Adimen artifizialari buruzko erreferentziak (2023ko ekaina)

Argitaratua: Monday, 26 June 2023, 10:41 AM
pexels-thisisengineering-3861969

Adimen artifizialaren inguruko gaiaren inguruan dagoen informazio-uholdeari (infoxikazioari) aurre egin nahian edo, hona hemen hizkuntzen ikas-irakaskuntzaren esparrurako erreferentzien zerrenda eguneratu bat (testu idatziak, bideoak...).

(Argazkia: ThisIsEngineering) 


Bravo Reyes, C. (2023, maiatzaren 7a). Sugerencias para preguntar con éxito a ChatGPT. 366-días. Blog de opinión sobre educación. https://366-dias.blogspot.com/2023/05/sugerencias-para-preguntar-con-exito.html

Bravo Reyes, C., Corzon Gutiérrez, W. Y., David Emanuel Fischer Lopez, D, E., eta Negrete Chore, J. (2023, ekainaren 6a). Utilidad de ChatGPT para el trabajo de profesores de Ciencias Sociales en la educación superior (entrevista a ChatGPT). Observatorio de Tecnología e Innovación Educativa. Ciencias de la Educación. https://bit.ly/entrevista_chatgpt

Cassany, D. (2023). ChatGPT: ¿Amigo o enemigo? Calidoscopi, 12. https://www.upf.edu/web/360upf/numero12/calidoscopi/daniel-cassany

Editorial Difusión (2023, apirilaren 27a). Webinar ChatGPT y la IA ¿evolución o revolución?, con Olivia Espejel, Yolanda López y Sergio Troitiño. [Bideoa]. YouTube. https://youtu.be/C4xPXeGmF8s

EOIs coordinadas. (2023, maiatzaren 13a). IV Encuentro Virtual de EOIs Coordinadas: La inteligencia artificial: ¿amenaza o aliada?. Colección de enlaces de la reunión del 13 de mayo. [Infografia]. https://wakelet.com/wake/mUTDKPzj-7WI_L3EATz-g 

Fernández, Y. (2023, ekainaren 22a). ChatGPT como traductor: cómo usar la inteligencia artificial para traducir frases o textos. Xatakahttps://www.xataka.com/basics/chatgpt-como-traductor-como-usar-inteligencia-artificial-para-traducir-frases-textos

Gutiérrez-Rubí, A. (2023, ekainaren 16a). Maneras de pensar. Antoni Gutiérrez-Rubí. https://www.gutierrez-rubi.es/2023/06/16/maneras-de-pensar/

Ibáñez Ramos, M. (2023, martxoaren 28a). TxatGPT baliatu eskolak prestatzeko. Irakasbil.  https://www.ikasten.ikasbil.eus/mod/habecms/view.php/irakasbil/didakteka/txatgpt_baliatu_eskolak_prestatzeko

Martínez Belchi, E. (d.g.). Las IA como herramientas en el ámbito de la evaluación de idiomas. GIELE, Grupo de interés en evaluación de lenguas en España. Hemendi berreskuratua 2023ko ekainaren 23an https://app.lumi.education/run/mflXr0?fbclid=IwAR33C7wPS3n3ZJLq-_gm31RgFeIFEG9CwIpUVe-gQ9gf_HEWrxHaLdkbW9E#h5pbookid=644cead9099775aa767fdb94&chapter=h5p-interactive-book-chapter-075a2aa8-bf23-4fe0-bbb2-12cf2bf82789&section=0 

Mena, M. (2023, maiatzaren 13a). ChatGPT: la herramienta definitiva para corregir y mejorar tus writings de Cambridge. CambridgeMB. Examinations in English. https://cambridgemb.com/consejos-guias/chatgpt-la-herramienta-definitiva-para-corregir-y-mejorar-tus-writings-de-cambridge/

Mena, M.  (2023, maiatzaren 13a). Cómo utilizar ChatGPT para preparar tu examen de Cambridge (cualquier nivel). CambridgeMB. Examinations in English. https://cambridgemb.com/consejos-guias/como-utilizar-chatgpt-para-preparar-tu-examen-de-cambridge-cualquier-nivel/

Muñoz-Basols, J., Neville, C., Lafford, B. A. eta Godev, C. (2023). Potentialities of Applied Translation for Language Learning in the Era of Artificial Intelligence. Hispania106(2). https://muse.jhu.edu/pub/1/article/899427

Muñoz-Basols, J. eta Fuertes Gutiérrez, M. (prentsan). Oportunidades de la inteligencia artificial (IA) en la enseñanza-aprendizaje de lenguas. In J. Muñoz-Basols, M. Fuertes Gutiérrez & L. Cerezo (Ed.), La enseñanza del español mediada por tecnología. De la justicia social a la inteligencia artificial (IA). Routledge.

Pajuelo, L. (d.g.). 5 ideas (y algunas propuestas adicionales) para utilizar ChatGPT en el aula. Educación 3.0. Hemendik berreskuratua 2023ko ekainaren 23an https://www.educaciontrespuntocero.com/tecnologia/chatgpt-en-el-aula-ideas/

realTIC UB (2023, ekainaren 19a). El ChatGPT como asistente en la clase de ELE. [Bideoa].  You Tube. https://youtu.be/Y_G9MGcT2nQ

Sabzalieva, E. eta Valentini, A. (2023). ChatGPT e Inteligencia Artificial en la educación superior. UNESCO. 

Sánchez, M. M. (2023, maiatzaren 23a). Consejos para evaluar en la era del chatGPT. TIC@ Educaciónhttps://mmarsanchez.es/index.php/2023/05/23/consejos-para-evaluar-en-la-era-de-chat-gpt/


Beste eduki interesgarriak

Adimen artifiziala_Alejandra Koch

chatGPT aplikazioa: harriduratik erabilera didaktikora

Ba al dakizu zer den chatGPT izeneko adimen artifizialeko aplikazioa? Erabili al duzu? Sarrera honetan, une honetan gaia zertan den azaldu digu Abel Camachok; hizkuntzen ikas-irakaskuntzaren esparruan gerora zer gerta litekeen ere zirriborratu du.
Marga Ibáñez

TxatGPT baliatu eskolak prestatzeko

Puri-purian dugun gaia dugu adimen artifizialarena. Sarrera honetan, izan duen esperientzia kontatuko du Marga Ibáñez euskara-irakasleak eta eskolan erabiltzeko aukera batzuk aurkeztuko ditu.
pexels-thisisengineering-3861969

Adimen artifizialari buruzko erreferentziak (2024ko martxoa)

Adimen artifizialaren inguruko gaiaren inguruan dagoen informazio-uholdeari (infoxikazioari) aurre egin nahian edo, hona hemen hizkuntzen ikas-irakaskuntzaren esparrurako erreferentzien zerrenda eguneratu bat (testu idatziak, bideoak...), 2023ko ekainean egindakoari jarraikiz. Irudia: ThisIsEngineering