Didakteka
"C de C1" metodoa
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Level:
- Irakasten-arloak:
- Metodoa
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Level:
- Irakasten-arloak:
- Metodoa
- Bisitak: 1335
- Iruzkinak: 1
- Gogokoak: 0
Difusion argitaletxeak gizarteratu berri duen “C de C1” manuala aitzakia hartuta, Carmen Soriano, egileetako bat da 114. podcast honetan elkarrizketatua. Solasaldian, C1 mailarako baliabide gutxi ez ote dauden aitatzen zaionean, eguneroko ekintza komunikatiboak burutzeko hizkuntza-maila horretako hiztunek erremintak izan badituztela dio, eta behar adinako autonomia hizkuntza-baliabideak aurkitzeko eta gaitasun komunikatiboa areagotzeko. Alegia, hasierako mailetako ikasleek ez bezala, ez dutela horren ikasketa formal baten beharrik.
“C de C1” metodoa gaika antolaturik datorrela aipatzen du, gaiak egitura eskaintzen diolako unitate didaktikoari. Lexikoa modu zabalean landurik dagoela, eta arreta berezia jarri dela alderdi gramatikalean eta diskurtsiboan, testuaren eraiketan eta lanketan betetzen duten funtzioengatik testu-tipologia ezagutzeko, eta, ahoz zein idatziz, testu-mota ezberdinak garatzeko eta lantzeko.
Ikaslearengan gaitasun kritikoa garatzea omen da lortu nahi den helburuetako bat, hau da, hausnarketaren bidez ikaslea kontziente bilakatzea bai diskurtsoaren helburuaz, bai enuntziatzailea zertaz baliatzen den helburua lortzeko, bai nola ainguratzen duen bere burua diskurtsoa osatzeko.