Skip to main content
Ikasten
Euskadi.eus - Eusko Jaurlaritzaren informazioa, tramiteak eta zerbitzuak
  • HABE
  • IKASBIL
  • IKASTEN
  • LIBURUTEGIA
  • en
  • es
  • eu
  • fr
  • Didakteka
    Didaktika Curriculuma Ebaluazioa Hizkuntzaz Irakasten Teknologia Berdintasuna
  • Argitalpenak
    e-Hizpide aldizkariak e-Hizpide artikuluak Hizpide/Zutabe aldizkariak Hizpide/Zutabe artikuluak Monografiak eta ikerketak Itzulpen saila Curriculumak Bestelakoak
  • Bideoteka
    Nabarmenduak IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak Bateratze-saioak Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    Irakasbil-foroa Prestakuntza-foroa Didaktika-foroa Curriculum-foroa Ebaluazio-foroa Hizkuntza-foroa eHizpide-foroa Ikasbil-foroa Ingura-foroa* Boga-foroa* Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • You are currently using guest access (Log in)
  • Irakasbil
  • Didaktika
  • Jardunean
  • Curriculuma
  • Ebaluazioa
  • Bidaide
  • Topic 6
  • Home
  • Calendar

Irakasbil

  1. Home
  2. Courses
  3. HABE
  4. Lantaldeak
  5. Irakasbil
  6. Irakasbil
  7. General
  8. Irakasbil
  9. Bilatzailea

Bilatzailea

Twitter Facebook RSS Gogokoa

Bilatzailea

Argitaratua: Tuesday, 9 September 2014, 10:57 AM
  • Atala:
    • Bilatzailea
  • irakasbil-kudeaketa:
    • irakasbil-kudeaketa
Iragazkiak

Gako-hitzak

Gako-hitzak

Area of knowledge

Area of knowledge

Level

Level

From

From
 
 
   

To

To
 
 
   

Trebetasunak

Trebetasunak

Dokumentu-mota

Dokumentu-mota

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe

Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe
Agerraldi kopurua 119
La evaluación de la lengua oral

Ahozkotasunaren ebaluazioa: erronkak eta alternatibak

  • Didakteka
  • Sortua: 6 September 2016
  • Bisitak: 2753
  • Iruzkinak: 1
  • Gogokoak: 1

Ebaluazioaz hitz egitea ikasteaz hitz egitea da. Beti. Are gehiago mintzamenean berezkoak dituen ezaugarriengatik: berehalakotasuna eta atzeraezintasuna. Izan ere, ekoizpena eta ebaluazioa batera gauzatzen dira, idazmenean ez bezala.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Txabarri, Luis Mari
    • Vilà i Santasusana, Montserrat
    • Castellá, Josep M.
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • Trebetasunak:
    • Mintzamena
Nuria Sanchez

Instrumentos de introspección y reflexión en la formación continua

  • Didakteka
  • Sortua: 18 June 2010
  • Bisitak: 2475
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

En esta sesión tendremos la oportunidad de conocer y analizar diversos instrumentos que propician la reflexión y que proponemos manejar en el proceso de formación continua. Entre ellos:

- la guía de autoevaluación, un soporte estructurado que propicia la reflexión crítica tras la actuación docente;

- el informe de clase, documento más elaborado que incorpora, ya, conclusiones y valoraciones tras un proceso de diálogo entre los participantes;

- las historias de vida, narración de experiencias vividas en primera persona y relacionadas con la trayectoria docente y formative;

- el portafolio docente, soporte destinado a conservar de forma organizada y estructurada aquellos documentos relevantes en la trayectoria docente y formativa.

Presentaremos, en un dosier, muestras de cada uno de los instrumentos y analizaremos, a través de ellas, los propósitos y alcances de éstos.

  • Atalak:
    • Didakteka
    • Bideoteka
  • Egilea:
    • Sánchez, Nuria
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
    • HABE & EHU Summer Courses
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • Bideoteka:
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
Javier Fruns

Hautagaiaren eta elkarrizketatzailearen arteko elkarreraginaren kudeaketa ahozko azterketan

  • Argitalpenak
  • Sortua: 24 November 2015
  • Bisitak: 2248
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Artikulu honetan, hautagaiaren eta elkarrizketatzailearen artean izan ohi den elkarreraginaren kudeaketarekin lotutako gai nagusiak jorratuko ditugu; betiere, atzerriko/bigarren hizkuntzaren (AH/H2) ziurtagiria lortzeko azterketa bateko ahozko probetan. Gorabehera horiek guztiek eragina dute bai probaren diseinuan eta aztertzailearen materialean, bai aztertzailearen prestakuntzan, bai eta elkarrizketatzailearen jardunbidean ere; prozesu bereko faseak dira, eta bertan parte hartzen duten eragileei dagozkie: sortzaileei,irakasleei eta aztertzaileei.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Fruns Giménez, Javier
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • Egiaztatze-arloa:
    • Prozedurazkoak
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 87
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Beste iturrietatik
Javier Fruns

