Irakasbil
Bideoteka
H329 - Moodle: herramienta de enseñanza donde hay una ausencia de obligación (Moodle: obligaziorik gabeko irakaskuntza-tresna)
Argitaratua: Friday, 21 October 2011, 12:55 PM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Irakasten-arloak:
- Moodle trikimailuak
- Esperientziak
- IFB zenbakia:
- 89 (II)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Irakasten-arloak:
- Moodle trikimailuak
- Esperientziak
- IFB zenbakia:
- 89 (II)
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Gakoak:
- Bisitak: 2172
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Paul Reyburnek hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2011n HABEk antolatutako Jardunaldien barruan, "Moodle: herramienta de enseñanza donde hay una ausencia de obligación (Moodle: obligaziorik gabeko irakaskuntza-tresna)" izenburupean. MoodleMoot Euskadi 2011 -Euskadiko Moodle-erabiltzaileen V. Jardunaldiak ekitaldia eratu zuen HABEk Gasteizen 2011ko urriaren 21ean.
El uso de Moodle y Mahara se va extendiendo y consolidando como herramientas de enseñanza de idiomas. Esta sesión trata de ilustrar el uso de Moodle y Mahara como herramientas de apoyo al método tradicional de enseñanza de idiomas; y cómo esto puede mejorar tanto la experiencia como los resultados del aprendizaje.
Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
El uso de Moodle y Mahara se va extendiendo y consolidando como herramientas de enseñanza de idiomas. Esta sesión trata de ilustrar el uso de Moodle y Mahara como herramientas de apoyo al método tradicional de enseñanza de idiomas; y cómo esto puede mejorar tanto la experiencia como los resultados del aprendizaje.
Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.
Show comments










