Irakasbil
Bilatzailea
Bilatzailea
- Atala:
- irakasbil-kudeaketa:
- irakasbil-kudeaketa
Bagoaz A2E21 Turistak
- Didakteka
- Sortua: 29 July 2016
- Bisitak: 609
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ekintza komunikatiboa: Iritzia eman beharko duzue, Josuren eta Amaiaren arteko harremanari buruz.
Egoera: Josu aukeratu ezinda Lide eta Amaiaren artean. Amaiak denbora emango dio pentsatzeko.
Hizkuntza: Gramatika: Niri iruditzen zait / Nik uste dut ... (e)LA. Nire ustez... da. Funtzioa: Norbaiti edo zerbaiti buruz iritzia arrazoitu.
- Atala:
- Level:
- A2
- Irakasten-arloak:
- Bagoaz bilduma
- Gaiak HEOC:
- AISIALDIA: Kirola, jolasa / jokoak, musika, zaletasunak, bidaiak, oporrak...
- Funtzioak HEOC:
- Giza harremanak eta konplimenduak / Eskerrak ematea.
- Solaskidearengan eragitea / Laguntza eskatzea eta eskaintzea.
Bagoaz A2E25 Maiteminduta
- Didakteka
- Sortua: 29 July 2016
- Bisitak: 634
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ekintza komunikatiboa: Iritzia eman Josuren eta Amaiaren arteko harremanari buruz.
Egoera: Josu aukeratu ezinda Lide eta Amaiaren artean. Amaiak denbora emango dio pentsatzeko.
Hizkuntza: Gramatika: A.L: Niri iruditzen zait / Nik uste dut ... (e)LA. Nire ustez... da. Funtzioa: Norbaiti edo zerbaiti buruz iritzia arrazoitu.
- Atala:
- Level:
- A2
- Irakasten-arloak:
- Bagoaz bilduma
- Gaiak HEOC:
- GIZA HARREMANAK ETA HARREMAN SOZIALAK: Familia, lagunak, ikaskideak, lankideak, auzokideak, elkarteak...
- Funtzioak HEOC:
- Iritziak, ezagutzak eta jarrerak adieraztea eta egiaztatzea / Norbaiti buruz edo zerbaiti buruz iritzia eskatzea eta ematea.
Bagoaz. A1E21. Zenbat buru hainbat plan
- Didakteka
- Sortua: 26 July 2016
- Bisitak: 533
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Ekintza komunikatiboa: Binaka, gustuko plana aukeratu. Aukeratutako plana besteei proposatu eta denen artean bat adostu.
Egoera: Unibertsitatean, lagunartean astebururako planak egiten.
Hizkuntza: Gramatiak: aditza geroaldian; Baldintza erreala: zer iruditzen zaizu(e)..../ …-T(z)en BAgara?- …-T(z)en BAdugu? Funtzioa: Aisialdirako planak proposatu eta adostea
- Atala:
- Level:
- A1
- Irakasten-arloak:
- Bagoaz bilduma
- Gaiak HEOC:
- AISIALDIA: Kirola, jolasa / jokoak, musika, zaletasunak, bidaiak, oporrak...
- EUSKAL HERRIA ETA BESTE HERRIALDEAK: Lurraldeak, eskualdeak, hiriak, nazioak...
Bagoaz. A1E25 Ezin duzue igogailua erabili
- Didakteka
- Sortua: 26 July 2016
- Bisitak: 526
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
- Atala:
- Level:
- A1
- Irakasten-arloak:
- Bagoaz bilduma
- Gaiak HEOC:
- HERRIA ETA HIRIA: Herria, hiria, kaleak, eskualdea, eraikuntzak, zerbitzuak...
Iruñea ala Iruña?
