Euskaltegietan eta euskararen autoikaskuntzarako zentro homologatuetan desgaitasuna duten ikasleen analisia_Monografiak 11

Argitaratua: Tuesday, 15 October 2024, 3:05 PM
LIBURUAREN AZALA

Sarrera


Euskaltegietan desgaitasuna duten ikasleei buruzko ikerketa egin du Siadeco Ikerketa Aplikatuaren Elkarteak HABEk eskatuta. Ikerketa honen helburu nagusia da helduen euskalduntzearen jardunean desgaitasuna duten pertsonen analisia egitea: egungo egoera zein den eta etorkizuneko erronkak zein izango diren.

Dokumentu honetan, beraz, ikerketarekin zerikusia duten aspektu nagusiak jasotzen dira: lanketa kuantitatiboarekin nahiz kualitatiboarekin zerikusia dutenak.

 

Aurkibidea


I. SARRERA   

II. IKERKETAREN AURKEZPENA

  1. Helburua
  2. Metodologia

III.  DESGAITASUNA DUTEN IKASLEAK: ZERTAZ ARI GARA?

IV. DESGAITASUNEN BAT DUTEN IKASLEAK EUSKALTEGIAN

  1. Euskaltegietako ezaugarriak.
  2. Desgaitasunen bat duten ikasleak euskaltegian.
  3. Ikasleen ezaugarriak.
  4. Ikasleen desgaitasunak eta berariazko beharrak.
V. EUSKALTEGIEK HARTZEN DITUZTEN NEURRIAK, EUSKALTEGIEN PRESTAKUNTZA ETA EUSKALTEGIEK JASOTAKO LAGUNTZA

  1. Desgaitasunen bat duten ikasleen identifikazioa eta inklusioa
  2. Euskaltegiko egokitzapenak eta hartzen diren neurriak
  3. Irisgarritasun-neurriak
  4. Irakasleen prestakuntza
  5. Euskaltegien baliabideak eta laguntza
VI. IKASLEEN ASEBETETZEA ETA BALORAZIOA

VII.  AURRERA BEGIRAKO ERRONKAK ETA NEURRIAK

  1. Euskaltegien epe laburreko erronkak
  2. Aurrerantzean hartu beharreko neurriak
VIII. EMAITZA NAGUSIAK

IX. ONDORIOAK

  1. Gaiari heltzeko premia dago
  2. Desgaitasunen bat duen ikaslearen hasierako identifikazioak ikasprozesua erraztuko lioke bai euskaltegiari, baita ikasleari berari ere  
  3. Desgaitasunen zein helburuen araberako egokitzapenak ahalbidetzea, behar bereziak dituztenei erantzuteko
  4. Euskaltegiak, eta zehazki, irakasleak ez daude ongi prestatuta arlo honetan eta formakuntza behar dute (% 87,8)
  5. Euskaltegiek baliabideak behar dituzte behar bereziei erantzuteko neurriak hartzeko
  6. Desgaitasunen bat duten ikasleen ikasprozesua ahalik eta atseginena izan dadin, habe euskaltegien bidelagun izatea eskatu dute  

X. BIBLIOGRAFIA 

XI. ERANSKINAK




  

DOI

https://doi.org/10.54512/XBWO4666


Oharra: erantsita dagoen pdf dokumentuan nabigatzeko aukera dago.