Skip to main content
Ikasten
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
  • Didakteka
    Didaktika Curriculuma Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia Berdintasuna
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide/Zutabe aldizkariak Hizpide/Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen saila Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Bateratze-saioak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Prestakuntza-foroa Didaktika-foroa Curriculum-foroa Ebaluazio-foroa Hizkuntza-foroa eHizpide-foroa Ikasbil-foroa Ingura-foroa* Boga-foroa* Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • You are currently using guest access (Log in)
  • Irakasbil
  • Didaktika
  • Jardunean
  • Curriculuma
  • Ebaluazioa
  • Bidaide
  • Topic 6
  • Home
  • Calendar

Irakasbil

  1. Home
  2. Courses
  3. HABE
  4. Lantaldeak
  5. Irakasbil
  6. Irakasbil
  7. General
  8. Irakasbil
  9. Bilatzailea

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From
 
 
   

To

To
 
 
   

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 98
Felipe Zayas

Qué hacemos cuando escribimos, qué hacemos para enseñar a escribir

  • Didakteka
  • Sortua: 20 July 2014
  • Bisitak: 1988
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Los estudios sobre la composición de textos tienen en cuenta los procesos cognitivos que se ponen en marcha al escribir, pero al mismo tiempo consideran que estos procesos están siempre situados en un contexto espacio-temporal y de un entorno socio-cultural que les da sentido. Estos estudios nos ayudan a definir las destrezas y estrategias que hemos de enseñar, así como los procedimientos metodológicos que favorezcan los aprendizajes. Estos se refieren a la gestión de las diferentes operaciones del proceso de escritura de acuerdo con los parámetros situacionales. En el modelo de secuencias didácticas se organizan los aprendizajes en torno a una práctica discursiva, lo que permite aprender a usar reflexivamente los conocimientos textuales y gramaticales de acuerdo con la tarea comunicativa que sirve de eje a la secuencia.

  • Atalak:
    • Didakteka
    • Bideoteka
  • Egilea:
    • Txabarri, Luis Mari
    • Zayas, Felipe
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
    • HABE & EHU Summer Courses
  • Trebetasunak:
    • Idazmena
  • Edukiak:
    • Gaitasun estrategikoa
  • Bideoteka:
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
Yolanda Arrieta

NI-tik GU-ra, tailer-giroan

  • Argitalpenak
  • Sortua: 4 December 2015
  • Bisitak: 1605
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Bi tailer egin berri ditut euskara-irakasleekin: bata, idazketa sortzailearen inguruan; bestea, literaturaren ahozko baliabideak ardatz hartuta. Ez dira lehenak, ia mende laurden baitaramat esanak eta idatziak josten, bakarka nahiz taldean.

Tailerrotan egin duguna idatziz azaltzeko eskatu didate. Tailerron motorra ekinez ikastea izanik, zaila egiten zait modu informatzaile hutsean aritzea. Artikulu hau izan bedi, bada, tailerron berariazko izana ere ezagutzeko lagina.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Arrieta Malaxetxebarria, Yolanda
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
  • Trebetasunak:
    • Idazmena
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 87
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Bestelako lankidetzak
Beste iturrietatik

Erroreen zuzenketa, tresna didaktiko gisa

  • Argitalpenak
  • Sortua: 2 September 2014
  • Bisitak: 1552
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Sarri askotan, frustrazio-sentsazioarekin lotzen dute erroreak zuzentzea hizkuntza lantzean, bai zuzenketa egiten dutenek, bai jasotzen edo pairatzen dutenek. Hizkuntza-irakasleak luze aritzen dira zuzentzen, eta ahalegin handia egiten dute ikasleen erroreak zuzentzeko; eta, hala ere, gauza handirako balio ez duela iruditzen zaie. Askok uste dute zuzentzea irakasle txarra ez izateko egin beharreko zerbait dela.

Gu, ordea, ziur gaude onuragarria dela zuzentzea, nahiz eta gaizki, ohikeriaz eta koherentzia eskasez egiten den askotan. Ondorioz, alde batetik, irakasleak zapuztuta egoten dira beti, errore berberak behin eta berriro errepikatzen direla uste baitute, nahiz eta haiek beti zuzentzen aritzen diren. Eta, bestetik, ikasle asko lotsatu eta erroreak egiteko beldur izaten dira, edota porrot-sentsazioa izaten dute, goitik behera gorriz markatutako testu bat itzultzen bazaie.