- Didakteka
- Sortua: 22 April 2016
- Bisitak: 628
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Hizkuntzalaritza eta politika nahasten dira aukera honetan, beste askotan baino nabarmenago. Ibon Sarasolak garbi bereizten ditu eta baita hautua egin ere, Euskadi Irratiko saio honetan. Besteak beste hau esaten du: "Hizkuntzen batasuna gauza artifiziala da definizioz eta ... ez da ukitu behar. Eman dezagun arrazoia badute ere Iruñaren aldekoek, ezin zaie eman.... Batasuna da... nahiago dut bat okerra, hori da batasuna, bi on baino,"
- Atala:
- Egilea:
- Sarasola, Ibon
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- Hizkuntza-arloa:
- Linguistics
Gramatika lantzen helduentzako euskararen irakaskuntzan: lau estrategia didaktiko
- Didakteka
- Sortua: 18 May 2004
- Bisitak: 861
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Azken urteotan, helduen euskalduntze-alfabetatzearen esparruan, aldabide nabarmena egin dugu. Laurogeigarren hamarkadaren hasieran, Eusko Jaurlaritzak prozesu hori abian jarri zuenean, honakoa izan genuen erronka nagusi: gramatika formalean ardaztutako irakas-ereduen mugak gainditzea eta geure praktikan txertatzea “gaitasuna”, “elkarreragina”, “estrategiak”, “diskurtsoa”... bezalako ideiak. Eta irakasbidea aldatu ahala, gauzak beste modu batera ulertzen hasi gara: gramatika lantzeko garai bateko moldeak ez direla erraz bateratzen komunikazioan ardaztutako eredu berriekin; eta ohartzen hasi gara, nolabait, gramatika eskuratzea uste baino prozesu korapilotsuagoa dela.
Hizlariak ikuspegi-aldaketa hainbat ardatzen inguruan eman dela azalduko du; baita bi korapilo ere, ikaskuntzaren alderdi psikologikoari lotuak: gramatika modu eraginkorrean ikasteko baldintzekin zerikusia duena, lehena; eta formari arreta jartzeak gaitasunaren garapenean duen ustezko ekarpenarekin zerikusia duena, bigarrena. Eta azalpen hori egin ondoren, gramatika ikasteko ataza-ereduak izango ditu aztergai: input-ari begirakoak, output-era bideratutakoak, birformulazio-atazak eta gramatikaren ikaskuntza espliziturako atazak. Azkenik, amaiera emango dio saioari, eredu bateratzaile baten inguruko gogoeta batzuk eginez.
- Atala:
- Egilea:
- Ezeiza Ramos, Joseba
- Dokumentu-mota:
- Bideoa / Entzungaia
- HABE & EHU Summer Courses
- Area of knowledge:
- Didaktika
- Edukiak:
- Gaitasun linguistikoa
Deklinabideko leku-denbora kasuak (eta II)
- Didakteka
- Sortua: 17 April 2003
- Bisitak: 843
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Bigarren artikulu honetan egileak erakutsi gura luke deklinabideko lekudenbora kasuetan (-n, -ra, -tik, -ko...) erabiliz gero determinatzailetzat zenbatzaile zehaztuak (zenbakiak) eta zenbatzaile zehaztugabeak (zenbat, zenbait, hainbat, anitz ...), denborazkoak ez beste unita te guztiak (metro, gradu, kilo, euro...), halakotzat erabiltzen badira, a/egia, magnitudeak neurtzeko, deklinatzen direla mugatu singularrean [Sei (gradu/metro!kilo/euro)AN; hainbat (gradu/metro!kilo/euro)AN] gure Autonomia Erkidegoan (Bizkaia-Gipuzkoa-Araba) behinik behin (beharbada, baita Nafarroa Erkidegoan ere, parterik mendebalderenean-edo). Esandakoa frogatzeko, erabiltzen ditu Bizkai-Gipuzkoako 50en bat idazleren adibideak, guztira 200en bat, eta Nafarroako ahozko batzuk eta idatzizko bat edo beste.
- Atala:
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 52
- Hizkuntza-arloa:
- Linguistics
Kontaketaren lantzea euskalduntzearen 4. urratsean
- Didakteka
- Sortua: 29 December 1993
- Bisitak: 364
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Euskalduntzearen programaren arabera, aparteko garrantzia du kontaketak 4. urratsean. Besteak beste, honela zehazten du programak zer trebetasun-rnaila lortu behar duen ikasleak urrats horretan: Entzumenean: kontaketak edo narrazioak ulertzeko gai izatea, nahiz ... Idazmenean: gertaerak kontatuz, testu jarraiak idazteko gai izatea.
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Hizpideko artikulua
- Trebetasunak:
- Idazmena
- Hizpide / Zutabe zenbakia:
- 33