H71 - Uso de L1 y L2 en la comunidad, el centro y el aula

Argitaratua: Saturday, 19 May 2001, 11:05 AM
Craig Chaudron

Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Uso de L1 y L2 en la comunidad, el centro y el aula" izenburupean.

Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak:

  1. Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. 
  2. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. 
  3. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko.

Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.

Hezkuntza elebidunean, beharrezkoa da hizkuntza gutxitua eta hizkuntza nagusia bereiztea, xede-hizkuntzarekin arrakasta ama-hizkuntzaren estatus sozial eta politikoaren araberakoa baita. Egiaztatze arrunta izan da H2ri dagokionez inguruabar positiboagoak gertatzen diren lekuetan (estatus altua, irabaziak lortzearen emaitza positiboak) atzerriko hizkuntza bat 2Hren erabilera esklusiboaren bidez ikasi behar dela.

Hala ere, ikasleek ez ezik, irakasleak ere ezinbestean erabili behar du H1, eta, beraz, garrantzitsua da jakitea nola eta noiz erabil dezakeen H1ren erabilerak H2ren prozesamendua eta ulermena, eta, horrez gain, ezagutzea xede-hizkuntzaren erabilerak hain ohikoak ez diren testuinguruetan duen balioa.

Ikasgai honetan, H1 eta H2 ikasgelan arrakastan eragina izan dezaketen faktoreen laburpena aurkeztuko da: komunitateko gizarte-faktoreak, eskolako programazioa, ikasleak errespetatuta pertsonalak eta pedagogikoak ikasgelan.

Beste eduki interesgarriak

Craig Chaudron

H70 - Investigación en el aula de L2: esquemas de observación, análisis del discurso y dimensiones de la interacción

Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Investigación en el aula de L2: esquemas de observación, análisis del discurso y dimensiones de la interacción" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
Craig Chaudron

H72 – Tipos de actividades

    Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Currículo analítico y la enseñanza de idiomas basada en tareas" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
    Craig Chaudron

    H73 - Factores en la estructura de las tareas y efectos sobre la producción

    Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Currículo analítico y la enseñanza de idiomas basada en tareas" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
    Craig Chaudron

    H74 - Comprensión del discurso del profesor por parte del alumno: tipos y secuencia de preguntas; las explicaciones del profesor

    Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Comprensión del discurso del profesor por parte del alumno: tipos y secuencia de preguntas; las explicaciones del profesor" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
    craiga chaudron

    H75 - Recogida de datos y análisis estadístico y cualitativo

    Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Recogida de datos y análisis estadístico y cualitativo" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai
    mahai ingurua

    H69 - Mahai-ingurua / Mesa redonda: Profesor en acción e investigación en el aula

    Hona hemen HABEk eta EHU - Udako Ikastaroak Donostiako Miramar Jauregian, 2001eko ekainaren 25etik 27ra antolaturiko jardunaldiak, "Investigación en el aula de L2 en contextos formales de aprendizaje: Resultados y aplicaciones para la práctica docente" izenburupean.