Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Primeran! A2
- Didakteka
- Sortua: 7 March 2016
- Bisitak: 8879
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Primeran! A2 bildumak helduen euskalduntzerako A2 mailan taldean eta aurrez aurreko saioetan erabiltzeko langai didaktikoak biltzen ditu. Ikasmaterial hau HEOCak zedarritutako A2 Oinarrizko erabiltzailearen mailak euskara-ikasleari aurreikusten dion gaitasun komunikatiboa bereganatzeko sortu da. Egilea Aek-ko irakasle-talde bat da eta argitalpen honen editorea, Elhuyar.
- Atala:
- Egilea:
- HABE
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- Albistea
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Irakasten-arloak:
- Primeran metodoa
Bases para el nuevo paradigma formativo de la Era Internet. Pere Marquès
- Didakteka
- Sortua: 7 April 2016
- Bisitak: 2000
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Internetek sortarazi duen kulturak hezkuntza-paradigma berria eskatzen duela dio Pere Marquèsek Bases para el nuevo paradigma formativo de la Era Internet aurkezpenean, besteak beste, aldaketak ekarri dituelako bai helburu-mailan, bai baliabideetan, bai ikasleengan, azken hauek gero eta gaitasun digital garatuagoa dutelako, eta ondorioz, gero eta autonomoago bilakatzen ari direlako euren ikas-prozesuetan.
- Atala:
- Egilea:
- Marquès, Pere
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
Azpititulazioa eta bikoizketa: bigarren hizkuntzak ikasteko estrategia motibagarriak
- Argitalpenak
- Sortua: 8 October 2020
- Bisitak: 1477
- Iruzkinak: 2
- Gogokoak: 1
Gure gizartean, gero eta leku handiagoa ari dira hartzen irudia zein teknologien eta sare sozialen erabilera demokratizatua. Halako gizartean, bada, bideoa ezinbesteko elementu bihurtu da hizkuntzen irakaskuntzan, eta oso eraginkorra eta motibatzailea gerta daiteke, planteamendu didaktiko sendoekin erabilita. Azpititulazioak eta bikoizketak —ikus-entzunezko itzulpenaren mundutik datoz modalitateok— hamar urtetik gora daramate bigarren hizkuntzen irakaskuntzari buruzko ikerketa didaktikoan, eta ikaslea jartzen dute ikaskuntzaren erdigunean, hura baita aktore nagusia. Lan honetan, modalitate horien egoera teorikoaren sarrera labur bat egingo da, eta hizkuntzen irakaskuntzarako eskuragai eta erabilgarri izan daitezkeen proposamen didaktikoen zenbait adibide emango dira.
- Atala:
- Egilea:
- Contreras de la Llave, Natalia
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- e-Hizpide artikulua
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Didaktika
- e-Hizpide zenbakia:
- 96
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bestelako lankidetzak
Autonomia eta teknologia 20 urteren ondoren: noraino heldu gara? nora goaz?
- Argitalpenak
- Sortua: 15 May 2018
- Bisitak: 1418
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ikaslearen autonomia hizkuntza-heziketaren xede onartua bihurtu da munduko leku askotan. Language Learning & Technology kaleratu zenetik igaro diren azken 20 urteotan, konplexuagoa eta aberatsagoa egin da ordenagailuz lagundutako hizkuntza-ikasketaren ikerketaren, praktikaren eta autonomiaren arteko erlazioa. Artikulu honek aztertzen du nola garatu diren bi eremu horiek, nola batak besteari eragin dion, eta nola ari den orain aldatzen hizkuntza-ikasketaz eta irakaskuntzaz dugun ikuspegia.
