Bideoteka
Bideoteka
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
H103 - Euskara helduaroan ikasteko motibazioa: hainbat gogoeta
- Bideoteka
- Sortua: 14 December 2023
- Bisitak: 289
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Josu Peralesek hitzaldi bat eman zuen 2002an HABEk UEUrekin batera antolatutako Helduen euskalduntzearen V. jardunaldien barruan, "Euskara helduaroan ikasteko motibazioa: hainbat gogoeta" izenburupean.
Jardunaldien izenburu nagusia da "Motibazioa ikas prozesuaren eragile". Gai teorikoak nahiz praktikoak jorratu ziren bertan.
H31 - Barrene barrutik: irakasleen prestakuntzarako erremintak
- Bideoteka
- Sortua: 21 November 2023
- Bisitak: 335
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
HABEk material berriaren aurkezpena egin zuen 1998an, "Barrene barrutik: irakasleen prestakuntzarako erremintak" izenburupean.
Bideo honek BARRENE materialaren erabileran trebatzeko asmoz eginiko mintegi-sorta batean du abiaburu. Badira hainbat tresna irakaslearen esku ikasgelan zer gertatzen den jaso eta bildutako informazioaz gogoeta egiteko aukera ematen dutenak: behaketa, egunerokoa, bideo-kamera... Bideo honetan, irakasleek beraiek ematen dute, beren eskarmentua lagun, bitarteko horien zer-nolakoen berri: abantailak, zailtasunak...
H22 - La enseñanza y aprendizaje de la lengua oral formal en los niveles avanzados
- Bideoteka
- Sortua: 20 November 2023
- Bisitak: 244
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Montserrat Vilàk hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2000n HABEk antolaturik, "La enseñanza y aprendizaje de la lengua oral formal en los niveles avanzados" izenburupean.
Hitzaldiaren asmoa da irakasleei gogoeta batzuk eskaintzea maila ertain eta aurreratuetako ikasleen mintzameneko trebetasunak irakatsi eta ebaluatu behar zaizkienean zer eta nola egin erabaki ahal izan dezaten. Xede horrekin, segida didaktiko bat proposatuko da metodologia argitzen lagunduko duena, bereziki, ahozko hizkera formalaren ikas-irakaskuntzan, ebaluazio formatiboari arreta eskainiz.
H9 - La reflexión gramatical en un enfoque comunicativo de la enseñanza de lengua
- Bideoteka
- Sortua: 10 November 2023
- Bisitak: 300
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Felipe Zayasek hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 1998ko uztailaren 9an HABEk antolaturik, "La reflexión gramatical en un enfoque comunicativo de la enseñanza de lengua" izenburupean.
Hizkuntza bat ikastea da hizkuntza horretan egoki eta eraginkortasunez komunikatzeko bide emango duten ezagutza batzuk norbereganatu eta trebetasun batzuk garatzea. Ezagutza eta trebetasun-multzo horietarik bat da hizkuntzaren sistemak eskaintzen dituen berariazko ezagutza. Gogoeta gramatikala, beraz, ezinbestekoa da hizkuntzen ikas-irakaskuntza komunikatiboen garapenarekin erlazio garrantzitsua duen heinean.
H391 — ¿Qué hacemos cuando hablamos?”: procesos, factores y estrategias en la interacción oral en L2
- Bideoteka
- Sortua: 3 December 2015
- Bisitak: 3502
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
H308 - El discurso docente y la interacción en el aula: las preguntas - Hacia una pedagogía dialógica
- Bideoteka
- Sortua: 23 July 2011
- Bisitak: 1892
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Olga Estevek hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2011n HABEk EHUrekin batera antolatutako Ikastaroen barruan, "El discurso docente y la interacción en el aula: las preguntas - Hacia una pedagogía dialógica" izenburupean.
El profesor de segundas lenguas/IV. La competencia discursiva oral del docente ikastaroa eratu zuten EHUk eta HABEk, Donostiako XXX. Udako Ikastaroen barruan.
Keeping languages alive
- Bideoteka
- Sortua: 21 September 2008
- Bisitak: 844
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Keeping languages alive
H381 - Estrategias discursivas del discurso oral: argumentos y falacias
- Bideoteka
- Sortua: 20 July 2014
- Bisitak: 822
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0