Argitalpenak
Twitter: irakasleen garapen profesionala eta praktika-komunitateak
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- e-Hizpide zenbakia:
- 93
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- e-Hizpide zenbakia:
- 93
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bisitak: 1144
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Artikulu honetan aipatzen diren hizkuntza-irakasleek Twitter erabiltzen dute garapen profesional jarraiturako, #MFLtwitterati traol-hitzaren bidez. Oinarritzat hartuz inkesta bat (n = 116) eta elkarrizketak (n = 11), irakasle multzo horrek traol-hitz hori erabili eta Twitterrek beren lanean nola eragiten dien ebaluatu da. Emaitzen arabera, gehienek probatzen dituzte sare horretako iradokizunak eta ideiak, eta horrek eragin positiboa du beren irakasle-lanean. Azkenik, traol-hitz horren erabiltzaileak praktika-komunitate bat ote diren jorratzen da.
https://doi.org/10.54512/SMMS8111
Jatorrizko argitalpena:
Rosell-Aguilar, F. (2018). Twitter: A Professional Development and Community of Practice Tool for Teachers. Journal of Interactive Media in Education, 2018(1): 6, 1–12 or. DOI: https://doi.org/10.5334/jime.452
Beraien baimenez egokitua, itzulia eta argitaratua.