Hizkuntzak irakasteko bideoak sortzeko aholkuak

Argitaratua: Tuesday, 10 September 2024, 1:50 PM
Elena Prieto Pérez

Helduen euskalduntzean bideoaren erabileraz egindako ForVid ikerketako emaitzei erreparatuta, irakasleek zein ikasleek grabatutako bideoen ekoizpena areagotzeko bideak eskaintzea da artikulu honen xede nagusia. Hala, hizkuntza-irakasleek grabatutako bideoek dituzten abantailak azpimarratu ondoren, hizkuntzak irakasteko bideo-mota nagusiak azalduko dira labur-labur eta horrelako bideoak sortzeko aholkuak emango dira alderdi nagusiei erreparatuta, hala nola plangintzari, edukien antolaketari eta grabazioaren kalitateari. Amaitzeko, zenbait bideo-formatu aztertuko dira, hain zuzen ere ikuspuntu teknikoari begira sinpleenak direnak (ikus-entzunezko edizio- eta postprodukzio-ezagutza sakonak behar ez dituztenak).

https://doi.org/10.54512/YOYB2012

Beste eduki interesgarriak

Elena Prieto

Bideoaren erabilera didaktikoari buruzko web-mintegia (bideo-laburpena)

Elena Prieto irakasleak bideoaren erabilera didaktikoari buruzko web-mintegia eskaini zuen maiatzaren 22an, HABEk antolatuta. Beheko bideoan, saio horretan emandako gako nagusiak laburbildu ditu adituak.