La gestión de la interacción en el examen de expresión oral: papel del examinador

  • Didakteka
  • Sortua: 9 July 2015
  • Bisitak: 2085
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

En la conferencia se presentan los aspectos que debe tener en cuenta un examinador en una prueba certificativa a la hora de gestionar la expresión oral, de manera que la misma sea consistente y se obtenga la mayor muestra de lengua posible de cada candidato.

  • Atala:
    • Didakteka
  • Egilea:
    • Fruns Giménez, Javier
  • Dokumentu-mota:
    • Bideoa / Entzungaia
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • Egiaztatze-arloa:
    • Egiaztatze-deialdia
Yolanda Olasagarre Mendinueta

H09-22 Nola landu eta ebaluatu ikasleen ahozko komunikazio-gaitasuna? Euskara-ikasleen ahozko hizkuntza sekuentzia didaktikoen bidez lantzeko proposamena

  • Prestakuntza-jarduerak
  • Sortua: 25 April 2022
  • Bisitak: 1978
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 2

Nola lantzen dugu ikasleen ahozko komunikagaitasuna ikasgelan? Emaitza hobeak lortzeko, garrantzizkoa da ikas-irakas prozesua behar bezala planifikatzea eta sistematizatzea. Ahozko ekoizpena lantzean, irizpide zehatzik gabe, sarritan ez da jakiten zer eta nola ebaluatu, eta guztia ebaluatzera jotzen da. Bestalde, ahozko ekoizpenean grabazioak erabiltzen badira, eraginkorrago balioetsi ahal izango da aurrerapena.

  • Atala:
    • Prestakuntza-jarduerak
  • Egilea:
    • Olasagarre Mendinueta, Yolanda
  • Dokumentu-mota:
    • HABE & EHU Summer Courses
  • Areas of knowledge:
    • Ebaluazioa
    • Didaktika
  • Jardueraren egoera:
    • Iragarpena
  • Ikastaroaren antolatzaileak:
    • HABE
    • EHU-UPV
Mikel Gartziarena

Egiaztatze-probak: zuzentasunaren azterketa 3. mailako idazlanetan

  • Argitalpenak
  • Sortua: 1 December 2015
  • Bisitak: 1744
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 0

Erroreen gaia ez da berria aldizkari honetan. 1998an, esaterako, “Erroreak helduen euskalduntzearen azken urratsetan” idatzi zuen Pello Esnalek garai hartako ZUTABEn. Azken zenbakietara erreparatuta, berriz, Ribas eta D’Aquinok erroreen zuzenketari buruzko ekarpena argitaratu zen HIZPIDEren 84.ean; erroreen analisia HABEren 2. mailako azterketetan izan zuen gai Naroa Perezek zenbaki berean. Ikuspegia osatzera dator oraingo artikulua, egiaztatze-deialdietako 3. mailako azterketetan zuzentasuna ikertu baitu Mikel Gartziarenak.

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Gartziarena San Policarpo, Mikel
  • Dokumentu-mota:
    • Hizpideko artikulua
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • Egiaztatze-arloa:
    • Eskalak eta taulak
  • Hizpide / Zutabe zenbakia:
    • 87
  • Hizkuntza-arloa:
    • Linguistics
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Ikerketak
Uxue Zalbidea

Hizkuntza-eskakizunen egiaztatzegintza aztergai

  • Argitalpenak
  • Sortua: 30 June 2019
  • Bisitak: 1700
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Euskal Autonomia Erkidegoko herri-administrazioko hizkuntza-eskakizunen sistemaren desoreka kezka-iturri bilakatu da azken bolada honetan. Ikusi da EAEko herri-administrazioetan euskararen erabilera normalizatzeko prozesua arautzen duen 86/1997 Dekretuak ezartzen duena ez dela beti kontuan hartzen; izan ere, zenbait kasutan hizkuntza-eskakizunak kidegoaren arabera ezartzen dira lanpostuen funtzioei erreparatu gabe. Abian jarri den ikerketa baten berri emango da artikulu honetan. Gipuzkoako Foru Aldundiko Uliazpi erakundearen azterketan oinarrituta, honako hau landuko da: administrazioko langileen behar komunikatiboen araberako hizkuntza-eskakizunen ezarpena eta trebetasunkako egiaztapenari ateak ireki beharko litzaizkiokeen

