Aldizkariaren 103. zenbakia itxi da (https://doi.org/10.54512/AXUC8966), 2024ko urtarriletik ekainera argitara eman diren zazpi artikuluak jasota.
Beti bezala, denak doan eskura Irakasbil atarian, CC (by-nc-nd) lizentziapean; Dialnet atarian ere badago.
Hona hemen zeintzuk diren artikuluak eta egileak, atalka sailkatuta.
BESTELAKO LANKIDETZAK
Hezkuntza-laguntza espezifikoak eta irisgarritasuna: helduen euskalduntzerako zenbait helduleku (Irune Ibarra)
Hezkuntza-baliabide digitalen irisgarritasuna (Zuriñe de Anzola)
Hizkuntzen irakaskuntzan eta erabileran genero-ikuspegia txertatzeari buruzko gogoeta: euskararen kasua (María Silvestre)
Ireki ditzagun gure ikasgeletako ateak: berdinen arteko behaketa, irakasleen garapen profesionalerako estrategia (Ana Fernández Torres eta María Sánchez Tornel)
BESTE ITURRIETATIK
Hizkuntzak ikasteko itzulpengintza aplikatuaren potentzialtasunak adimen artifizialaren aroan (Javier Muñoz-Basols, Craig Neville, Barbara A. Lafford eta Concepción Godev)IKERKETAK
Euskara-eskoletan eraginkortasun didaktikoa hobetzeko proposamen bat (Axun Urtzelai)GEURE ITURRIETATIK
"Jardun bikoa helduen euskalduntzean" ibibideko ikastaroen barrenetik (Marga Ibáñez eta Andoni Tolosa)