Prestakuntza-jarduerak

1194 - La enseñanza y el aprendizaje de una lengua desde una perspectiva competencial

Argitaratua: Wednesday, 28 April 2021, 10:02 AM
Montserrat Vilà

Irakaslea

Montserrat Vilà Santasusana - Universitat Autònoma de Barcelona. Barcelona.

Aurkezpena

Ikastaro erabat praktikoa da, parte-hartze handikoa eta hurrengoetara bideratua:  ikasgelako jarduera eta ikasleen jarrerak hobetzera, hizkuntzaren gaitasun-ikuspegira eta metodologia aktiboei buruzko gogoeta-prozesuak sustatzera.

*****

Se trata de un curso eminentemente práctico, altamente participativo y orientado a la mejora de la actividad en el aula, de las actitudes del alumnado, del enfoque competencial de la lengua y al fomento de los procesos de reflexión sobre metodologías activas

Antolatzailea

HABE

Hartzaileak

Euskaltegi eta autoikaskuntza-zentroetako irakasleak eta arduradun akademikoak. Eta interesaturik dagoen oro, plaza-kopurua bete arte.

Ikastaro-mota

Online

Datak

2021eko ekainaren 15, 16, 17 eta 22

Ordutegia

09:00 - 14:00 

Lekua

Moodle + Zoom

Izena ematea

2021eko maiatzaren 5etik maiatzaren 25era bitartean, honako formulario hau betez

Iraupena

20 ordu

Matrikularen prezioa

52,10 €

Matrikularen ordainketa

Izena eman, eta onartua izanez gero, ordainketa bideratu ahal izateko jarraibideak emango dira.

Informazioa

Behin matrikula osatuta, ikastaroari dagokion eremuan aurkituko duzu ekitaldi honetan baliatuko den dokumentazioa.

Beste eduki interesgarriak

La enseñanza y aprendizaje de la lengua oral formal en los niveles avanzados
 (Ahozko hizkuntza formalaren irakaskuntza eta ikaskuntza maila aurreratuetan)

H22 - La enseñanza y aprendizaje de la lengua oral formal en los niveles avanzados

Montserrat Vilàk hitzaldi bat eman zuen gaztelaniaz 2000n HABEk antolaturik, "La enseñanza y aprendizaje de la lengua oral formal en los niveles avanzados" izenburupean. Hitzaldiaren asmoa da irakasleei gogoeta batzuk eskaintzea maila ertain eta aurreratuetako ikasleen mintzameneko trebetasunak irakatsi eta ebaluatu behar zaizkienean zer eta nola egin erabaki ahal izan dezaten. Xede horrekin, segida didaktiko bat proposatuko da metodologia argitzen lagunduko duena, bereziki, ahozko hizkera formalaren ikas-irakaskuntzan, ebaluazio formatiboari arreta eskainiz. Bideo honetan, hitzaldi osoa duzue entzungai.