Didakteka
H74 - Comprensión del discurso del profesor por parte del alumno: tipos y secuencia de preguntas; las explicaciones del profesor
Argitaratua: Saturday, 19 May 2001, 11:30 AM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Bisitak: 895
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Comprensión del discurso del profesor por parte del alumno: tipos y secuencia de preguntas; las explicaciones del profesor" izenburupean.
Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak:
- Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea.
- AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea.
- Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko.
Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
Irakasleak ikasgelan duen diskurtsoak garrantzia du ikasleentzat, 2H erabiltzeko eredu gisa, ikaslearen ezagutzak aktibatzeko bultzada gisa eta ikasleek 2Hko ekoizpenetan erakusten dituzten gaitasunen kalitateari eta aurrerapenari buruzko informazio gisa.
Irakasleak ikasleen arteko elkarreraginean eta feedbackean parte hartzeaz gain (aurreko ikasgaietan ere landu da), irakaslearen galderen eta azalpenen eginkizuna ez da gutxi ikertu, ustez garrantzitsua den arren. Hitzaldi honetan, irakaskuntza eraginkorrean eragiten duten zenbait faktore deskribatzen dira, galderen sekuentziaren eta azalpenen argitasunaren bidez.
Show comments