Euskara-irakasleen motibazioaren inguruko ikerketa: Emaitza nagusiak_Monografiak 10

Argitaratua: Monday, 16 October 2023, 12:34 PM
Monografiak 10
Sarrera

HABEk, LKS Next-en lankidetzari esker, euskara-irakasleen motibazioari buruzko ikerketa burutu du 2023an EAEko euskaltegietako irakasleen iritzia baliatuta, euskara-irakaslearen motibazioa helduak euskalduntzeko ikas-irakas prozesuaren eraginkortasunerako funtsezko faktore moduan ulertzen baita. Garrantzizkoa da irakaslearen rola eta ezinbestekoa eraginkorra izan dadin euskalduntzeko ahalegina. Irakaslea funtsezko faktorea da edozein ikas-irakas prozesutan, bere gain baitago prozesu hori bideratzeko lidergoa.

Dokumentu honetan, beraz, ikerketarekin zerikusia duten aspektu nagusiak jasotzen dira: lanketa kuantitatiboarekin nahiz kualitatiboarekin zerikusia dutenak.


Aurkibidea

I. SARRERA   

II. HELBURUA ETA PROZESUA 

  1. Helburua
  2. Prozesua

III. IKERKETAREN INGURUKO EMAITZAK

  1. Ikerketa kuantitatiboak
  2. Ikerketa kualitatiboak
IV. ONDORIO NAGUSIAK

  1. Motibazio-iturriak 
  2. Hobetu beharrekoak 

V. BIBLIOGRAFIA 

VI. ERANSKINAK

  1. Grafikoak (identifikazio-eremuen arabera) 
  2. Galdetegia  

DOI

https://doi.org/10.54512/SFID7381


Oharra: erantsita dagoen pdf dokumentuan nabigatzeko aukera dago.