Hizkuntzen irakaskuntzari aplikatutako bitartekotza kontzeptua

Argitaratua: Thursday, 27 October 2022, 8:44 AM
Adolfo Sánchez Cuadrado

Kontzeptu berri eta konplexu baten aurrean, hura ezagutzeko estrategia on bat izan daiteke haren esparruko funtsezko beste elementu batzuekin erlazionatzea. Bitartekotza hizkuntzen irakaskuntzaren esparruko funtsezko honako lau kontzeptu hauetan uztar daiteke: ekintzara bideratutako ikuspegia, komunikazio-moduaren kontzeptua, atazaren kontzeptua eta ikuspegi integratzailea. Artikulu honetan, banan-banan aztertuko ditugu.

https://doi.org/10.54512/DZWW5624


Jatorrizko argitalpena:
  • Sánchez Cuadrado, A. (2022). El concepto de mediación aplicado a la enseñanza de lenguas. In A. Sánchez Cuadrado (koord), Mediación en el aprendizaje de lenguas. Estrategias y recursos (24-36. or.). Edelsa-Anaya.
Egilearen eta argitaletxearen baimenaz egokitua, itzulia eta argitaratua.




Beste eduki interesgarriak

Adolfo Sánchez-Cuadrado

1195 - Aplicación del CEFR Companion Volume para integrar la mediación en la enseñanza y evaluación del euskera a la población adulta (bideo-laburpena)

2021eko uztailaren 6, 7, 8 eta 16an Adolfo Sánchezek "Aplicación del CEFR Companion Volume para integrar la mediación en la enseñanza y evaluación del euskera a la población adulta" ikastaroa eman zuen Zoom bidez, HABEk antolatuta. Beheko bideoan, ikastaro horretan landutako edukien gako nagusiak bildu ditu.
Adolfo Sánchez Cuadrado

Hizkuntzen irakaskuntzari aplikatutako bitartekotza kontzeptua: aurkezpena

"Mediación en el aprendizaje de lenguas: estrategias y recursos" liburuaren online aurkezpenean Adolfo Sánchez Cuadrado berak idatzitako 1. atalaz ("El concepto de mediación aplicado a la enseñanza de lenguas") mintzatu zen. Besteak beste, EEMB LOan dagoen 2. irudia azaldu zuen (ulermenaren, ekoizpenaren, elkarreraginaren eta bitartekotzaren arteko harremana).