Didakteka
lkasteari buruzko jabetze- prozesua eta irakaslearen prestakuntza: egunkarien erabilera
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 34
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Areas of knowledge:
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 34
- Bisitak: 789
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Artikulu honek bigarren hizkuntza ikastean izandako esperientziaren berri ematen du. lngeleseko irakasleak dira egileak eta euskara eta alemaniera ikasteko prozesua deskribatzen dute. Esperientzia hauek ikasturtean zehar idatzitako oharretan islatzen dira, egunkariak irakasprozesuari zein norberaren estrategiei buruz gogoeta egiteko tresnak izan direlarik. Ikerketa-mota honetako ezaugarriekin batera metodología azaltzen da, egileek aipatutako hizkuntzak ikasterakoan idatzitako hainbat ohar emanez. Emaitzen arabera, bigarren hizkuntzak bereganatze- prozesuan motibazioa eta faktore afektiboek duten garrantzia azpimarratu ondoren, aldagai hauen eragina baloratzen dute. Era berean, ikasleen ikaskuntzarako eta irakasleen prestakuntzarako egunkariak erabiltzearen abantailak eztabaidatzen dira.