ALIGNING LANGUAGE EDUCATION WITH THE CEFR: A MANUAL eskuliburuaren gaztelaniazko itzulpen ofiziala

ALIGNING LANGUAGE EDUCATION WITH THE CEFR: A MANUAL eskuliburuaren gaztelaniazko itzulpen ofiziala

de Iñaki Villoslada Fdez. -
Número de respuestas: 3

2024an, Instituto Cervantesek argitaratu zuen eskuliburu horren itzulpen ofiziala izenburu honekin: Manual para vincular la enseñanza de lenguas al MCER 

EEMBrekin lotura egin nahi duten irakasleei, ebaluatzaileei eta material‑sortzaileei laguntzeko sortu da eskuliburua.

Eskuliburuaren helburuak:

• EEMBren ikuspegi eguneratua irakaskuntza‑testuinguruetara errazago egokitzea.
  • Lotura‑prozesuak diseinatzeko eta garatzeko jarraibide praktikoak eskaintzea.

📎 Eskuliburua:
https://www.britishcouncil.org/sites/default/files/cefr_alignment_handbook_layout.pdf

📎 Gaztelaniazko itzulpena (Instituto Cervantes):
https://cervantes.org/es/sobre-nosotros/publicaciones/manual-vincular-ensenanza-lenguas-mcer

En respuesta a Iñaki Villoslada Fdez.

Er: ALIGNING LANGUAGE EDUCATION WITH THE CEFR: A MANUAL eskuliburuaren gaztelaniazko itzulpen ofiziala

de marga ibáñez -
Eskerrik asko, nik, halere zalantza bat dut: badirudi eskuratze aldi finkoak daudela, 1H edozein dela ere; nahiko ziurra da hori, eta ikertzaile askok ematen dute horren berri, Pienemannek, Van Pattenek, Ellisek berak...  besteak beste....Nire galdera da, zergatik ez daude islatuta Markoan? 
En respuesta a marga ibáñez

Er: ALIGNING LANGUAGE EDUCATION WITH THE CEFR: A MANUAL eskuliburuaren gaztelaniazko itzulpen ofiziala

de Iñaki Villoslada Fdez. -
Kaixo, Marga: galdera ona. Boteprontoan erantzungo nizuke, beharbada, erreferentzia-markoa delako eta, alde horretatik, balio behar zuelako, gero, haren barruan mihise guztiak sarbidea izateko eta, estilo, egoera eta abarren arabera, margo desberdinak egiteko. Esan nahi dut markoaren arrakasta, hain zuen, kontuan hartu beharreko  hamaika gairen abstrakzioa egin izana dela eta abiatu zela premisa jakin batetik: erabiltzaileek erraz erabiltzeko dokumentua izan behar zuen, hots, dokumentu ireki bat balio behar zuena bigarren hizkuntzen ("atzerriko hizkuntzak") irakaskuntza sustatzeko, partekatutako lan-ildo eta irakaskuntza-metodologia jakin batzuen inguruan, bereziki eleaniztasuna eta kulturaniztuna sustatzea eta hizkuntzen irakaskuntzaren ikuspegia zabaltzea helburua izanik. Baliteke gaitasun linguistikoen deskribapeneko egindako abstrakzioak azaltzea zergatik ez diren eskuratze-hurrenkera edo aldi jakin batzuk esplizituki agertzen. Nolanahi ere, egileek beraiek erantzungo lukete hobeto. Edozein kasutan, markoaren helburua hauxe ere da: erreztasunak ematea hizkuntzen irakaskuntzako elementu  biren edo gehiagoren arteko lotura frogatzeko; beraz, markoaren markoa (derrigorrezko erredundantzia) zuk aipatzen duzun horren inguruan hausnartzeko eta lan egiteko baliabidea ere izan daiteke.
En respuesta a Iñaki Villoslada Fdez.

de marga ibáñez -

Eskerrik asko, iruditzen zait ikerketa eta praktikaren arteko aldeak txikitzeko ahaleginak egitea ezinbestekoa dela. Ea inoiz lortzen dugun.