Honako albiste hau irarri dugu: Elhuyarrek sare neuronaletan oinarritutako ahots automatikoak (TTS) sortu ditu. Bestela esanda, testuak ahots bihurtzeko sistema neuronalak sortu dituzte eta haiek gizartearen eskura jarri.
Testua ahots bihurtzeko sistema neuronalak sortu ditu Elhuyarrek
by Iñaki Murua -
Number of replies: 6
In reply to Iñaki Murua
Er: Testua ahots bihurtzeko sistema neuronalak sortu ditu Elhuyarrek
by Ainara Maya Urroz -
Interesgarria inondik ere eta oso baliagarria hezkuntzan ere, ikusmen-desgaitasunen bat duen ikaslearentzat Elhuyarrek iragarritakoa, paperean idatzita dagoena, testua adi entzuteko. Eskerrik asko, Iñaki!
In reply to Iñaki Murua
by marga ibáñez -
Ze ondo. Nik bat erabiltzen dut ikasteko, apunteak mp3-an sartzen ditut eta paseoan edo joan-etorrietan denbora aprobetxatzen dut, baina bakarrik daki gaztelaniaz eta ingelesez egiten... orain euskeraz ere ahalko dut!
In reply to Iñaki Murua
Eskerrik asko. Eta kontrakoa egiteko aplikaziorik badago? Hau da, ahotsa testu bihurtzeko?
In reply to Julen Albizbeaskoetxea Hormaetxea
by Ainara Maya Urroz -
Ahotsa testu bihurtzeko, Speech-to-text nahiz Dictanote bezalako aplikazioak daudela badakit, euskaraz ere erabil daitezkeenak.
by marga ibáñez -
ADITU duzu ahots ezagutzailea, nahiko ona da, baina ordaindu behar da.
Ahotsa testu idatzi bihurtzekoa ere ba omen dago, bai; ez dakit nolako kalitatea eskainiko duen-- nik ez dut probatu eta-- baina hemengo informatikoei behin halakorik ote zeukaten galdetu nienean, honako hau eskaini zidaten (hori bai, ordaintzekoa ei da).
Zorte ona izan!