Irakasleek zuzentzea alferrikakoa dela uste dute sarri —hau da, ez dela eraginkorra—, baina uste oker batean oinarritua dago iritzi hori: errore bat antzeman eta zuzendu ondoren, ikasi egin dela uste ohi dute. Sinpleegia da ikaskuntza-prozesua ikusteko modu hori; zerbait ikasteko zer horretaz jabetzea nahikoa izango balitz bezala. Nolanahi ere, H2 ikasteko prozesuak askoz ere konplexuagoak dira. Zuzenketa ikaskuntza-prozesua indartzeko tresnatzat hartu behar da, ikasleari tarteko hizkuntzaren arauak baieztatzea edo zalantzan jartzea ahalbidetzen dion feedbacka edo atzeraelikadura emateko modu gisa; baina ez du automatikoki funtzionatzen. Zuzenketaren bidez, ikasleak erroreen inguruan berriz hausnartu, eta ekoizpena hobetzen du, irakaslearen laguntzaz. Prozesu horrek faktore konplexu ugari ditu: ikaskuntzaren sekuentziak, zuzenketaren unean ikasleak duen arreta edota afektibitatearekin lotutako alderdiak (adibidez, motibazioa edo jarduera gauzatzen denean duen estres-maila).

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Ribas, Rosa
    • D’Aquino-Hilt, Alessandra
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Area of knowledge:
    • Didaktika
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
    • Idazmena
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 84
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Beste iturrietatik
idazmena c2

Testu-ereduak C2 Idazmena: Sortaldea

  • Didakteka
  • Sortua: 13 February 2017
  • Bisitak: 1518
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Ekintza komunikatiboa: Gogoeta eragin asmoz ipuin labur bat idaztea, deskripzio aberatsak eginez eta esaldi korapilatuak elkarlotuz.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Area of knowledge:
    • Curriculuma
  • Trebetasunak:
    • Idazmena
  • Level:
    • C2
  • Curriculum-arloak:
    • Langaiak: Testu-ereduak
idazmena b2

Testu-ereduak B2 Idazmena: Telezaborra

  • Didakteka
  • Sortua: 12 July 2016
  • Bisitak: 1247
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ekintza komunikatiboa: Zerbaiten inguruko jarrera edo sentimendua adieraztea, egunkari bateko Zuzendariari gutuna sailean.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Area of knowledge:
    • Curriculuma
  • Trebetasunak:
    • Idazmena
  • Level:
    • B2
  • Curriculum-arloak:
    • Langaiak: Testu-ereduak
Cassany

La corrección de los escritos: del rojo a la nube. Daniel Cassany

  • Didakteka
  • Sortua: 31 March 2016
  • Bisitak: 1240
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 3

Zuzenketak egitea lehen bezain garrantzitsua da; egun gehiago idazten delako eta testu onak ibilbide luzeagoa duelako. Horixe da, hain zuzen, Daniel Cassanyk “La corrección de los escritos: del rojo a la nube” artikuluan aditzera ematen duena.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Txabarri, Luis Mari
    • Cassany, Daniel
  • Dokumentu-mota:
    • Artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Ebaluazioa
    • Didaktika
  • Trebetasunak:
    • Idazmena
Eskuz idazten

Idazmena lantzen: aurretik eta ondoren

  • Didakteka
  • Sortua: 23 August 2016
  • Bisitak: 1141
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Ingelesa lantzeko webgune batean (www.eslwriting.org) argitaratutako ariketa-proposamena da jatorriz "Teach English Writing Skills: Before and After", baina gure esparruan ere erabil daiteke.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Trebetasunak:
    • Idazmena
  • Irakasten-arloak:
    • Esperientziak
idazmena c1

Testu-ereduak C1 Idazmena: Haurtzaroa medikalizatzeko historiako kanpaina handienaren aurrean gaude

  • Didakteka
  • Sortua: 13 February 2017
  • Bisitak: 1133
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Ekintza komunikatiboa: Dibulgaziorako aldizkari batean, irakurleengan eragiteko asmoz, gizartean kezka-iturri den gai baten inguruko erreportajea idaztea.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Area of knowledge:
    • Curriculuma
  • Trebetasunak:
    • Idazmena
  • Level:
    • C1
  • Curriculum-arloak:
    • Langaiak: Testu-ereduak
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • …
  • 13
  • » Next page

Help and documentation

You are currently using guest access (Log in)
Irakasbil
  • Didakteka
    • Didaktika
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
    • Hizkuntzaz
    • Irakasten
    • Teknologia
    • Berdintasuna
  • Argitalpenak
    • e-Hizpide aldizkariak
    • e-Hizpide artikuluak
    • Hizpide/Zutabe aldizkariak
    • Hizpide/Zutabe artikuluak
    • Monografiak eta ikerketak
    • Itzulpen saila
    • Curriculumak
    • Bestelakoak
  • Bideoteka
    • Nabarmenduak
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
    • Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    • Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak
    • HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak
    • Bateratze-saioak
    • Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    • Irakasbil-foroa
    • Prestakuntza-foroa
    • Didaktika-foroa
    • Curriculum-foroa
    • Ebaluazio-foroa
    • Hizkuntza-foroa
    • eHizpide-foroa
    • Ikasbil-foroa
    • Ingura-foroa*
    • Boga-foroa*
    • Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Euskara ‎(eu)‎
    • Français ‎(fr)‎
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa