Bideoteka
H319 - Euskara online ikasi: ikastaroen diseinua eta aribideak
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Irakasten-arloak:
- Moodle trikimailuak
- Esperientziak
- IFB zenbakia:
- 89(I)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
![DVD 89(I)](https://www.ikasten.ikasbil.eus/pluginfile.php/1945003/mod_habecms/doc_image_eu/562/DVD%2089%28I%29.jpg)
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Irakasten-arloak:
- Moodle trikimailuak
- Esperientziak
- IFB zenbakia:
- 89(I)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Gakoak:
- Bisitak: 1166
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Pilar Montoyak hitzaldi bat eman zuen 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Euskara online ikasi: ikastaroen diseinua eta aribideak" izenburupean.
MoodleMoot Euskadi 2011 -Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean.
Santurtziko Udal Euskaltegian aspaldi hasi ginen euskara ikasteko online ikastaroak eskaintzen. Urte hauetan era guztietako saiakerak egin ditugu eta komunikazio honetan gaur egun ematen ditugun ikastaroen diseinua eta aribide metodologikoak azaldu nahi ditugu.
Diseinuari begira, gure ikastaroen osagai nagusiak bi dira: moduluak eta unitateak. Modulua ikaskuntza eta irakaskuntza antolatzeko elementu nagusia izango da. Maila bakoitza antolatzeko oinarrizko osagaia da eta kopurua aldatu egingo da maila batetik bestera. Moduluen deskribapenak lagunduko digu maila barruko eta mailen arteko koherentzia eta batasuna ziurtatzen. Modulu bakoitza 10 bat orduko 5 unitatek osatzen dute.
Unitateari
esker ikas ibilbide estandarrak diseinatzeko modua izango dugu.
Unitatearen izena ohiko komunikazio-egoera bat izango da. Horrela,
hizkuntza-erabileraren testuingurua modu esplizituan eskainiko dugu, eta
horrela zehaztu ahal izango dugu zein diren testuinguru horretan hiztun
batek garatu beharreko jarduera komunikatiboak.
Aribide metodologikoei dagokienez, hainbat prozesu zaindu behar dira bereziki birtualitatean: komunikazio-tresnen erabilera, irakaslearen diskurtsoa, ikasleen diskurtsoa, elkarreragina eta lankidetza bultzatzeko estrategiak...