Argitalpenak
Multimedia Learning-a eta bigarren hizkuntzen ikaskuntza (II): sakontzea
Argitaratua: Friday, 29 December 2017, 10:20 AM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide zenbakia:
- 91
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide zenbakia:
- 91
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bisitak: 1490
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Artikulu honetan, aurrekoan, “Multimedia Learning-a eta bigarren hizkuntzen ikaskuntza (I): teoria”, eskainitako ikuspegi teorikoa zabalduko dugu, bigarren hizkuntzen irakaskuntzari buruzko zehaztapenen bitartez. Gainera, gaur egungo egoeraren alderdi batzuk aipatuko ditugu, baita unibertsitate-ikasle batzuekin egindako azterlan interesgarri bat ere –multimedia-materialak erabili ziren, bigarren hizkuntzako gramatika-gaitasuna lantzeko–. Azkenik, NIA edo PLEen bitartez egin daitezkeen etorkizuneko ikerketa-ildoak proposatuko ditugu.
https://doi.org/10.54512/YLLV2629
Show comments