"Discursos auténticos: las comprensiones audiovisuales a prueba" sarrera argitaratu dute DIfusion argitaletxearen Materia prima blogean; Jaume Batlle dugu idazlea oraingoan.
Artikulu honetan, ahozko hizketaren berezko elementuak, hala nola zalantzak, etenak eta autozuzenketak, ikasgelako entzumen- eta ikus-entzunezko ulermen-jardueretan sartzeari buruz hausnartzen du egileak. Tradizioz, benetako testuak erabili nahi ziren, baina ikasleen ulermena errazteko elementu nahasgarriak saihestu egiten ziren. Hala ere, argudiatzen da elementu horiek ezabatzeak egiazkotasuna kentzen diola ahozko diskurtsoari. Elementu horiek barne hartzen dituzten bideo eta audioen adibideak aurkezten dira, gaztelania ikasteko materialetako adibideak hain zuzen, ikasleen ulermenean eragin nabarmenik ez dutela erakutsiz. Ikus-entzunezko input mota honek ikasleei ikasten ari diren hizkuntzan elkarrekintzan hitz egitearen ikuspegi errealistagoa ematen diela iradokitzen da, ingurune akademikotik kanpo errealitateari aurre egiteko prestatuz.