Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Euskaraz irakurtzen ikasi, irakurriz euskara ikasteko
- Argitalpenak
- Sortua: 3 November 2016
- Bisitak: 2345
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Esan liteke irakurmena ikasprozesuaren muina dela eta estu-estu loturik dagoela idazmenarekin. Edonola ere, hausnartzea komeni da ea nahikoa egiten dugun ikaslea irakurle trebea izan dadin. Irakurmenak soinuarekin ere badu lotura. Izan ere, isilean egiten dena irakurtzeko modu bat baino ez da, ahots altuan ere irakur daiteke eta ez da umekeria; are gehiago, irakurle trebeak entzun egiten du testua. Ondorioz, ikasgelan tartea egin beharko zaie irakurtzeko bi modu horiei: isilari eta ozenari.
Nahiz eta sumatu berezko “musika” duela hizkuntza bakoitzak, euskaraz ez da asko landu prosodia deritzon esparrua, eta didaktikan badago hutsune hori betetzeko beharra, ahoskera edota tonua bigarren mailakotzat jo ohi diren arren; prosodia desegokiak ulermena oztopa dezake. Ondorioz, prosodia-gaitasuna azpimarratu eta landu behar da, ikasprozesuaren hasiera-hasieratik, errotik aldatuta ikasgelako dinamika. Ikuspegi horretatik abiatuta, zenbait jarduera praktiko proposatuko dira artikuluaren bukaeran.
- Atala:
- Egilea:
- Segura Arkauz, Ainhoa
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide artikulua
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Trebetasunak:
- Irakurmena
- e-Hizpide zenbakia:
- 89
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Gela irekia
Testu-ereduak B2 Irakurmena: Oihal tornasolatua
- Didakteka
- Sortua: 14 February 2017
- Bisitak: 2071
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ekintza komunikatiboa: Eleberri batean, pertsonaia batek deskribatzen duen egoera eta horrek eragiten dizkion sentimenduak ulertzea.
- Atala:
- Area of knowledge:
- Curriculuma
- Trebetasunak:
- Irakurmena
- Level:
- B2
- Curriculum-arloak:
- Langaiak: Testu-ereduak
Testu-ereduak C2 Irakurmena: Filosofia apriorikoa al da?
- Didakteka
- Sortua: 13 February 2017
- Bisitak: 1306
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ekintza komunikatiboa: Arlokide duen filosofo batek, hausnarrarazteko asmoz, filosofiaren izaeraz egiten duen hipotesia ulertzea.
- Atala:
- Area of knowledge:
- Curriculuma
- Trebetasunak:
- Irakurmena
- Level:
- C2
- Curriculum-arloak:
- Langaiak: Testu-ereduak
Testu-ereduak B1 Irakurmena: Zumaiako danborrada, Sevillan
- Didakteka
- Sortua: 13 February 2017
- Bisitak: 1183
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ekintza komunikatiboa: Tokiko aldizkari batean, herritarrak informatzeko asmoz, antolatutako jarduera baten inguruan esaten direnak ulertzea.
- Atala:
- Area of knowledge:
- Curriculuma
- Trebetasunak:
- Irakurmena
- Level:
- B1
- Curriculum-arloak:
- Langaiak: Testu-ereduak
Qué se entiende por lector competente
- Didakteka
- Sortua: 21 May 2015
- Bisitak: 1077
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Qué habilidades y estrategias de lectura caracterizan al lector competente? De la respuesta a esta pregunta se derivan implicaciones importantes para la planificación de la enseñanza en este campo. El marco teórico de PISA nos ayuda a definir el perfil de lector competente.
El marco teórico que fundamenta la evaluación de la competencia lectora de PISA, al explicitar las destrezas y estrategias que se evalúan con estas pruebas, nos proporciona una imagen de lo que hoy entendemos por lector competente. Esta información es muy valiosa para elaborar recursos y actividades para el desarrollo de la competencia lectora tanto en L1 como en L2. También es de mucha utilidad para evaluar nuestra formación como docentes en este campo. La conferencia consistirá en una exposición de qué se entiende por competencia lectora en el marco de PISA, con referencias al Marco Común Europeo de Referencia para las Lenguas, y en unas conclusiones para abrir la reflexión sobre la intervención didáctica.
- Atala:
- Egilea:
- Zayas, Felipe
- Trebetasunak:
- Irakurmena
- Edukiak:
- Gaitasun estrategikoa
Testu-ereduak A1 Irakurmena: Egunkariko iragarkia
- Didakteka
- Sortua: 8 February 2017
- Bisitak: 1032
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ekintza komunikatiboa: Eskualdeko komunikabide batean, iragarki bateko mezu sinpleak eta gaia identifikatzea.
- Atala:
- Area of knowledge:
- Curriculuma
- Trebetasunak:
- Irakurmena
- Level:
- A1
- Curriculum-arloak:
- Langaiak: Testu-ereduak
Testu-ereduak C1 Irakurmena: Mamua
- Didakteka
- Sortua: 13 February 2017
- Bisitak: 957
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ekintza komunikatiboa: Gozarazteko eta pentsarazteko idatzitako helduentzako ipuin labur bat ulertzea.
- Atala:
- Area of knowledge:
- Curriculuma
- Trebetasunak:
- Irakurmena
- Level:
- C1
- Curriculum-arloak:
- Langaiak: Testu-ereduak
Testu-ereduak A2 Irakurmena: Ardiak eta belarra
- Didakteka
- Sortua: 13 February 2017
- Bisitak: 914
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ekintza komunikatiboa: Jakin-mina asetzeko asmoz, ipuin erraz bateko erreferentzia nagusiak identifikatzea: gaia, tokia, pertsonaiak, animaliak eta gauzak.
- Atala:
- Area of knowledge:
- Curriculuma
- Trebetasunak:
- Irakurmena
- Level:
- A2
- Curriculum-arloak:
- Langaiak: Testu-ereduak