"Gamifikazioa eta bigarren hizkuntzak: ikasgela, ikasteko jolas-esparru gisa" artikuluaren aurkezpena

Argitaratua: Monday, 8 February 2016, 1:16 PM
Francisco Herrera

"Gamifikazioa eta bigarren hizkuntzak: ikasgela, ikasteko jolas-esparru gisa" artikulua aurkezten digu Francisco Herrerak  berak bideo labur honetan. Hizkuntzen irakaskuntzako geletarako bere ustez funtsezko gaiak direnak agertzen dira artikulu horretan: gamifikazioa, inplikazioa, jolasaren elementuen erabilera gelako planifikazio eta kudeaketa eraginkorrerako...

[Bideoa gazteleraz]

Beste eduki interesgarriak

Francisco Herrera

Gamifikazioa eta bigarren hizkuntzak: ikasgela, ikasteko jolas-esparru gisa

Atsegin dugu jolasean aritzea. Gizaki garen aldetik, jolasaz modu naturalean gozatzeko programatuta gaude. Soziologia, etnologia eta antropologia duela mende batetik baino gehiagotik arduratu dira frogatzeaz zer garrantzi duen alde ludikoak giza kulturaren garapenean.
Liburuaren azala

“Gamificación en ELE: la transformación de un examen final en un juego (de escape)” artikuluaz

Artikulu honetan, Susana Madinabeitia idazleak gaztelaniaren irakaskuntzan amaierako ebaluazioa egiteko gamifikazio-proba bat (ihes-gela) erabiltzearen esperientzia azaltzen digu. Hasteko, gamifikazio-probaren nondik norakoak azaltzen dizkigu. Proposatzen den ebaluazio-proba 30 minutukoa izango da, gutxi gorabehera, eta gaitasun digitala, pentsamendu kritikoa eta talde-lana ebaluatzen ditu. Aurretik, ebaluazio-proba nolakoa izango den azaldu ondoren, ikasleei zenbait jarraibide ematen dizkie irakasleak, egunean bertan: “ezin duzue gelatik atera, gaztelaniaz hitz egin behar duzue eta taldean lan egin behar duzue”. Horretaz gain, irakaslea ez da gelan egongo eta bideokonferentziaz jarraituko du saioa, baina txata erabil dezake saioaren jarraipena egiteko eta ikasleen lana bideratzeko. Azken probaren xedea izango da ikasleek jarduera egin ahal izatea eta amaierara iristeko gai izatea, euren kabuz edo ahalik eta laguntza gutxienarekin. Horrela, joko-mota honen bidez, ikasleek hizkuntza-gaitasuna garatuko dute eta hizkuntza-ezagutza modu atsegin eta errazean barneratuko dute.