.
- Atalak:
- Egilea:
- Hoyos Sein, Mikel
- Dokumentu-mota:
- Sarrera
- Área de conocimiento:
- Ebaluazioa
- Jarduera mota:
- Jornada
- Entidad organizadora del curso:
- Otros
Ikasgelan marraztea
- Didakteka
- Creado: 28 de abril de 2023
- Visitas: 151
- Comentarios: 1
- Favoritos: 0
Hiru dira artikuluaren xede nagusiak: irakasleen sormena piztea, haurtzaroan ohikoa den marrazteko zaletasuna berreskuratzea eta, azkenik, hizkuntzen ikas-irakaskuntzan marrazketa eta zirriborroak egitea estrategia gisa ulertzea. Azken honetarako, adibideak eta aholkuak azalduko dira, besteak beste, marrazketa hizkuntz-gaitasunen garapenarekin, lexikoarekin edo gramatikarekin batera aztertuta.
https://doi.org/10.54512/KKAQ1658
Jatorrizko argitalpena.
Leal, I. (2022). Dibujar en el aula. In F. Herrera eta N. Sans (Ed.), Innovación y creatividad en el aula de español. Nuevas formas de entender la enseñanza de una lengua (165-180. or.). Difusión.
Egilearen eta argitaletxearen baimenez itzulia, egokitua eta argitaratua.
- Atalak:
- Egilea:
- Leal Valladares, Isabel
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Área de conocimiento:
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 101
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
Atazak ingurune digitaletan
- Didakteka
- Creado: 24 de abril de 2023
- Visitas: 268
- Comentarios: 0
- Favoritos: 1
Bigarren hizkuntzen (H2) ikasgelako atazaren kontzeptua eta azken hamarkadetan ikuspegi horrek izandako bilakaera izan dute hizpide Francisco Herrerak eta Hawaii Manoako unibertsitateko Marta González-Lloret irakasleak. Era berean, H2ko ikasgelan teknologiaren ikuspegiaz ere hitz egin dute eta horren alde didaktikoaz. Bestalde, Marta González-Lloretek azpimarratu du azken urteotan pragmatikak duen garrantzia teknologia bitarteko duten ikaskuntza-ingurune horietan.
- Atala:
- Egileak:
- Herrera Jiménez, Francisco
- L de Lengua
- González-Lloret, Marta
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Áreas de conocimiento:
- Teknologia
- Didaktika
- Trebetasunak:
- Entzumena
- Mintzamena
- Irakurmena
- Idazmena
- Hizkuntza-arloa:
- Pragmatika
H13-23 - Claves para la enseñanza semipresencial: herramientas y estrategias básicas / Jardun biko irakaskuntzarako gakoak: oinarrizko erremintak eta estrategiak
- Didakteka
- Creado: 21 de abril de 2023
- Visitas: 641
- Comentarios: 0
- Favoritos: 1
Egungo bizi-erritmoek lanarekin eta familiarekin bateragarriak diren ikas-irakas ereduak eskatzen dituztela ematen du. Halaber, ezinbestekoa da ikas-irakas prozesuak pertsona bakoitzaren ikaskuntza-erritmoei egokitu beharra. Eszenatoki honetan badago, gainera, beste eragile bat: pandemiak sortarazitako ikas- eta irakas-esperientziak. Horregatik, litekeena da irtenbidea eszenatoki hibrido edo jardun bikoetan egotea, horietan konbinatuz modu sinkronoak eta asinkronoak.
Ikastaro honetan, jardun biko irakaskuntzaren marko teoriko-praktikotik abiatuta, esparru honetako esperientziak aurkeztuko ditugu. Horretaz gain, eredu honetan jardun duten edo jardungo duten irakasleei baliagarriak gerta dakizkien zenbait estrategia eta erreminta ere aurkeztuko dizkiegu.
Teoriko-praktikoa izango da planteamendu metodologikoa. Hala, aurkeztutako estrategia eta erreminta batzuk baliatzeko aukera izango da, baita helduen hizkuntzen ikas-irakaskuntzaren esparruko proposamenak era kritikoan aztertzeko ere.
Azkenik, helduen euskalduntzean jardun biko ereduan interesa duten pertsonen arteko komunikazioa eta lankidetzarako proposamen bat egingo da.
- Atalak:
- Egileak:
- Murua Anzola, Iñaki
- Goñi Zugarramurdi, Agurtzane
- Rodríguez Arangoa, Ana
- Pastoriza Espasandín, Diana
- Fernández González, Maria
- Colomo Cantero, Ana
- Vegas Fernández, Fidel
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Cursos de verano
- Áreas de conocimiento:
- Ebaluazioa
- Didaktika
- Jarduera mota:
- Jornada
- Entidades organizadoras del curso:
- HABE
- EHU-UPV
60 urtetik gorako ikasleak
- Didakteka
- Creado: 17 de abril de 2023
- Visitas: 126
- Comentarios: 0
- Favoritos: 0
Helduen euskalduntzean ikasleen adin-piramidea aldatzen ari da eta deigarria da 60 urtetik gorakoen pertsonen kopuruaren gorakada. Beste testuinguru batzuetan ere gertatzen ari den gertakaria da. Gaiaren inguruko sarrera bat argitaratu dute Difusion argitaletxearen blogean "Aquellos maravillosos años: enseñando ELE a mayores (60+)"; idazlea, Andreas Escudero, Manilako Instituto Cervanteseko irakaslea.
