Irakasbil
Prestakuntza-jarduerak
1252 – ¿Cómo planificar y dinamizar el aula con diferentes niveles?
Argitaratua: Monday, 12 May 2025, 11:17 AM
- Atala:
- Egilea:
- Area of knowledge:
- Jardueraren egoera:
- Matrikula itxita
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- AEK

- Atala:
- Egilea:
- Area of knowledge:
- Jardueraren egoera:
- Matrikula itxita
- Jardueraren antolatzaileak:
- HABE
- AEK
- Bisitak: 91
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 0
Irakaslea | Lola Torres |
Aurkezpena | Nola planifikatu jarduerak ikasgelan maila bat baino gehiago ditugunean? Nola erantzun ikasleen behar, erritmo eta maila ezberdinei? Nola diseinatu maila ezberdinetarako jarduerak, ikasle guztiek ikasi eta ahalik eta etekin handiena atera dezaten? Nola proposatu aldamiatze-teknika koherentea? Eta nola egin ikasle bakoitzaren jarraipen pertsonalizatua? Ikastaro honetan, ikuspegi praktiko eta aktibo batetik abiatuta, galdera horiei erantzungo zaie. Arreta berezia jarriko diegu hasierako mailetako talde heterogeneoei (A1, A2, B1). |
Data | 2025eko
irailaren 22, 23 eta 25 |
Ordutegia | 09:00-12:20 |
Iraupena | 15 ordu |
Ikastaro-mota | Online (Moodle + Zoom) Ikastaro itxia |
Antolatzailea | HABE eta AEK lankidetzan |
Hizkuntza | Gaztelania |
Hartzaileak | AEKko irakasleak |
0:05
Kaixo guztioi, Lola naiz, Lola
Torres, unibertsitate-testuinguruetan atzerriko hizkuntza gisa gaztelania
irakasten duen irakaslea eta irakasleentzako prestatzailea, hainbat
unibertsitate eta eskoletan, hala nola Nebrija Unibertsitatea, Kataluniako
Unibertsitate Irekia, Cervantes Institutua edo Campamento Norte, besteak beste.
0:23
Plazer handia da zuen ondoan
egotea tutore lanetan ikastaro honetan: "Nola planifikatu eta dinamizatu
hizkuntza-gela maila desberdinekin?" Gaurkotasun handiko eta ezinbesteko
ikastaroa da, non baliabideak, estrategiak eta dinamikak partekatuko ditugun
gure geletan egunero ditugun errealitate eta behar nagusietako bati
erantzuteko: nola planifikatu maila-aniztasuna kontuan hartuta? Nola erantzun
erritmo, aurrerapen eta ikaste-behar desberdinei?
0:53
Nola proposatu aldamiatze
koherente bat eta ikasle bakoitzarentzako jarraipen egoki eta pertsonalizatua?
Nola diseinatu maila anitzeko jarduerak ikasle guztiak inplikatzeko eta, azken
finean, jarduera horiek eta ikaskuntza bera modu naturalean eta eraginkorrean
garatzeko? Galdera horiei ikuspegi oso praktiko eta aktibo batetik erantzungo
diegu ikastaro honetan. Ikastaroan ikusiko dugu elkar, besarkada bat!
Show comments