Moodle-ri etekina ateratzen: ikasleak motibatzeko hainbat erabilera

Argitaratua: Tuesday, 17 April 2018, 4:16 PM
Juan Ezeiza

Moodle da software askeko Ikaskuntza Kudeatzeko Sistema (Learning Management System - LMS) hedatuena. Etapa guztietako ikastetxeetan eta unibertsitatean erabili arren, gutxitan aprobetxatzen dira ahalbidetzen dituen posibilitate gehienak. Izan ere, dokumentu- edo baliabide-biltegi soil gisa erabiltzen dute Moodle irakasle askok; jarduerekin aritzen diren irakasle gehienek, aldiz, zereginak (ikasleak bidali beharreko dokumentu edo fitxategitan oinarrituriko aktibitateak), galdetegiak edota foroak baino ez dituzte. Hala ere, askoz gehiago da Moodle. Artikulu honetan, Moodle-ri etekina ateratzen lagunduko diguten eta ikasketa ludikoago eta erakargarriago egingo duten hainbat baliabide eta jarduera aztertuko dugu.

https://doi.org/10.54512/XLJM5071

Beste eduki interesgarriak

e-CO 16

Moodle eta ebaluazio formatiboa

Moodle eta ebaluazio formatiboari buruzko jardun biko ikastaroa antolatu zuten Andaluzian irakasleen prestakuntzarako. Hortik abiatuta, “Plataformas digitales y evaluación: el caso de Moodle” artikulua idatzi zuen Aníbal de la Torrek "eco. Revista Digital de Educación y Formación del profesorado" aldizkarian.
Aldao & Calvo

H5P jarduerak hizkuntzen eskolarako

Hizkuntzak derrigorrezko hezkuntza-etapa ezberdinetan ikasten dira; are, bizialdi osoko errealitatea ere bada ikaskuntza hori. Moodle bezalako ikaskuntza-inguruneek aukera ematen diete herritarrei ikastaroak online edo jardun biko ereduan egiteko eta, ondorioz, horrelako inguruneak erabiltzeak etengabeko ikaskuntzarako sarbidea erraztu du mundu osoan. Hala ere, plataformaren oinarrizko funtzionaltasunek, elkarreragin txikia dutenez, beti ez dute lortu ikasleen motibazioa mantentzea. Moodle barruan H5P plugina sartzeak aukera berriak ekarri ditu ikastaroak edo, besterik gabe, jarduerak diseinatzeko, eta, horrela, ikasleen interesari eusteko eta ikaskuntza esanguratsua sortarazteko. https://doi.org/10.54512/CNKH6043