Irakasbil-foroa

Testua ahots bihurtzeko sistema neuronalak sortu ditu Elhuyarrek

Testua ahots bihurtzeko sistema neuronalak sortu ditu Elhuyarrek

by Iñaki Murua -
Number of replies: 6

Honako albiste hau irarri dugu: Elhuyarrek sare neuronaletan oinarritutako ahots automatikoak (TTS) sortu ditu. Bestela esanda, testuak ahots bihurtzeko sistema neuronalak sortu dituzte eta haiek gizartearen eskura jarri.

In reply to Iñaki Murua

Er: Testua ahots bihurtzeko sistema neuronalak sortu ditu Elhuyarrek

by Ainara Maya Urroz -
Interesgarria inondik ere eta oso baliagarria hezkuntzan ere, ikusmen-desgaitasunen bat duen ikaslearentzat Elhuyarrek iragarritakoa, paperean idatzita dagoena, testua adi entzuteko. Eskerrik asko, Iñaki!
In reply to Iñaki Murua

by marga ibáñez -
Ze ondo. Nik bat erabiltzen dut ikasteko, apunteak mp3-an sartzen ditut eta paseoan edo joan-etorrietan denbora aprobetxatzen dut, baina bakarrik daki gaztelaniaz eta ingelesez egiten... orain euskeraz ere ahalko dut!

In reply to Iñaki Murua

by Julen Albizbeaskoetxea Hormaetxea -

Eskerrik asko. Eta kontrakoa egiteko aplikaziorik badago? Hau da, ahotsa testu bihurtzeko?

In reply to Julen Albizbeaskoetxea Hormaetxea

by Ainara Maya Urroz -
Ahotsa testu bihurtzeko, Speech-to-text nahiz Dictanote bezalako aplikazioak daudela badakit, euskaraz ere erabil daitezkeenak.

by marga ibáñez -
ADITU duzu ahots ezagutzailea, nahiko ona da, baina ordaindu behar da.

by Joxe Mari Landa Mendibe -
Ahotsa testu idatzi bihurtzekoa ere ba omen dago, bai;  ez dakit nolako kalitatea eskainiko duen-- nik ez dut probatu eta-- baina hemengo informatikoei behin halakorik ote zeukaten galdetu nienean, honako hau eskaini zidaten (hori bai, ordaintzekoa ei da).

Zorte ona izan!