Bideoteka
H309 - El discurso dialógico / I: Ayudando al alumno a aprender una segunda lengua
Argitaratua: Saturday, 23 July 2011, 9:20 AM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Edukiak:
- L2
- IFB zenbakia:
- 88 (I)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Edukiak:
- L2
- IFB zenbakia:
- 88 (I)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Bisitak: 1455
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Angela Carreterok hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2011n HABEk EHUrekin batera antolatutako Ikastaroen barruan, "El discurso dialógico / I: Ayudando al alumno a aprender una segunda lengua" izenburupean.
El profesor de segundas lenguas/IV. La competencia discursiva oral del docente ikastaroa eratu zuten EHUk eta HABEk, Donostiako XXX. Udako Ikastaroen barruan, 2011ko uztailaren 4tik 6ra bitartean.
Alemanezko AH irakasle baten adibide zehatz batetik abiatuko gara, ikasle heldu hasiberriekiko elkarreraginean. Irakasle lana hobetzeko, ikerketa- eta ekintza-ziklo batean hasten da.
Ziklo horretan, irakasleak, lehenengo autobehaketaren bidez, bere esku-hartze pedagogikoan aldaketak egiteko beharra onartu zuen, zehazki bere diskurtsoari dagokionez, haren bidez nabaritzen baita esku-hartze mota eta praktika pedagogikoak.
Pedagogia dialogikoaren esparruan, diskurtso dialogiko edo kontingentearen kontzeptua nabarmentzen dugu (Carretero, 2004; Mercer, 2001; van Lier, 1996, 2004), eta badirudi faktore baldintzatzailea dela ikasleak ikaskuntza-prozesuan sartzeko eta inplikatzeko.
Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
Show comments