Didakteka
Helduen euskalduntzearen azterketa. 2009-2010 / 2018-2019_Monografiak 6
- Atalak:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:

- Atalak:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bisitak: 1140
- Iruzkinak: 2
- Gogokoak: 1
SARRERA
HABEk eskatutakoari erantzuteko, LKS Next-ek 2021eko apirilean aurkeztu zuen “Euskaltegien bilakaera eta etorkizuna 2009-10 / 2018-19” txostenean datza “Helduen euskalduntzearen azterketa. 2009-10 / 2018-19” 6. monografiko honen oinarria. Hala, Hizpide aldizkariaren 68. eta 83. zenbaki monografikoetan landutako ildoei jarraikiz (Elortza eta Perales, 2008; Elortza eta Mungia, 2014), azken urteotako helduen euskalduntzearen argazki bat aurkeztu nahi da.
Bestalde, Euskal Autonomia Erkidegoan dagoen helduen euskalduntze-sareari erreparatu zaiola azpimarratu behar da; alegia, HABEk sustatuko sektoreari. Izan ere, badaude EAEn euskalduntzearen alorrean diharduten beste erakunde batzuk, Hizkuntza Eskola Ofizialak besteak beste, edo EAEtik kanpo euskalduntzean ari diren erakunde eta ikasleak, baina horiek guztiak ez dira monografiko honetan jasoko.AURKIBIDEA
I. SARRERA
II. HELDUEN EUSKALDUNTZE-SAREA
1. Egituraren deskripzioa
2. Jardueraren testuingurua
2.1. Bezeroak
2.2. Eskaintza
2.3. Helduen Euskalduntzearen Oinarrizko Curriculuma (HEOC)
2.4. Laburpena
III. AZKEN 10 URTEETAKO GARAPENA
1. Prozesuaren oinarriak
2. HABE-ren erregistroan inskribatutako euskaltegiak
2.1. Ikasleen taldearen deskripzioa
2.2. Ikasketa-baldintzak
2.3. Irakaskuntza-mota
2.4. Sistemaren emaitza orokorrak
2.5. Faktoreen eragina
2.6. Higadura
2.7. Maila egiaztatzeko prozesua
2.8. Eskaintza lurraldean eta urtean zehar
IV. IRAKASLEAK
1. Irakasle-kopurua
1.1. Irakasle- eta ikasle-kopuruen arteko erlazioa
1.2. Irakasle-kopuruaren bilakaera
2. Irakasleen ezaugarriak
2.1. Sexua
2.2. Adina
2.3. Ikasketak
3. Laburpena
V. LABURPEN OROKORRA.
1. Ikasleak
2. Irakasleak
3. Emaitzak
VI. BIBLIOGRAFIA
DOI
https://doi.org/10.54512/ULQJ7251