Argitalpenak
Bigarren hizkuntzen klaseetako plangintza: hiru aldiko narratiba
Argitaratua: Wednesday, 6 October 2021, 1:29 PM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- e-Hizpide zenbakia:
- 98
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Area of knowledge:
- e-Hizpide zenbakia:
- 98
- Bisitak: 1499
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Gizartean, narratibak beti izan dira presente; batez ere, irakaskuntza-eremuan. Hauxe da gure proposamena: ikasleak narratiba horiek eraikitzeko lanetan inplikatzea, gehiago motiba daitezen ikasprozesuan. Horretarako, eskola-plangintzak diseinatzea izango da irakaslearen rola, narrazio-egitura argiak segi ditzaten, ezusteko norabide-aldaketa eta guzti, ikasleek erabakiak hartu eta hipotesiak prestatu behar izan ditzaten, emaitza posibleak aurkitzeko ikasgelan guztien artean lantzen ari diren istorioari. Eskola-plangintzak diseinatzeko ideiez aparte, joko batzuk ere aurkeztuko ditugu, ikasgelan erabili ohi direnak, nahiz eta ez diren sortu bigarren hizkuntzak irakasteko.
https://doi.org/10.54512/ZBDA9353
Show comments