  • Atala:
    • Argitalpenak
  • Egilea:
    • Zalbidea Olabarri, Uxue
  • Dokumentu-mota:
    • e-Hizpide artikulua
  • Areas of knowledge:
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
  • e-Hizpide zenbakia:
    • 94
  • Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
    • Geure iturrietatik
Lola Torres

1196 - Evaluar para aprender. La innovación pendiente

  • Prestakuntza-jarduerak
  • Sortua: 28 April 2021
  • Bisitak: 1566
  • Iruzkinak: 0
  • Gogokoak: 1

Ebaluazioa funtsezkoa da ikaskuntza-prozesuan. Zer dakigun eta hobetzeko zer behar dugun erakusteko balio digu. Eta prozesu horretan garrantzizkoa da ikasleari ikasteko aukerak eskaintzea, lorpenetan eta zailtasunetan laguntzeko eta, bereziki, horiek gainditzen laguntzeko. Zer eginkizun du ebaluazioak gure hizkuntza-eskoletan? Gure ikasteko eta irakasteko modua kontuan izanda koherentziaz ebaluatzen al dugu?

Ikastaro honetan, ebaluatzeko modu berriak ikasiko ditugu, hizkuntzak ikasteko gure erarekin bat datozenak. Irauli egingo dugu ebaluazioa, egiazki ikas-tresna izan dadin; betiere, arrisku txikiko egoera komunikatiboak sustatuz, non huts egin dezakegun, baina baita akatsari garrantzia kendu eta geure burua hobetu ere. Horregatik, ikaskuntza bideratzeko gure modua eraldatzeko unean, honako galdera hauetatik abiatuko gara: zer? zergatik? noiz? eta nola ebaluatu?

***

La evaluación es clave en el proceso de aprendizaje. Nos sirve de medida para mostrar qué sabemos y qué necesitamos para mejorar. Y en este proceso es esencial ofrecer oportunidades al alumno para aprender, acompañar en los logros y en las dificultades y, especialmente, ayudar a superarlas. ¿Qué papel tiene la evaluación en nuestras clases de idiomas? ¿Evaluamos de una manera coherente con la manera en la que aprendemos y enseñamos? En este curso aprenderemos nuevas maneras de evaluar coherentes con nuestra forma de aprender idiomas. Daremos la vuelta a la evaluación para que realmente sea un instrumento para aprender fomentando situaciones comunicativas de bajo riesgo en las que podamos fracasar pero también para relativizar el error y reponernos. Para ello, partiremos de las preguntas ¿qué? ¿por qué? ¿cuándo? y ¿cómo evaluar? que nos ayudarán a la hora de transformar nuestra manera de guiar el aprendizaje.

  • Atala:
    • Prestakuntza-jarduerak
  • Egilea:
    • Torres Ríos, Lola
  • Area of knowledge:
    • Ebaluazioa
  • Jarduera motak:
    • Online
  • Jardueraren egoera:
    • Bukatuta
  • Ikastaroaren antolatzailea:
    • HABE
  • 1 (current)
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • …
  • 15
  • » Next page

Help and documentation

You are currently using guest access (Log in)
Irakasbil
  • Didakteka
    • Didaktika
    • Curriculuma
    • Ebaluazioa
    • Hizkuntzaz
    • Irakasten
    • Teknologia
    • Berdintasuna
  • Argitalpenak
    • e-Hizpide aldizkariak
    • e-Hizpide artikuluak
    • Hizpide/Zutabe aldizkariak
    • Hizpide/Zutabe artikuluak
    • Monografiak eta ikerketak
    • Itzulpen saila
    • Curriculumak
    • Bestelakoak
  • Bideoteka
    • Nabarmenduak
    • IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
    • Ikastaroetako laburpenak
  • Prestakuntza-jarduerak
    • Araudia eta HABEren Prestakuntza Planak
    • HABEk antolatutako prestakuntza-jarduerak
    • Bateratze-saioak
    • Beste erakunde batek antolatutako jarduerak
  • Egiaztatzegintza
  • Foroak
    • Irakasbil-foroa
    • Prestakuntza-foroa
    • Didaktika-foroa
    • Curriculum-foroa
    • Ebaluazio-foroa
    • Hizkuntza-foroa
    • eHizpide-foroa
    • Ikasbil-foroa
    • Ingura-foroa*
    • Boga-foroa*
    • Moodle-kudeatzaileen foroa*
  • e-Berrikaria
  • Nire ikastaroak
  • English ‎(en)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Euskara ‎(eu)‎
    • Français ‎(fr)‎
Data retention summary
Get the mobile app
HABE | Lege informazioa