Bideoteka
H415 - La gestión de las macrodestrezas lingüísticas en los enfoques contemporáneos
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Irakasten-arloak:
- Metodoa
- IFB zenbakia:
- 119
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- Irakasten-arloak:
- Metodoa
- IFB zenbakia:
- 119
- Bideoteka:
- IFB Irakasleen formaziorako bideo-saila
- Bisitak: 1519
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Bideo osoa entzungai eta ikusgai izateaz gain, bideoak euskaraz prestatutako honako idatzizko laburpen hau duzue, eta bertan, bideoko ideia nagusiak daude:
Competencia metodológica para la enseñanza y el aprendizaje ikastaroa. Miramar 2016
Hizkuntz trebetasunen kudeaketa egungo ikuspegietan
Gaitasun komunikatiboa areagotzeko garaian, ohikoa izan da modu isolatuan lau trebetasunen garapenean oinarritzea: irakurmena, entzumena, mintzamena eta idazmena. Diaz Maggliolik hitzetan, trebetasunak era askotara landu izan dira ikasgelan, baina zein neurritan irakasten?
Halabeharrez, egunerokoan ez dira inoiz isolaturik bideratzen; esaterako, idazten duenak behin eta berriz irakurtzen du testua, eta bakarrizketak kudeatzen du prozesua. Baina uztarturik ageri badira ere, sarritan atomizatu egiten dira ikasgelan, ikas-prozesuari errentagarritasun handiagoa aterako zaiolakoan.
Gaitasuna berariazko testuinguru eta egoera komunikatiboetan gauzatzen bada eta berorietan trebetasunak uztarturik ageri badira, ez du zentzurik banan bana lantzeak, ez ekoizpen- ezta ulermen-mailan ere, horrela jokatzeak ez baitu komunikagaitasuna areagotzen laguntzen.