Argitalpenak
Euskara-irakasleen motibazioaren inguruko ikerketa: Emaitza nagusiak_Monografiak 10
- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:

- Atala:
- Egilea:
- Dokumentu-mota:
- Saila e-Hizpide / Hizpide / Zutabe:
- Bisitak: 903
- Iruzkinak: 0
- Gogokoak: 1
Sarrera
HABEk, LKS Next-en lankidetzari esker, euskara-irakasleen motibazioari buruzko ikerketa burutu du 2023an EAEko euskaltegietako irakasleen iritzia baliatuta, euskara-irakaslearen motibazioa helduak euskalduntzeko ikas-irakas prozesuaren eraginkortasunerako funtsezko faktore moduan ulertzen baita. Garrantzizkoa da irakaslearen rola eta ezinbestekoa eraginkorra izan dadin euskalduntzeko ahalegina. Irakaslea funtsezko faktorea da edozein ikas-irakas prozesutan, bere gain baitago prozesu hori bideratzeko lidergoa.
Dokumentu honetan, beraz, ikerketarekin zerikusia duten aspektu nagusiak jasotzen dira: lanketa kuantitatiboarekin nahiz kualitatiboarekin zerikusia dutenak.
Aurkibidea
I. SARRERA
II. HELBURUA ETA PROZESUA
- Helburua
- Prozesua
III. IKERKETAREN INGURUKO EMAITZAK
- Ikerketa kuantitatiboak
- Ikerketa kualitatiboak
- Motibazio-iturriak
- Hobetu beharrekoak
V. BIBLIOGRAFIA
VI. ERANSKINAK
- Grafikoak (identifikazio-eremuen arabera)
- Galdetegia
DOI
https://doi.org/10.54512/SFID7381
Oharra: erantsita dagoen pdf dokumentuan nabigatzeko aukera dago.