Bideoteka
H6 - Cómo lograr que nuestros alumnos escriban mejor: una aproximación discursiva a la evaluación de la expresión escrita en el aula de L2
Argitaratua: Thursday, 16 May 2024, 3:05 PM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Trebetasunak:
- Edukiak:
- L2
- IFB zenbakia:
- 27
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Trebetasunak:
- Edukiak:
- L2
- IFB zenbakia:
- 27
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Bisitak: 144
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Isabel Alonsok hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2002ko ekainaren 24an Donostian HABEk antolaturik, Cómo lograr que nuestros alumnos escriban mejor: una aproximación discursiva a la evaluación de la expresión escrita en el aula de L2 izenburupean.
Nola konpondu testuen kohesiorik eza ikasleen idatzietan?
Diskurtsoaren Analisiaren sailean garatutako Tema (edo mintzagai) eta Rema (foku edo galdegai) kontzeptuak oso lagungarriak izan daitezke irakaslearentzat testuen kohesioari buruzko arazoak zehazteko eta hutsegiteei erremedioa jartzeko.
Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
Show comments