Didakteka
Lexikoaren lekua hizkuntzen irakaskuntzan
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Edukiak:
- Lexikoa

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Edukiak:
- Lexikoa
- Bisitak: 1243
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Lexikoaren lekua hizkuntzen irakaskuntzan. Horren inguruan ari dira Anna Sánchez Rufat eta Francisco Jiménez Calderón, Extremadurako unibertsitateko irakasleak, L de Lengua-ren 104 podcastean. Euren ustez, ez da azken urteotan ikuspegi aldaketa handirik eman lexikoaren ikas-irakaskuntzan: ardatz izaten jarraitzen du, baina ez da sistematikoki lantzen.
Elkarrizketan, zenbait gairen artean, honako gaiak azaltzen dituzte: a) ikasgelan ikuspegi lexikoa nola txertatu beharko litzatekeen (azalpen testuinguratua, behaketa hausnartua, praktika gidatua eta erabilera komunikatiboa); b) berariazko zer estrategia landu behar diren eta zergatik (antzekotasunak eta kidetasunak, adimen-mapak …); eta c) lexikoa aurkezteko garaian, zer irizpide baliatu beharko liratekeen (maiztasuna, erraztasuna, beharra eta erabilgarritasuna). Horretaz gain, hizketagai dituzte podcast honetan lexiko anizkotasunari aurre nola egin, eta hiztegiaren eta corpus lexikoen erabilera.