Argitalpenak
Ikaskuntzaz ohartzea atzerriko hizkuntzen eskolan (II): garapenerako orientabideak
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide zenbakia:
- 92
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- e-Hizpide zenbakia:
- 92
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bisitak: 1406
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Artikulu honek bi zati ditu. e-HIZPIDEren 91. zenbakian argitaratu zen lehenengo zatia. Teoria erakusten da bertan, honako hau azaltzeko: hausnarketak, kontzientziak eta metakognizioak zer nolako garrantzia duten atzerriko hizkuntzen irakaskuntzan. Sakonago aztertzen da, ondoren, hiru alderdi horiek eskolan nola ezartzen diren, eta estrategien irakaskuntzak zein irakaslearen rolak nolako garrantzia duten. Bigarren zati honetan, berriz, proposamen praktiko batzuk eskaintzen dira eskolan ikaskuntzarekiko kontzientzia lantzeko. Ondorengoak baliatuko dituzte proposamenok: hausnarketa, norberaren ikas-alorrak eta hizkuntza bat ikasteak duen esanahiari buruzko eztabaida eta komunikazioa bultzatzen dutenak ikus-entzunezko materialak.
https://doi.org/10.54512/LQLP8493