H74 - Comprensión del discurso del profesor por parte del alumno: tipos y secuencia de preguntas; las explicaciones del profesor

Argitaratua: Saturday, 19 May 2001, 11:30 AM
Craig Chaudron

Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Comprensión del discurso del profesor por parte del alumno:  tipos y secuencia de preguntas; las explicaciones del profesor" izenburupean.

Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak:

  1. Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. 
  2. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. 
  3. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko.

Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.

Irakasleak ikasgelan duen diskurtsoak garrantzia du ikasleentzat, 2H erabiltzeko eredu gisa, ikaslearen ezagutzak aktibatzeko bultzada gisa eta ikasleek 2Hko ekoizpenetan erakusten dituzten gaitasunen kalitateari eta aurrerapenari buruzko informazio gisa.

Irakasleak ikasleen arteko elkarreraginean eta feedbackean parte hartzeaz gain (aurreko ikasgaietan ere landu da), irakaslearen galderen eta azalpenen eginkizuna ez da gutxi ikertu, ustez garrantzitsua den arren. Hitzaldi honetan, irakaskuntza eraginkorrean eragiten duten zenbait faktore deskribatzen dira, galderen sekuentziaren eta azalpenen argitasunaren bidez.

Beste eduki interesgarriak

Craig Chaudron

H70 - Investigación en el aula de L2: esquemas de observación, análisis del discurso y dimensiones de la interacción

Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Investigación en el aula de L2: esquemas de observación, análisis del discurso y dimensiones de la interacción" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
Craig Chaudron

H71 - Uso de L1 y L2 en la comunidad, el centro y el aula

Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Uso de L1 y L2 en la comunidad, el centro y el aula" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
Craig Chaudron

H72 – Tipos de actividades

    Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Currículo analítico y la enseñanza de idiomas basada en tareas" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
    Craig Chaudron

    H73 - Factores en la estructura de las tareas y efectos sobre la producción

    Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Currículo analítico y la enseñanza de idiomas basada en tareas" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
    craiga chaudron

    H75 - Recogida de datos y análisis estadístico y cualitativo

    Craig Chaudronek (gaztelaniaz) hitzaldi bat eman zuen 2001ean HABEk EHUrekin batera antolatutako Jardunaldien barruan, "Recogida de datos y análisis estadístico y cualitativo" izenburupean. Hauxe izan zen jardunaldi horien gaia Miramar jauregian: Investigación en el aula de L2 en contexto formales de aprendizaje: resultados y apicaciones para la práctica docente. Eta hauexek izan ziren helburu nagusiak: Hizkuntz ikasgeletan eginiko ikerketen emaitzarik behinenak aurkeztea. AOI markoa lagun, ikas-irakaskuntzako zuinak agerian uztea. Irakasleei laguntzea nork bere jarduna ikertzeko. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai
    mahai ingurua

    H69 - Mahai-ingurua / Mesa redonda: Profesor en acción e investigación en el aula

    Hona hemen HABEk eta EHU - Udako Ikastaroak Donostiako Miramar Jauregian, 2001eko ekainaren 25etik 27ra antolaturiko jardunaldiak, "Investigación en el aula de L2 en contextos formales de aprendizaje: Resultados y aplicaciones para la práctica docente" izenburupean.