Didakteka
Moodle eta ebaluazio formatiboa
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Irakasten-arloak:
- Moodle trikimailuak
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Irakasten-arloak:
- Moodle trikimailuak
- Bisitak: 1414
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
"Moodle eta ebaluazio formatiboa" gaiari buruzko jardun biko ikastaroa antolatu zuten Andaluzian irakasleen prestakuntzarako. Hortik abiatuta, “Plataformas digitales y evaluación: el caso de Moodle” artikulua idatzi zuen Anibal de la Torrek e-CO. Revista Digital de Educación y Formación del profesorado aldizkarian. Izan ere, ebaluazioaren inguruko monografikoa egin zuten aldizkari horren 16. zenbakian.
Ebaluazioaren alderdi formatiboa plataforma digitaletan landu daiteke, De la Torreren ustetan. Esaterako, hainbat baliabide daude Moodlen horretarako: jarduerak atzeraelikatzeko, errubrikak, gidak, foroak, wikiak, datu-baseak edo glosategiak. Koebaluazioa bideratzeko, “tailer” erremintak baditu aukerak. Eta autoebaluazioari erreparatuz gero, galdetegiak, inkestak edo blogak.
Gai hauei buruzkoak aurkituko ditugu artikuluan, baita aipatutako ikastaroari buruzko informazioa zein materialetarako estekak ere.
Erreferentzia bibliografikoa:
De la Torre Espejo, A. (2019). Plataformas digitales y evaluación. El caso de Moodle. e-CO. Revista Digital de Educación y Formación del profesorado, 16. http://revistaeco.cepcordoba.org/wp-content/uploads/2019/05/Delatorre.pdf.