Bideoteka
H310 - El discurso dialógico / II: Favoreciendo la toma de conciencia de los alumnos en la realización de tareas de aprendizaje
Argitaratua: Saturday, 23 July 2011, 9:45 AM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Edukiak:
- Interaction
- IFB zenbakia:
- 88 (I)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Edukiak:
- Interaction
- IFB zenbakia:
- 88 (I)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Bisitak: 1000
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Olga Estevek hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2011n HABEk EHUrekin batera antolatutako Ikastaroen barruan, "El discurso dialógico / II: Favoreciendo la toma de conciencia de los alumnos en la realización de tareas de aprendizaje" izenburupean.
El profesor de segundas lenguas/IV. La competencia discursiva oral del docente ikastaroa eratu zuten EHUk eta HABEk, Donostiako XXX. Udako Ikastaroen barruan, 2011ko uztailaren 4tik 6ra bitartean.
Hitzaldian, ikaskuntzaren teoria soziokulturalaren kasuetatik gelan elkarreraginak bete behar dituen ezaugarriak aztertuko dira, pedagogia dialogikoa sustatu nahi bada, non protagonista guztiak baitira ikaskuntza-prozesuaren erantzule. Azaldutako zentzuan pedagogia dialogikoa sustatzeko, hiru elkarreragina-mota nagusi sustatu behar dira ikasgelan: elkarreragina gogoetatsua, elkarreragin kokonstruktiboa eta elkarreragin autorregulatzailea.
Ponentzia (H308-"Irakaskuntza-diskurtsoa eta gelako elkarreragina: galderak - Pedagogia dialogiko baterantz") elkarreragin gogoetatsuan zentratu zen bezala, elkarrekintza autorregulatzailearen esparruan zentratuko da, eta hori irakaslearen diskurtsoaren ikuspegitik.
Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
Show comments