- Atala:
- Egilea:
- Escudero Alegre, Andreas
- Dokumentu-mota:
- Sarrera
- Área de conocimiento:
- Didaktika
1226 - Cómo diseñar y poner en práctica un proyecto motivador? ALBP / Nola diseinatu eta praktikan jarri proiektu motibatzaile bat? POHI
- Didakteka
- Creado: 14 de abril de 2023
- Visitas: 407
- Comentarios: 0
- Favoritos: 0
Bigarren hizkuntzak irakasten dituen irakaslea al zara? Zure ikasleak gehiago motibatu eta ikasgelan gehiago hitz eginarazi nahi diezu bizitza errealeko egoerak landuz?
Proiektuetan Oinarritutako Hizkuntzen Ikaskuntzak (ALBP gaztelaniaz edo PBLL ingelesez) ikasleen motibazioa areagotzen du, eta, aldi berean, ikasleek klaseetan hizkuntzaren gaitasun komunikatibo errealak eskuratzen dituzte xede-hizkuntzan. Ohikoa da ikasleei kosta egitea euskara-eskolen eta euskararen benetako gizarte-erabileraren arteko lotura erreala ikustea era esanguratsu batean. POHI ikuspegiak lotura horiek egiten lagundu diezaieke, eta benetako egoeretan xede-hizkuntzan hitz egiten duten pertsonekin komunikatzeko motibatuago sentiarazi.
***
¿Eres profesor de segundas lenguas? ¿Quieres motivar más a tus alumnos y hacerlos hablar más en clase en situaciones de la vida real?
El Aprendizaje de Lenguas Basado en Proyectos (ALBP o PBLL en inglés) aumenta los niveles de motivación en los estudiantes mientras adquieren habilidades comunicativas reales en el idioma meta en sus clases. Es habitual que a los estudiantes les cueste ver la conexión real entre las clases de segundas lenguas y el uso auténtico del idioma de una manera que sea significativa para ellos. ALBP es un enfoque de enseñanza que puede ayudarlos a hacer esas conexiones y sentirse más motivados para salir y comunicarse en situaciones auténticas y con personas reales del idioma de destino.
- Atalak:
- Egilea:
- Castro Huércano, Carolina
- Áreas de conocimiento:
- Didaktika
- Lengua
- Jarduera mota:
- Jardun bikoa
- Jardueraren egoera:
- Inscripción abierta
- Entidad organizadora del curso:
- HABE
1225 - Menos corregir y más acompañar en el aprendizaje: el poder del feedback / Gutxiago zuzendu eta laguntza handiagoa eman ikaskuntzan: feedbackaren indarra
- Didakteka
- Creado: 14 de abril de 2023
- Visitas: 641
- Comentarios: 0
- Favoritos: 0
Irakasleok, seguru asko, denbora asko emango duzue ikasleen jarduerak berrikusten eta zuzentzen, eta feedbacka egiten. Baina, nahiz eta irakasleok ahalegin handiak egiten dituzuen feedback egokia egiteko, ikasleek askotan ez dizuete kasu gehiegirik egiten. Zergatik? Ikastaro honetan, galdera horri erantzungo diogu. Diseinutik inplementaziora feedbacka nola kontzeptualizatzen den eta zein ezaugarri behar dituen zehaztuko dugu, ikasleek erabili, aprobetxatu eta beren ikasprozesuaren hobekuntzan txertatu dezaten.
Gogoeta eta ekarpen teorikoen adibideak emango dira, aurrez aurreko inguruneetan eta ingurune birtualetan erabiltzeko zenbait feedback-praktika azalduko dira, ikastaroaren amaieran zuen praktikan aldaketak egiteko aukera izan dezazuen.
***
Seguro que como docentes dedicáis mucho tiempo a revisar y corregir las actividades de los estudiantes y a proporcionarles feedback. Sin embargo, aunque el profesorado dedique grandes esfuerzos para dar un buen feedback, nuestros estudiantes, a menudo, no le prestan atención. ¿Por qué? En este curso daremos respuesta a esta pregunta a partir de cómo se conceptualiza el feedback y qué características debe tener (desde el diseño y su implementación) para garantizar que los estudiantes lo utilicen, lo aprovechen y sean capaces de convertirlo en mejoras de su propio proceso de aprendizaje.
- Atalak:
- Egilea:
- Espasa Roca, Anna
- Áreas de conocimiento:
- Ebaluazioa
- Lengua
- Jarduera mota:
- Online
- Jardueraren egoera:
- Inscripción abierta
- Entidad organizadora del curso:
- HABE