Didakteka
Loop-input: Trebatzalleentzako estrategia berria
Argitaratua: Saturday, 24 August 1991, 10:25 AM
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 27

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 27
- Bisitak: 810
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Hizkuntz irakasleen trebakuntzan, trebatze-saioetan prozedura-aukerei buruzko oso ardura gutxi dagoela erakutsi zuen inkesta txiki batek. Artikulu hau, baita autorea orain lantzen ari den bi liburuak ere, trebaketariei informazioa transmititzeko metodo ezberdinei buruz trebatzaileen kontzientzia areagotzen saiatzen da.
Hau, batez ere, esperientziazko ikaskuntzarako marko berri baten eskema emanez egiten da hemen, transmisio-eredu hutsak baino denbora gutxiago eta giza baliabide gutxiago eskatzen duena. "Loop-input" deituriko eredu berriak, trebatze-saioen edukia saio hauen prozesuan isladatzea inplikatzen du. "Loop-input" delakoaren bi adibide labur ematen zaizkigu, eta beste bat luzeagoa ondoren.
Show comments