H317 - Aprendizaje formal e informal: más allá del aula y de los entornos virtuales de aprendizaje

Argitaratua: Friday, 21 October 2011, 9:55 AM
DVD 89(I)

Esperanza Románek hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Aprendizaje formal e informal: más allá del aula y de los entornos virtuales de aprendizaje" izenburupean.

MoodleMoot Euskadi 2011 -Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean.

Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.


Ikaskuntza formala eta informala: ikasgelatik eta ikasteko ingurune birtualetatik harago

Irakasle guztiek aurrean duten erronketako bat ikasleak motibatzea da, ikaskuntzagaratzen lagun diezaieten ikasgelatik haratago. Zalantzarik gabe, irakaskuntzan informazioaren eta komunikazioaren teknologiak erabiltzeak lagundu egiten die ikasleei ikasten autonomoagoak izaten.

Hala ere, oraindik bide luzea egin behar da ikasleek, plataforma birtualen bidez kudeatzen den ikaskuntza formaletik ikaskuntza informalagorako trantsizioa egin ahal izateko. Ikasketa hori web sozialaren zerbitzu guztien bidez eskura dezakete. Hitzaldi honetan, bai irakasleek bai ikasleek ikaskuntza independentea eta ikasteko ingurune pertsonala sortzeko erabil ditzaketen estrategiak aurkeztu eta eztabaidatuko dira.

HABE Liburutegiko katalogoan

Uno de los retos a los que se enfrentan todos los docentes es motivar a sus alumnos para que desarrollen estrategias de aprendizaje que les ayuden a continuar su proceso de aprendizaje más allá del aula. No hay duda de que el uso de las tecnologías de la información y la comunicación en la enseñanza ayuda a los alumnos a ser más autónomos a la hora de aprender. Sin embargo, todavía falta mucho camino por recorrer para que realmente los alumnos puedan hacer la transición de un aprendizaje formal gestionado a través de plataformas virtuales al aprendizaje más informal al que pueden tener acceso a través de todos los servicios de la web social. En esta ponencia se presentarán y discutirán una serie de estrategias que tanto profesores como alumnos pueden poner en práctica para favorecer un aprendizaje independiente y la creación de un entorno personal de aprendizaje más allá de los límites del curso o del aula.



Beste eduki interesgarriak

DVD 89(II)

H326 - Moodleren erabilera Mastitxu euskaltegian

Begoña Gutierrezek hitzaldi bat eman zuen 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Moodleren erabilera Mastitxu euskaltegian" izenburupean. MoodleMoot Euskadi 2011 -Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
DVD 89(II)

H327 - Hezkuntza saileko plataforma berriak

Josi Sierrak hitzaldi bat eman zuen 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Hezkuntza saileko plataforma berriak" izenburupean. MoodleMoot Euskadi 2011 -Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
DVD 89(II)

H328 - Moodlen hizkuntzen ahozkotasuna praktikatzeko Babelium gehigarria

Juanan Pereirak hitzaldi bat eman zuen 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Moodlen hizkuntzen ahozkotasuna praktikatzeko Babelium gehigarria" izenburupean. MoodleMoot Euskadi 2011 -Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
dvd 89(II)

H329 - Moodle: herramienta de enseñanza donde hay una ausencia de obligación (Moodle: obligaziorik gabeko irakaskuntza-tresna)

Paul Reyburnek hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Moodle: herramienta de enseñanza donde hay una ausencia de obligación (Moodle: obligaziorik gabeko irakaskuntza-tresna)" izenburupean. MoodleMoot Euskadi 2011 -Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
DVD 89(I)

H318 - Del teléfono y el cassette a Moodle y la videoconferencia: desafíos, frustraciones y éxitos en la enseñanza de lenguas a distancia

Beatriz de los Arcosek hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Del teléfono y el cassette a Moodle y la videoconferencia: desafíos, frustraciones y éxitos en la enseñanza de lenguas a distancia" izenburupean. "MoodleMoot Euskadi 2011 Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak" ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
DVD 89(I)

H319 - Euskara on-line ikasi: ikastaroen diseinua eta aribideak

Pilar Montoyak hitzaldi bat eman zuen 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Euskara on-line ikasi: ikastaroen diseinua eta aribideak" izenburupean. MoodleMoot Euskadi 2011 -Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
DVD 89(I)

H320 - Itsaso gaindik ikasten baduzu

Jon Urdangarinek hitzaldi bat eman zuen 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Itsaso gaindik ikasten baduzu" izenburupean. MoodleMoot Euskadi 2011 Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
MoodleMoot Euskadi 2016

MoodleMoot Euskadi 2016

Aurtengo Moodlemoot Euskadi datorren ekainaren 3an izango da Hernanin. Ikastolen Elkartea da antolatzaile nagusia. Ekainaren1a arte dago matrikula egiteko aukera. Ponentzia nagusiak eta komunikazioak izango dira topaketan; HABEko bi kidek aurkeztutakoa egongo da azken horien artean,
MoodleMoot Euskadi 2020

MoodleMoot Euskadi 2020

Aurtengo MoodleMoot Euskadi 2020 jardunaldia ekainaren 5ean izango da Bilbon, Bizkaia Aretoan. Euskal Herriko Unibertsitatea da antolatzailea.
MoodleMoot Euskadi

MoodleMoot Euskadi #mooteu21

"Covid eta gero, zer? Ikaskuntzak eta erronkak pandemia-egoeran" da aurtengo MoodleMoot Euskadi topaketak duen izenburua. Online izango da ekainaren 4an eta izen-ematea doakoa da.