- Atala:
- Egilea:
- Reinders, Hayo
- White, Cinthya
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- e-Hizpide artikulua
- Areas of knowledge:
- Teknologia
- Psikologia
- e-Hizpide zenbakia:
- 92
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
Multimedia Learning-a eta bigarren hizkuntzen ikaskuntza (II): sakontzea
- Argitalpenak
- Sortua: 29 December 2017
- Bisitak: 1385
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Artikulu honetan, aurrekoan, “Multimedia Learning-a eta bigarren hizkuntzen ikaskuntza (I): teoria”, eskainitako ikuspegi teorikoa zabalduko dugu, bigarren hizkuntzen irakaskuntzari buruzko zehaztapenen bitartez. Gainera, gaur egungo egoeraren alderdi batzuk aipatuko ditugu, baita unibertsitate-ikasle batzuekin egindako azterlan interesgarri bat ere –multimedia-materialak erabili ziren, bigarren hizkuntzako gramatika-gaitasuna lantzeko–. Azkenik, NIA edo PLEen bitartez egin daitezkeen etorkizuneko ikerketa-ildoak proposatuko ditugu.
- Atala:
- Egilea:
- García, J. Daniel
- Rigo, Eduardo
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- e-Hizpide artikulua
- e-Hizpide zenbakia:
- 91
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
Partaidetza-foroak online
- Argitalpenak
- Sortua: 29 December 2017
- Bisitak: 1352
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Interneten usuenetakoa, interaktiboenetakoa eta errazenetakoa den genero bat aztertzen da artikulu honetan; foroa, hain zuzen ere. Artikuluaren oinarrian ikaskuntza-ingurune birtualak suma daitezkeen arren, adierazitakoak hizkuntzaren irakaskuntza-ikaskuntzaren bestelako egoeretara ere hedatu ahal dira, hizkuntza hori H1a zein H2a izan. Hizkuntzen ikasgelarako foro-motak proposatzen dira (orokorrak eta partikularrak, irekiak eta itxiak) eta berorien nolakotasuna zein erabilera adierazten. Bukatzeko, foroen abantailak eta arazoak aurkeztuko dira.
- Atala:
- Egilea:
- Cassany, Daniel
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Teknologia
- e-Hizpide zenbakia:
- 91
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
Ikaskuntzaz ohartzea atzerriko hizkuntzen eskolan (I)
- Argitalpenak
- Sortua: 12 December 2017
- Bisitak: 1350
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Artikulu honek bi zati ditu. Aurreneko zatian ibilbide teoriko bat egiten da, hausnarketak, ohartzeak eta metakognizioak atzerriko hizkuntzen irakaskuntzan daukaten zeresanaren inguruan eta, horrez gain, sakonago aztertzen da ezaugarri horiek eskolan nola sartzen diren eta nolako garrantzia duten estrategia horiek irakasteak eta irakaslearen rolak. Bigarren zatia e-HIZPIDE aldizkariaren hurrengo zenbakian argitaratuko da eta, bertan, ikaskuntzaz nola ohartu lantzeko hainbat proposamen praktiko egiten dira. Hain zuzen ere, honela landuko da ohartze hori: eskolan hausnarketa eginez, norberaren ikas-alorrak erabiliz eta komunikazioa zein hizkuntza bat ikasteak duen esanahiari buruzko eztabaida bultzatzen duten ikus-entzunezko materialak baliatuz.
- Atala:
- Egilea:
- Torres Ríos, Lola
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Psikologia
- e-Hizpide zenbakia:
- 91
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Beste iturrietatik
La corrección de los escritos: del rojo a la nube. Daniel Cassany
- Didakteka
- Sortua: 31 March 2016
- Bisitak: 1275
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 3
Zuzenketak egitea lehen bezain garrantzitsua da; egun gehiago idazten delako eta testu onak ibilbide luzeagoa duelako. Horixe da, hain zuzen, Daniel Cassanyk “La corrección de los escritos: del rojo a la nube” artikuluan aditzera ematen duena.
- Atala:
- Egilea:
- Cassany, Daniel
- Dokumentu-mota:
- Artikulua
- Areas of knowledge:
- Ebaluazioa
- Didaktika
- Trebetasunak:
- Idazmena