Irakasbil
Bideoteka
H308 - El discurso docente y la interacción en el aula: las preguntas - Hacia una pedagogía dialógica
Argitaratua: Saturday, 23 July 2011, 9:50 AM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Edukiak:
- Interaction
- IFB zenbakia:
- 88 (I)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Komunikazio-modua:
- Elkarreragina

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Edukiak:
- Interaction
- IFB zenbakia:
- 88 (I)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Komunikazio-modua:
- Elkarreragina
- Bisitak: 1928
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Olga Estevek hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2011n HABEk EHUrekin batera antolatutako Ikastaroen barruan, "El discurso docente y la interacción en el aula: las preguntas - Hacia una pedagogía dialógica" izenburupean.
El profesor de segundas lenguas/IV. La competencia discursiva oral del docente ikastaroa eratu zuten EHUk eta HABEk, Donostiako XXX. Udako Ikastaroen barruan, 2011ko uztailaren 4tik 6ra bitartean.
Hitzaldian, ikaskuntzaren teoria soziokulturalaren kasuetatik gelan elkarrekintzak bete behar dituen ezaugarriak aztertuko dira, pedagogia dialogikoa sustatu nahi bada, non protagonista guztiak baitira ikasprozesuaren erantzule. Azaldutako zentzuan pedagogia dialogikoa sustatzeko, hiru elkarreragin-mota sustatu behar dira ikasgelan:
(1) elkarreragin gogoetatsua, (2) elkarreragin eraikitzailea eta (3) elkarreragin autorregulatzailea.
Hitzaldi hau elkarreragin gogoetatsuari buruzkoa izango da, eta H310-“Diskurtso dialogikoa / II: Ikasleei ikaskuntza-atazak egiteko kontzientzia harrarazten”-en, berriz, elkarrekintza autorregulatzailearen esparruan landuko da, eta hori irakaslearen diskurtsoaren ikuspegitik.
Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
Show comments